Pretraga / Search

Translate

субота, 25. фебруар 2017.

Catrice Absolute Rose Eyeshadow Palette - Recenzija


Već i ptičice na granama znaju da je prošle godine stigao Catrice u Srbiju, vala smo se načekali! :D Jedna od stvari koje sam isprobala po njihovom dolasku je Absolute Rose paleta senki. Pa ako vas zanima moje mišljenje o njoj, nastavite sa čitanjem.


Pakovanje je obično, ništa posebno, ali čvrsto, čini mi se da bi preživelo pad. :D
 Testirate na svoju odgovornost!! :D :D
Paleta sadrži šest senki, dve potpuno mat, 2 blago šljokičaste nijanse i 2 potpuno shimmer.
Tekstura je prilično kredasta, suva, senke se dosta truse i bez baze su slabo pigmentovane, dok su sa bazom pigmentovane taman onoliko da daju potpuno prirodan i neutralan look.






Kako samo ime kaže, paleta je u rozim i ljubičastim tonovima, pokušaću da svaku boju malo bliže objasnim:

      1. Prva senka je svetle bežikasto roze boje, na koži deluje potpuno belo, a kada krenete da blendate potpuno nestane
      2. Druga je baby roze sa malo sitnih šljokica, na koži posle blendanja ostane jako slab intenzitet (koristim je za fiksiranje baze)
      3. Treća je potpuno šimer nijansa u pakovanju dok na očima izgleda sedefasto i neke je nedefinisane boje, mešavina bež, sive, ljubičaste i roze boje, intenzivnija je od prethodnih, ali opet, kada je samu nanesem na kapak vide se samo blago šljokice
     4. Četvrta u pakovanju izgleda sivkastije, ali na koži je skoro ista kao prethodna.
     5. Peta je mat sivo/lavanda boje, najčešće je koristim u pregibu, fino se blenda, ali koliko sam primetila, ona se najviše trusi.
     6. Šesta je tamno ljubičasta sa ponekom zlatno/roze šljokicom, ona se za razliku od prethodne teško blenda, ostaje u flekama, deluje pigmentovano, ali kada krene blendanje, boja nestane.




Moj savet je da senke nanosite vlažnom četkicom (shimmer-aste) jer je boja tako dosta intenzivnija :)
Ne planiram da nabavljam njene ,,sestre’’ (Absolute Nude i Matt) jer me ova nije oduševila, pre bih vam preporučila da isprobate njihove pojedinačne senke i mat i standardne jer su ooodlično pigmentovane i u ponudi imaju prelepe nijanse.

Ako vam se boje baš dopadaju, preporučujem da kupite, biće sasvim korisna za dnevne look-ove, ili pak večerenje ako ne volite da naglašavate okice.


Cena palete je 460 dinara, i možete ih naći u pojedinim DM-ovima.

Napomena:
   Ako želite ovu paletu, brzoo do DM-a, uskoro izlazi iz ponude :)


Koji je tvoj omiljeni proizvod od Catrice-a? :) ♥

10 коментара:

  1. Imam dosta proizvoda od Catrice i relativno sam zadovoljna sa svima. Narucujem ih preko sajta Šopingholičarke kod devojke koja se zove Andrijana88 cini mi se da su cene povoljnije nego u drogerijama. Najvise volim njihov bronzer blush&bronze...

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam sarađivala sa Andrijanom, samo preko drugog sajta, sjajna devojka, zaista :)
    Ima Catrice stvarno odlicne proizvode. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nemam nešto previše proizvoda od Catrice ali ova paletica deluje odlično za nude lookove. Odlična recenzija, draga ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam koristila ovu paletu, ali mi se sviđa jer volim ovakve nijanse. Odlična recenzija. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam neko ko ne obožava senke, opušteno bih mogla bez njih, pa ih retko i kupujem. Imam neke Martinović koje su mi odlične, Ingrid paleticu koja je takođe super, i dovoljno mi je, fokusiram se na tečne mat ruževe. :D
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicna recenzija, volim da vidim iskren opis pogotovo sto sam u potrazi za boljim senkama.

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥