Pretraga / Search

Translate

петак, 24. фебруар 2017.

Essence Sun Club Matt Bronzing Powder - Recenzija


Sun Club je verovatno poznat svakoj devojci koja bar malčice voli šminku. Dugo sam razmišljala da li da pišem o njemu, jer je već dugo u ponudi i verovatno ga je većina devojaka isprobalo, ali sam na kraju shvatila da zaslužuje da ga pomenem i prenesem vam svoje utiske, pa da počnemo:


 Moja ljubav prema Essence kozmetici je počela samim početkom mog šminkanja. Njihov štand je ubedljivo najšareniji, najveseliji, privuče vas sebi, a kada priđete još više se obradujete kada pogledate cene. Već nedeljama kriziram jer se menjaju distributeri i Essence nam je slabije dostupan, ali nadam se da će se to uskoro rešiti.

Bronzer sam dobila od svoje drugarice sa kojom me je spojila ljubav prema šminci, da nije bilo njenog poklončića, iz meni nepoznatog razloga ja verovatno ne bih sama kupila ovaj bronzer i puno toga bih propustila, hvala ti Sonja! ♥
 Obavezno posetite njen YouTube kanal (KLIK!)



Bronzer dolazi u dve nijanse:

01. Natural – za svetliju kožu
02.  Sunny  – za tamniju kožu 

 Pakovanje neću komentarisati, verovatno ste svi upoznati, ali smatram da je nepotrebno ovoliko veliko, ima 15g, ali je moglo biti manje, čisto zbog mesta u neseseru. NIJE deo limitirane kolekcije, ali često mu s praznicima menjaju pakovanjce :D




Tekstura mu je jako čudna, na dodir je gladak i nekako mekan, trusi se, ali ne preterano, a što se pigmentacije tiče, nije jako pigmentovan, preporučila bih ga početnicima u ,,bronzanju’’ jer sa njim definitivno ne možete preterati i da želite :D
Četkica ga odlično kupi i jaaaako se lako blenda.

Moram da napomenem da jeste malo narandžast, ne preterano, ali postoji ta narandžasta ,,nota’’ u njemu.


Miris je najlepši miris kokosa koji sam ja ikada njušnula, kada ga otvorim raširi se po sobi :D Možda i to nekom bude mana :D








Za kraj, bronzer bih preporučila svakoj od vas koja ga još nije isprobala (Ima li takvih?) :D
Odnos cene, kvaliteta i količine je i više nego dobar :)
Cena je 469 dinara, možete ga pronaći u skoro svakoj apoteci i parfimeriji, kao i u Lilly-ju i DM-u 




Koji je vaš omiljeni bronzer? Da li ste isprobale ovaj? Da li vam se dopao? 
💛💛💛

13 коментара:

  1. Odlična recenzija, draga. Na žalost u mom gradu je rasporodat a budući da nije dopunjavano ništa poslednjih mesec dana nisam uhvatila rpiliku da kupim :( ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  2. Stiže uskoroo :) Sada je u novom pakovanjcu, još je lepši :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ima takvih :D Aurin contour me koristim dugo, ali sa njim se može preterati i ostavi štrafte, pa bih mogla da pređem na ovaj :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao bronzer je savrsen, prelepo utopli lice, a kao kontura, hmmm :D Ne bih ni pokusavala :)

      Избриши
  4. Ovaj proizvod izgleda prelijepo i ne sumnjam da je zaista fenomenalan za upotrebu.
    P.S. Imas predivan blog!

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican brzonzer, sigurno cu ga isprobati.

    Da li bi zelela da se pratimo? Ukoliko zelis, javi mi na mom blogu. :)
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Bronzer lepo izgleda. Možda ga kupim, mada sam malo skeptična zbog te narandžaste "note" u njemu. :)
    Da li želiš da se pratimo? Ja sam se učlanila na tvoj blog.

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  7. Upravo sam neki dan kupila ovaj bronzer samo u nijansi 02 i sa drukčijim uzorkom na površini. Dugo sam se mislila između 01 i 02 i ipak se odlučila za varijantu za brinete jer mi se učinilo da ima manje izražen narančasti podton. I sad gledajući tvoje swatcheve izgleda da sam bila u pravu, ova svjetlija je više narančasta od tamnije. Bez obzira na sve prezadovoljna sam s ovim bronzerom jer je stvarno jeftin i mat. Slažem se za pakovanje, preogromno je i nemam dovoljno velik neseser u kojem ga mogu nositi svakodnevno u torbi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se za nijansu 02, vise je ,,braon'' od ove :)
      Drago mi je da ti se dopao :) Da, pakovanje je neprakticno, ali ponovo, bronzer je dobar, pa mu to i nije neka mana :) :)

      Избриши
  8. Divan post i divne slike 👌 Takodje obozavam essence, a trenutno koristim catrice blash&bronze i super je...

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥