Pretraga / Search

Translate

петак, 31. март 2017.

Essence Lipliner - Olovke za usne - Recenzija


Da li postoji među vama neko ko nije isprobao Essence olovke za usne
Svi znamo da je prva postavka, sa sivim čepom bila odlična, bile su kremaste i pigmentovane, a onda je Essence rešio da nas ,,obraduje'' i promenio im izgled i teksturu, malo je reći da je većina devojaka bilo razočarano, međutim, kako se Essence vratio u naše drogerije, sa sobom je poveo nove i unapređene olovke za usne, za koje svi kažu da su iste kao i one prvobitne (sa sivim čepom), a da li su? Ako vas zanima, nastavite sa čitanjem...

Pakovanjce je isto kao i kod prethodnih, drveno, boja pakovanja je u boji samog proizvoda, ali je čep drugačiji, on je takođe u boji olovke, međutim, vrh više nije špicast, već ravan, sa malim udubljenjem.

- Olovke se lako oštre i ne lome se.
- Količina je 1g 
- Rok trajanja 36 meseci od otvaranja.






Nabavila sam 5 nijansi ovih olovaka, kako bih vam bolje predstavila, imam od svetlijih ka tamnim, i mogu da kažem da su sve jednakog kvaliteta, osim jedne.




Boje koje ja imam su:

06 Satin Mauve

Koliko sam primetila, ovo je najpopularnija boja iz Essence-ove ponude, prljavo roze pomešana sa ljubičastom i sivom bojom.
Meni se jako dopada sama boja, a što se olovke tiče, ona je kremasta, mekana i pigmentovana. Bukvalno klizi kada njome prelazite po usnama. Onako kako je vidite u ambalaži, isto tako izgleda i na usnama, boja je puna i ravnomerno se nanosi.

Istu olovku imam i u starom pakovanju, tj sa starom formulom, pa možete da vidite razliku. Postoji manja razlika u boji, ali je nova mnogo kremastija i lakša za nanošenje, nju možete nositi i samostalno, umesto ruža, dok staru teško da ćete moći :)







07 Cute Pink

,,Zvezda'' današnjeg posta :D
Moram da priznam da mi je baš krivo što ovo kažem, ali, ova olovka kao da nije iz iste kolekcije kao ostale. Boja je fenomenalna, vibrantna hladna roze boja (ne fuchsia), savršeno se uklapa sa Avon Perfetly Matte ružem u nijansi Vibrant Malon (kliiik), boja je stvarno, vrlo korisna i nosiva, međutim, tekstura je jaako loša. Treba baš jako pritisnuti da bi se boja nanela u najbleđoj mogućoj boji, tekstura je kao kod voštane bojice, zaista ne znam, nanosi se neravnomerno i isprekidano. Ja se iskreno nadam da je do mog primerka, i da samo sa ovom nešto nije u redu, jer su sve ostale olovke mnogo bolje. Ako neko ima ovu nijansu, molim vas pišite kakva je vaša :)

(Da naglasim da je posle prvog oštrenja situacija za nijansu bolja, kao da se skinuo taj suvi sloj, i dalje nije idealno, ali ima nade)








 11 In The Nude

Takođe jedna od popularnijih essence nijansi, topla, tamnija nude boja, ili svetlija braon, ko kako voli. Kremasta i pigmentovana, lako se nanosi i bez problema može da posluži kao ruž. Boja je odlična, svakodnevna i neutralna, na usnama izgleda prelepo :)





 14 Femme Fatale

Crvena boja, neutralnog podtona, samo crvena, i to ona najklasičnija. Kada neko kaže crveno, e ja pomislim na baš ovu nijansu. Olovka je pigmentovana kao i prethodna, lako se nanosi, ravnomerno i ne grudva se. Nemam zamerke, ako neko traži baš čistu pravu crvenu boju, obavezno nek baci pogled :)





15 Honey Berry

Ovu olovku sam imala i ranije, sa sivim poklopcem, i koliko se one sećam, ova je još bolja. Na usnama izgleda lagano i baršunasto, odlično je pimentovama, u jednom sloju na usnama izgleda baš kao ruž, stvarno sam oduševljena. Boja je toplija ljubičasto-roze, za nijansu tamnija od boje fuchsie, preporučujem vam da isprobate ako tražite nešto slično.






Napomena:
- Olovke su, nakon prvog oštrenja, još mekše i kremastije :)

U ponudi ima još dosta boja, meni je cilj da postepeno kupim sve, jer mi se stvarno dopadaju, i obavezno ću ponovo kupiti Cute Pink, da se uverim da li je problem bio kod moje, ili je generalno olovka takva.
Cena ovih olovaka je 129 dinara, i možete ih naći u Lilly i dm-u, a i u lokalnim parfimerijama i apotekama.
Preporučujem od srca, jer je ovo najbolji način da potrošite 130 dinara na šminku :)


Ako ste isprobale neku od ovih olovaka, pišite :) ♥

29 коментара:

  1. Da draga imam iste i bas su odlicne,kremaste i dobiju potpuni efekt kada se nanose savrsene ,ma da iskljucivo susretala sam se sa nekim boljim olovkama iz Essence al su okey kakvi ima...
    Draga bas mi je dragoo ,odlican post i izbor je super .
    Sve je lijepo uslikano i objasnjeno.
    P.s pratim te,svrati i pogledaj moj novi postic ako zelis ostavi utisak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno se slažem, ima boljih olovaka, i sama sam isprobala neke, ali su drastišno skuplje od ovih :) ♥
      Hoću, naravno, hvala ti puno ♥

      Избриши
  2. Ja imam staru (lošu) verziju, i prilično sam bila razočarana. Definitivno više neću kupovati, prednost dajem GR dream lips olovkama i Impala. :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stare se ni meni nikako ne dopadaju :)
      Obozavam GR olovke, one su mi savrsene, Impala cu obavezno isprobati, nisam ni znala da postoje ♥

      Избриши
  3. Ja sam obozavala one stare olovke sa sivim cepom, one su mi bile idealne, nakon sto su izasle one sa spicastim cepom sam se totalno razocarala.. pa sam kupovala essence olovke u plasticnoj ambalazi, sto se izvlace, skuplje su za par kuna al su odlicne, kremaste i trajne, tako da nisam ni obracala pozornost da su dosle ove novee olovke sa ravnim cepom.. svakako cu ih morati isprobat. Odlican post i hvala ti sto si podjelila svoje misljenje s nama.

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Te na odvrtanje su odlicne, ali se jaako brzo trose, meni su trajale za oko 10ak koriscenja :)
      Hvala tebi ♥

      Избриши
  4. This is so inspiring! I love the post:)
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ОдговориИзбриши
  5. Olovka u nijansi 11 je moja omiljena. Odlična recenzija! :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  6. Baš mi se dopadaju olovke, kao i nijanse! Sjećam se onih sa špicastim čepom, užas, tanke, slabo se i vide, tako da se baš radujem ovim olovkama! Moram da nabavim bar dvije! :D Sjajan post. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Olovke za usne su im divne, kao i tvoje slike! :)
    Trenutno imam samo nude i crvenu nijansu, ali također planiram proširiti svoju kolekciju jer su mi te olovke veliki favoriti. :)

    Le Sagittaire

    ОдговориИзбриши
  8. Wonderful post and stunning photos, dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post :) slike su prelepe, bas si se potrudila <3 imam ove olovke za usne i bas sam zadovoljna :) kao sto si rekla, treba tih 130 dinaraodvojiti za njih :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno ♥
      Drago mi je da imamo isto misljenje :)

      Избриши
  10. Imala sam Honey berry ali mi je mama zaplenila :D Odlicna olovka! <3

    ОдговориИзбриши
  11. Olovke su predivne,ja imam samo jednu ali sam prezadovoljna što se kvaliteta tiče.Odličan post!

    Ako želiš poseti moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Great review! I'm hoping to get this sometime soon! ❤️💋
    http://artmangaanime.blogspot.com/2017/04/diy-natural-lip-scrub.html

    ОдговориИзбриши
  13. Ja mnogo volim njihovu šminku, kvalitet je odličan za cenu koju traže! :)

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Jos jedna izvrstna recenzija, zaista sam odusevljena tvojim radom! Ja obozavam Essence kozmetiku jer je odnos cene i kvaliteta i vise neko sjajan, tako da se mogu pohvaliti da sma imala prilike i da isprobam ove olovke, doduse u staroj verziji ali meni su bile sasvim korektne tako da se ne mogu zaliti.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  15. Draga, recenzija je predivna. Savršeno si ih predstavila i zaista sam oduševljena. Nikada nisam bila ljubitelj olovaka za usne baš iz tog razloga što imam problem sa oštrenjem. Kad god bih potrošila proizvod do trenutka kada treba da se oštri ja bi na kraju ostala bez njega. Sva se izlomi i izoštrim je do kraja :( tako da sam odustala od njih. Ali mislim da bih mogla nabaviti jednu od ovih čisto da isprobam :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥