Pretraga / Search

Translate

уторак, 21. фебруар 2017.

L'oreal True Match puder - recenzija


Odlučila sam da vam danas predstavim jedan od najvoljenijih i najuniverzalnijih pudera širom sveta.
Ako Vas zanima moje mišljenje o njemu, nastavite sa čitanjem...:)


Dugo sam odugovlačila i izbegavala ovaj puder, jer njegov istoimeni prethodnik me nije oduševio. Tek nedavno sam se odvažila i odlučila da ga isprobam, a sada vam prenosim svoje iskustvo.


Proizvođač kaže: 

,,True Match tečni puder je sada poboljšan i savršeno se prilagođava boji Vašeg tena i teksturi Vaše kože. Njegova nežna formula hidrira kožu 24 sata, a u isto vreme prikriva nesavršenosti.
Rezultat - ujednačena boja bez vidljive granice.

Tri tajne nove formule:

1. Novi hibridni pigmenti za još bolju preciznost prilagođavanja
2. Mešavina 4 ulja za ujednačeniju distribuciju pigmenata
3. Formula obogaćena sastojcima za negu kože za unapređeno obnavljanje vlažnosti i izuzetan osećaj prijatnosti.’’

(Tekst je preuzat sa L'oreal RS sajta)



U našim drogerijama možete naci 10-ak nijansi koje su razvrstane prema podtonovima kože:

 Puderi sa oznakom  C  namenjeni su hladnom, rozikastom podtonu.
 Puderi sa oznakom  N  namenjeni su neutralnom podtonu.
 Puderi sa oznakom  W namenjeni su toplom, žuckastom podtonu.

 Nijanse koje možete pronaći kod nas:



Ako ste jako svetli, velika je verovatnoća da nećete pronaći nijansu, jer kao i obično, nemaju dovoljno svetlu. :/

Moja nijansa je 2R/2C, jedna od svetlijih u ,,hladnoj'' grupi.

Puder sam testirala sa drugaricom koja ima masnu kozu (moja je normalna ka suvoj) kako  bih vam dala celokupniji utisak. :)



•Recenzija


  Puder je ređe teksture, u sebi sadrži sitne sjajne čestice koje se po nanošenju na lice ne primećuju već licu daju onaj ,,unutrašnji sjaj'' i svežinu J
  Završnica ovog pudera je blago mat, baršunasta, nešto poput somota, ali opet je dovoljno blistava zbog sjajnih čestica iz pudera pa čini da mi koža izgleda sveže i ,,budno''.
  Podjednako se dobro blenda četkicama i sunđerčićem.
  Sa jednim slojem dobijate ujednačen i blistav ten, nešto poput BB kreme, a već sa nanošenjem drugog sloja dobija se skoro potpuna prekrivenost.

  Nije težak na licu, čak naprotiv, uopšte se ne oseća, a trajnost mu je pristojna, na mom licu je trajao 8 sati i i dalje je izgledao sjajno.
  Mana koju sam ja primetila je to što se hvata za suve delove, konkretno kod mene oko nosa, između obrva i u donjem delu obraza, takođe istče proširene pore, ali neću mu puno zamerati jer sam ga često koristila bez baze kako bih mogla što bolje njega samog da istestiram i donesem ispravan sud.


  Što se tiče masne kože, nije se pokazao baš tako sjajno, jako brzo se prosijao, iako je fiksiran, već nakon jednog sata, doduše, to se uvek da popraviti sa malo kamenog pudera, pa i nije neki veliki problem, ali je trajnost na masnoj koži kraća, počinje da nestaje već nakon 5 sati.












Puder možete nabaviti u većini drogerija, a možete ga naručiti i online na Lilly sajtu (klik). :)

  Na kraju, mogu da kažem da mi se ovaj puder dopao, pruža pokrivenost kolika je meni potrebna, dopada mi se kako moja koža izgleda sa njim, sve u svemu, lagani puder, hidrantan, savršen izbor za svaki dan. 

  Preporučila bih ovaj puder osobama sa normalnom kožom, koja nema većih nepravilnosti, za svež i ujednačen ten. 


Da li ste vi isprobale ovaj puder? Kako se vama dopao? Pišite utiske..
💓💓💓



20 коментара:

  1. Želela sam da uzmem ovaj puder ali nema dovoljno svetla nijansa za mene (priča mog života). Odlična i veoma detaljna recenzija, draga ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takodje, meni je ovaj pretaman, mogu da ga ,,nosim'' samo kad sam na vrhuncu svoje ,,preplanulosti''😂♥♥
      Hvala ti♥

      Избриши
  2. Odlična recenzija koja je veoma detaljna. Napisala si sve što treba, svaka ti čast. :)
    PS: Zapratila sam te, nadam se da ćeš i ti mene. xx

    The Fashion Spell | Giveaway

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post Jana :)
    Prvi put sam na tvom blogu i moram priznati da jako lepo izgleda, fotografije su divne, pratim te sa velikom zadovoljstvom :) <3

    Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam koristila nijedan Loreal puder još uvek, a ovaj verovatno neću ni kupovati jer ističe suve delove (imamo isti tip kože).
    Super recenzija, fotografije takođe. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ipak je najbolji za normalnu kozu, bez nedostataka :)
      Hvala ti :)

      Избриши
  5. Koristim ovaj puder samo u specijalnim prilikama, odnosno najviše kada imam nastup sa folklorom. Meni je zaista dobar, iz razloga što je nekako lagan, i bar na mojoj koži izgleda kao da ga ni nema, a opet pokrije nedostatke. Divna recenzija, ja zaljubljena u tvoje slike☺

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicna recenzija :) Dugo sam planirala da probam ovaj puder ali citajuci recenzije videla sam da nije za moj tio koze :( imam mesovitu kozu sa veoma masnom t zonom :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš šteta, ja ti preporučujem da isprobaš ako već nisi njihov Infallible Matte :) ♥

      Избриши
  7. Ne mogu da vjerujem da magično naletio na svoj blog! Volim to!
    Mind provjeru my blog suviše?
    artmangaanime.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Meni se baš doima, mislim da ga narednog kupujem!
    Fotkice su ti savršene, upratila sam te. Samo nastavi s radom :) pusa

    Shake That Beauty blog♥

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post!Prijavila sam se na tvoj blog. Pogledaj moj blog i prijavi se ako zelis ,novi post je objavljen :) <333
    http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Hello dear,
    fantastic post!
    I'm following back (#63).
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥