Pretraga / Search

Translate

петак, 17. фебруар 2017.

Avon četkice za šminkanje




Verovatno ste upućene u to da je Avon nedavno ,,izbacio’’ novu liniju četkica za šminku, rešila sam da nabavim neke od njih i testiram ih pa ako vas zanima kako izgledaju i da li su mi se dopale, nastavite sa čitanjem. 


Četkice izgledaju mnogo lepše, elegantnije i profesionalnije od prethodnih.


Cene su i više nego pristupačne, kao i sve u Avonu, i uvek su na nekom sniženju.

Ja sam nabavila 5 četkica koje su mi se činile najzanimljivijim, pa ako vas zanima, pročitajte moje iskreno mišljenje o njima :)


• Četkica za rumenilo

  Odmah ću reći, moja omiljena. Drška je crna, mat sa sjajnim ,,Avon'' natpisom, kao i kod ostalih, dok su dlačice duge, crne, na vrhovima bele.
 Izuzetno su meke, i ooodlično kupe proizvod, rešila mi je problem sa rumenilom koje nisam mogla da koristim jer nijedna četkica nije mogla da ga pokupi (pečeno rumenilo-Bourjois).
 Kada zahvatim proizvod, dovoljno je da samo da jednom otresem i sav višak spada.
 Apsolutno ne postoji mana koju bih mogla da navedem, smatram da za taj novac kod nas ne možete pronaći bolju.
 Ako želite da nabavite samo jednu četkicu od ovih kako bi isprobali, preporučujem vam ovu, takođe je sjajna i za konture.




 Redovna cena ove četkice je 700dinara, ali se često može nabaviti na sniženju i do 50% :)



  • Četkica za senčenje obrva

  Dvostrana četkica, na jednoj strani se nalaze kratke i čvrste ravno sečene dlačice, crne sa belim vrhovima, dok je na drugoj strani ,,maskara’’ češljić, meni je solidan, isti možete naći kod većine ovakvih proizvoda, ništa posebno, ali korisno.
 Prvih par dana sam se mučila jer sam navikla da obrve popunjavam kosim četkicama, ali se ruka brzo navikla. Ja je više upotrebljavam za nanošenje senke na donjem kapku, u tu svrhu mi je odlična.
 Svakako, ova četkica vam nije neophodna ako posedujete četkicu koja vam odgovara za obrve.





 Redovna cena ove četkice je 460dinara, ali se često može naći na sniženju i do 50%



• Četkica za nanošenje senke 


 Takođe dvostrana četkica, na jednoj strani se nalaze guste i nabijene dlačice srednje dužine, dok je s druge strane sunđerasti aplikator. Ovo je bila četkica kojoj sam se najviše radovala, i koja me je na kraju jedina ,,razočarala’’.
 Deo sa dlačicama mi se nikako nije dopao, za moje potrebe je prečvrst, grebucka dok nanosim senku na kapak, jednostavno je pretvrd za mene, nažalost, nije mi se dopalo ni kako nanosi senku, testirala sam je sa senkom koja se odlično nanosi i prstom i sa ostalim četkicama, ova me nije impresionirala. Sunđerastom delu sam našla primenu u unutrašnjem uglu oka za nanošenje highlight senke.



Desno je senka nanešena prstom, levo četkicom.
Redovna cena 460 dinara, često se može naći na sniženju i do 50%


• Četkica za eyeliner

  Jedna od boljih četkica za ajlajner koju sam probala. Dlačice su malo duže od onih na koje sam navikla, ali je i pored toga dovoljno čvrsta i precizna. Njome možete manipulisati, izvući tanku liniju, koja može da preseče burek, što kaže Dunja Fashion Babe :D
Ako ste u potrazi za dobrom kosom četkicom za ajlajner, ili ko koristi kosu za obrve, preporučujem da isprobate ovu, moja očekivanja je ispunila.





Redovna cena 460 dinara, često se može naći na sniženju i do 50%


 • Četkica za nanošenje ruža


 Ovo je prva četkica za ruž koju sam isprobala do sada, pa baš i ne mogu da uporedim i donesem pravi sud o njoj. Istina je da sam od nje najmanje očekivala, a ona me je oborila s nogu, bukvalno sam se zaljubila.

 Dolazi u pakovanjcetu koje se otvara i izvlači kao hemijska olovka. Dlačice su joj tvrde i prilično duge, ali je četkica neverovatno precizna, zahvaljujući njoj više neću nanositi karmin direktno iz pakovanja na usne.

 Ako se dvoumite da li da je nabavite, obavezno naručite, nećete zažaliti, ruž se sa njom neuporedivo preciznije nanosi i izgleda savršeno na usnama.









Redovna cena 460 dinara, često se može naći na sniženju i do 50%


  Napomena:
    Četkice sam oprala nekoliko puta. Tokom pranja nisu ispuštale boju kao ni dlačice.


 - Da li vi posedujete neku od ovih četkica? Kakva su vaša iskustva? Koju bi ste volele da isprobate? 😚💖

31 коментар:

  1. Cesto narucujem Avon-ove proizvode i videla sam ove cetkice u katalogu.
    Lepo izgledaju, a ti si napravila odlican post o njima :-)
    Uclanila sam se na bloj blog, nadam se da ces uzvratiti <3

    POSETITE MOJ BLOG :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/02/game-of-thrones.html

    ОдговориИзбриши
  2. Jao, četkice izgledaju predobro, obožavam mat crne četkice. Slike su predivne kao i post ♥


    Poseti ako želiš moj blog ♥
    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  3. Cetkice izgledaju predivno a posto su Avonove vjerujem da su i jako kvalitetne! :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odnos cene i kvaliteta je mnogo bolji nego sto sam očekivala :) ♥
      Uzvratilaa :)

      Избриши
  4. Odlična recenzija draga, ovu za rumenilo su obavezno da kupim jer kosristim isto rumenilo i imam isti problem. Hvala ti na savetu! xoxo
    p.s. Hvala ti na poseti i predivnom komentaru, zapratila sam i ja tebe!
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  5. Odlične četkice, možda ih i nabavim za sebe! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Cesto narucujem stvari iz avona. Ove cetkice su predivne i ne sumnjam da su fenomenalne i uzivo. Clan sam tvog bloga i hvala mnogo na komentaru na mom blogu. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Do sada ih nisam koristila, ali mislim da cu ih naručiti, deluju zaista kvalitetno ❤

    Pratim te, pa, ako zelis uzvrati ❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam ih koritila, ali sam se definitivno zaljubila sada u njih. Izgledaju savršeno. Divan post:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala ti sto si posjetila i zapratila moj blog.
    uzvratila sam.
    Nisam koristila avon cetkice, ali cine mi se jako jako dobre i kvalitetne

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  10. Ja sam, moram priznati, naručila samo četkicu za rumenilo jer zaista imam previše četkica i ne volim da nagomilavam stvarčice. Ali se uopšte nisam pokajala što sam baš nju uzela jer je jedna od najboljih četkica koje imam za rumenilo. Ja je koristim i za konture. Slike su zaista dobre i super je način na koji si ih predstavila. Bravo.

    Pogledaj moj blog ukoliko želiš: http://mirjanasite.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najbolju si izabrala :)
      Da, bas je univerzalna, konture, rumenilo, setovanje korektora.. :)
      Pratim tvoj blog ♥♥

      Избриши
  11. great post
    Would you like to follow each other on GFC
    let me know and I follow back https://bysinkj.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Do sada nisam koristila nijednu od ovih Avonovih četkica, ali verujem da ću sada pokušati da ih pronađem i kupim. Predivan post, draga. Zapratila sam te.

    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  13. Sjajan tekst kao i fotografije, baš si lepo objasnila sve :) Nisam ih kupila za sebe, ali sam ih videla jer je drugarica poručila za nju preko mene... i ja sam se oduševila, baš su elegantne i kvalitetne...

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post draga :) Jedva cekam da se vratim u Srbiju da ih probam :*

    ОдговориИзбриши
  15. Obavezno isprobaj, obicno sve budu od 200-400 dinara, a vecina ih je odlicna! :)

    ОдговориИзбриши
  16. Super post. Ja imam za rumenilo, ajlajner, obrve i senku i super su. Kada sam ih nabavila sve ukupno oko 800 dinara je iznelo sto je vise nego pristupacno za taj kvalitet.

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥