Pretraga / Search

Translate

уторак, 21. март 2017.

Avon Care - Pink Magnolia Body Lotion


Jedan od retkih razloga zbog kojih se radujem početku proleća je to što konačno mogu da odložim sve svoje guste, hranljive i teške kreme i posvetim se korišćenju losiona. Verovatno kao i većina vas, ja nikako ne volim masni osećaj na telu i kreme kojima treba večnost da se upiju, pa i onda ostavljaju lepljiv fil, tako da vam sa oduševljenjem danas donosim recenziju jednog povoljnog a odličnog losiona za telo...
Avon ima običaj da svake godine za 8. mart izbaci po jedan novi miris losiona, a sada je na red došao Avon Care - Pink Magnolia sa vitaminom E i namenjen je normalnoj ka suvoj koži.
Kad je reč o ambalaži, ona je ista kao kod svih iz ove kolekcije, samo je kod ovog losiona zatvarač svetlo roze boje, a po bočici su listići i cvetovi magnolije, deluju kao da su naslikani i podsećaju na vintage decoupage radove, zaista prelepo. 





Otvor na ambalaži je malo širi, izađe dosta proizvoda, što je ok, jer nećemo samo ruke losionom mazati :D
Bočica sadrži 400ml, losion je svetlo rozikaste boje sa puuno sitnih srebrnih šljokica koje se na telu diskretno presijavaju, te ih možete videti tek kada ih obasja sunce. 




Miris je neverovatan, nežna magnolija, ne onaj jaki cvetni miris od koga zna da zaboli glava, već stvarno nežna i prijatna prolećna nota koja se zadržava na koži i par sati nakon nanošenja.

 Losion je srednje gustine, lako se razmazuje i brzo upija, ali i pored toga, dugo se zadržava osećaj hidriranosti na koži.




Što se mene tiče, ovo je jedan od mojih favorita za prolećno/letnju rutinu, i sigurna sam da ovo neće biti poslednja bočica ovog losiona kod mene.

Preporučujem vam da ga isprobate, jer je zaista kvalitetan, a i da vam se ne dopadne, neće biti preterana greška jer za količinu od 400ml treba da izdvojite svega 250/300 dinara na sniženju.

Možete ga poručiti na Avon.rs sajtu (na ovom linku), ili, ako nemate svoju Avon damu, možete ga poručiti kod moje Tine (kliik).


Da li si ti isprobala ovaj losion?
Kako ti se dopao?
Koji je tvoj omiljeni losion?
🌸🌺🌸🌺🌸

36 коментара:

  1. Da draga ,ja ga koristim i zadovoljavajuci je..
    Molim te da uzvratis komentar ???

    ОдговориИзбриши
  2. Ja koristim pink jasmine, sa šljokicama, i odličan je, i ja ga rado preporučujem svima :)))
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
  3. Avon Care kolekcija losiona za kupanje i mleka za telo su nesto bez cega ne bih zaista mogla da zamislim svoj zivot! Obozavam ih tako da sam se bas obradovala ovom postu! Sjajna recenzija!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Same! I absolutely adore Avon products. They're so 'flawless' in a way! I love 'em! Your reviews are also amazing! 😉
    ~Love, Mariam
    http://artmangaanime.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Jako mi se dopada post, odlicno si opisala, slike savrsene ! Nazalost ja nisam u mogucnosti da ga probam, ali zaista deluje primamljivo ! #Samokazem

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post, čim vidim mazalice odmah moram videti o čemu se radi :) Losion ima prelepu ambalažu! https://magicnisvetlepote1.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicaan post! Slike su savrsene!
    Ako mozes klikni na linkove iz zadnjeg posta :)
    --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/alien-outfit-zaful.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam iz nekog razloga alergicna na njihove losione, ali mi se dopada miris istih, kao i tekstura.Slike su ti divne zaista..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti... Cula sam dosta prica o alergiji na njihove proizvode, od tecnih pudera do losiona, bas steta, ja nisam imala do sada problem s tim :) ♥

      Избриши
  9. Totalno se razumemo po pitanju izbacivanju teških i masnih krema :D Nikada nisam probala ovaj proizvod ali deluje jako zanimljivo ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  10. Care kolekciju smatram jako kvalitetnom, posjedujem dosta Care proizvoda i jako jako sam zadovoljna, sve povale za pisanje ! Odlična recenzija !

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post!

    Zapratila sam te, pa ako zelis mozes i ti mene https://lifeasinga.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  12. Probala sam nešto slično iz Avona.
    Predivne slike imaš , moram da te pohvalim. :*

    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  13. I don't like Avon Cosmetics, but this one looks great!

    I hope that you visit my blog and maybe stay for longer!
    spiked-soul.blogspot.com

    Kisses
    Elwira Charmuszko

    ОдговориИзбриши
  14. Predivna recenzija, kao i proizvod. Odlično miriše. Ja sam, stvarno, oduševljena. Inače koristim Avonove mazalice i jako sam zaljubljena u njih :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  15. I love your reviews! The lotion/cream itself looks amazing. Hoping for more ❤️
    http://artmangaanime.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Oboožavam Avonove gelove za tuširanje. Nisam imala priliku probati ovaj no nadam se da uskoro hoću.

    my-world-hanna.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako su ti se gelovi dopali, onda ce losion jos vise :)

      Избриши
  17. Probala sam, odličan je, predivno miriše, svidja mi se što brzo upija ♥
    Super post <---♥

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥