Pretraga / Search

Translate

уторак, 28. фебруар 2017.

Avon Ultra Color Perfectly Matte ruževi


Trend mat usana je prisutan već nekoliko godina. Gotovo da nema brenda koji nije izbacio svoju verziju mat ruževa. Danas ću pisati o Avon Perfectly Matte kolekciji, pa ako vas zanima moje mišljenje, nastavite sa čitanjem... 



Ruževi dolaze u klasičnom pakovanju, karakterističnom za Avon ruževe, samo je ovaj put matirano, a kada ga držim u ruci imam osecaj kao da je od pliša, i da, ostaju prsti kao i na svakoj ambalaži ovog tipa
U katalozima možete pronaći 15 nijansi. Moja zamerka je što nema puno varijacija na temu, već su skoro sve boje rozikaste, no nema veze, zaista su prelepe.




Nisu dugotrajni Bog zna, ali uzmimo u obzir da nisu tečni i da se ne suše, izdržaće par sati na usnama,  što nije veliki problem, jer uvek možemo popraviti :D
Tekstura je neverovatna, potpuno su lagani, kremasti, ne osećaju se na usnama..

Gramaža: 3,6g
Miris: Vanila
Cena: 700 dinara je puna cena, ali su često na sniženju.

Reč proizvođača:

Prvi Avon mat ruž za usne koji u isto vreme matira i hidrira usne!

       •pruža dugotrajnu, mat i visoku pokrivenost
       •nežno se nanosi
       •ne isušuje usne i zadržava hidrirane usne

Kako deluje:


Baršunasta formula pruža potpunu pokrivenost u nežnim mat bojama. Zadržava vlagu u usnama i održava boju tokom celog dana.

Sa njihovim opisom se slažem u potpunosti, ruževi su mat, a opet, ni u jednom trenutku nećete osetiti zatezanje, već će vam usne ostati vlažne i hidrirane.

Ja imam 7 boja koje su mi se najviše dopale iz ponude:






    Peach Flatters


Najbolje kako znam da opišem ovu boju je boja roze breskve, one roze strane, znate? :D 
Na usnama je nežno roze boje, sa nekim elementima kajsijaste. Nosiva boja, savršena za svaki dan.
Pigmentovana je, ispod nje se ne provide usne :)







      Pure Pink

Mešavina roze i bež boje, ponovo savršena boja za svaki dan.
Na usnama izgleda slično kao prethodna, samo što u ovoj nema ni mrvice kajsijaste.
Pigmentacija, takođe odlična :)






    Vibrant Melon

Moja omiljena boja za leto, verovatno najsavršenija boja iz ponude (meni) :)
Jaarka bledo crveno-ciklama boja, na usnama izgleda prelepo.
Neću više ponavljati u daljem tekstu, pigmentacija je kod svih odlična.







     Adoring Love

Unikatna boja, nikada nisam videla ni sličnu kod drugih brendova.
Opisala bih je kao prljavu, pepeljastu ciklama boju. 
Meni jako loše stoje roze boje, pogotovu ciklama, ali ova je zbog te ,,prljavosti’’ potpuno druga priča.





     Ruby Kiss

Hladna, hladna crvena boja. Zubići sa njom izgledaju belje, zbog njenog plavog podtona. Savršena za sve koji vole klasične crvene, a nemaju tu sreću da imaju najbelje zube na svetu :D







   Berry Blast

Verovatno najnošenija boja ove i prethodne zime, tamno ljubičasta sa malo borde u sebi. Klasika, nemam šta da kažem, prelepa je na usnama.






     Marvelous Mocha

 Topla braon boja, mene lično najviše podseća na boju cimeta. 
Ima topli podton, tako da zubići izgledaju malo žuće, ali opet, prelepa boja za svaki dan za one koje vole tamno nude boje :)





 Boje ruževa na sunčevoj svetlosti:




Boja ruževa na veštačkom svetlu:





Ruževe možete naručiti u katalozima, ili online (klik)

Moje oduševljenje ovim ruževima je evidentno, savršeni su mi od teksture, preko boja, pa sve do trajnosti :)
Savršeni za sve koje vole mat usne, a opet ne vole kada im usne izgledaju suvo i ispucalo.

Imate veliku preporuku da isprobate ako već niste.


Koja nijansa je tvoj favorit?
Da li si isprobala ove ruževe?
Koji su tvoji omiljeni mat ruževi?
💗
💗💗


     
   

19 коментара:

  1. Imala sam priliku kod drugarice da vidim ovaj crveni mislim da je ruby kiss i odusevljena sam. Cak sam i probala i moj utisak je super. Divne boje moracu da pribavim neki 🤔

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno :)
      Ruby Kiss je definitivno najbolji izbor, crveno svi vole :))

      Избриши
  2. Meni se najvise dopada ''Marvelous Mocha'', ali nisam do sada imala prilike da ih isprobam. Inace koristim Nyx i aura, ali moracu da probam i ove iz avona, deluju simpaticno :) Divna recenzija :*

    ОдговориИзбриши
  3. Jeste prelepa :)
    Meni se Avonova tekstura najviše dopada od svih koje sam do sada isprobala, da su mat, a da nisu tečni :)
    Ako se nađeš u prilici, obavezno isprobaj :)
    Hvala punoo♥

    ОдговориИзбриши
  4. Ove ruzeve nisam probala, ali definitvno hocu! Inace sve pohvale za post i celokupan blog! Odlican ti je dizajn i vidi se da posvecujes paznju svakom post-u! Bravo :)
    http://glamvoyagediaries.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti puno :)
    Isprobaj obavezno ako se nađeš u prilici :) ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je da imaš mnogo mat ruževa iz Avona. Ja imam samo jedan, i ne znam tačno koji je broj, a mrzi m da idem da ga uzmem tako da... Predivan post, draga.

    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, jako su povoljni, zbog toga se nagomilalo, uglavnom sam ih uzimala na akcijama kada su bili do 300 dinara :)
      Hvala punoo:)

      Избриши
  7. Obožavam Mat Avonove ruževe i prošlu godinu sam ih se baš nanosala, imam: Splendidly fuchsia, Adoring love, Vibrant melon, Ruby kiss, Ravishing rose. Meni su poprilično trajni i zadovoljna sam s njihovom teksturom i osjećajem na usnama. Inače najdraži su mi Golden rose velvet mat ruževi i njih nosim svakodnevno, potpuno sam opuštena i sigurna jer se u GR ruževe mogu pouzdati, nema razlijevanja, nema mrdanja, trajni su.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja takođe obožavam GR mat ruzeve, i tečne i u stiku :)

      Избриши
  8. Imam u kolekciji, ali nisam odusevljena jer nije postojan. Svidja mi se sto je kremast, ali opet ne koristim ga cesto. Inace, odlican post, fotografije su super! :)

    makeupreporter.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obično tako bude sa ruževima koji nisu tečni :)
      Hvala ti :)

      Избриши
  9. Great review! Mind checking my Revlon Shadow Squad review? Thanks!
    http://artmangaanime.blogspot.com/2017/03/revlon-illuminance-cream-shadow-squad.html

    ОдговориИзбриши
  10. Prvo morat ću da pohvalim odlične fotografije. Odlično pišeš, ne smaraš sa tekstom a kažeš sve što je potrebno da se kaže. Posjedujem Avon mat ruževe, a nijansa koju najviše koristim je Marvelous Mocha. I slažem se sa svim što si napisala.
    Pratim te, ako želiš učlani se na moj blog :))
    http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Prelep post, draga Jano. Dopada mi se što ima mnogo fotografija i baš si se potrudila. Ono što ti je moj mali savet, sledeći put nam pokaži svočeve. :) Obožavam da vidim kako izglrda na ruci ili licu. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Hvala ti puno na savetu, bilo mi je u planu da uslikam izgled ruza na usnama, ali eto, u sledecem postu sigurno ♥

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥