Pretraga / Search

Translate

уторак, 14. март 2017.

Ideja za poklon sebi ili dragim osobama - MiMaFiAn


Ja sam neko ko smatra da su aksesoari ti koji nam upotpunjuju kombinaciju, raspoloženje i ulepšavaju dan. Sitnice koje sami izaberemo, a nečija vredna ruka to izradi za nas su svakako jedan od najlepših poklona koji možemo dobiti ili nekome pokloniti.

Danas vam pišem o jednoj takvoj online prodavnici i diiivnoj ženi, Marijani, koja je vodi i kreira prelepe narukvice, priveske, i još puno toga lepog. Njena ,,prodavnica’’ se zove MiMaFiAn i možete je posetiti na:

Instagram profil @mi.ma.fi.an__narukvice

Facebook profil: MiMaFiAn narukvice

Naš prvi kontakt je bio avgusta prošle godine, kada sam bila u potrazi za privescima za ključeve i pronašla sam baš onakve kakve sam tražila upravo kod nje, od tada sam stalni kupac. Imam 15-ak njenih narukvica u kolekciji, a nekoliko sam poklonila nekim meni dragim osobama :)

Marijana je rešila da me obraduje za 8. mart, pa vam danas prenosim moje utiske i kako izgledaju poklončići. 
Možda vas nadahnem da i vi nekome poklonite ili sebe obradujete. Dobila sam divne končiće, ali kod nje u ponudi možete pronaći i standardne narukvice ,a sto je još lepše, ove narukvice dobijate preslatko upakovane, tako da ih odmah možete pokloniti nekome.









Ovo je moj favorit, privezak je od kamena Hematita.
.
Hematit - Ovaj gvozdeni kamen srebrnog sjaja oslobađa prostor i drugo kamenje od magnetskih blokada i loših uticaja, a korisnika čuva od bolesti krvotoka i limfnog sistema. Veruje se da zaustavlja krvarenja, oživljava krvotok i ćelije organa, obezbeđuje organizmu gvožđe. Na psihičkom planu pomaže materijalizaciju ideja, pruža nam živahnost i radost. Čisti se energetski i puni pored gorskog kristala.

Po mom mišljenju, ovo je savršen poklon, pre svega originalan i nosi jaku poruku.






Hematit:



Ako vaš prijatelj ili vi volite životinje, ili vam je kao meni pas najbolji prijatelj, onda je ova narukvica za vas, kako bi uvek imali kraj sebe nešto što vas asocira na šašavka koji vas čeka kući.




Za sve naše anđele čuvare i sanjalice, ovo je pravi poklon:




A ako nekom samo želite da pokažete koliko vam znači, ovo srculence je odlično. Suptilno ali prelepo, mislim da bi se svakome dopalo:




Za sve koje žele da obraduju momka, muža, brata, tatu, druga, takođe mogu pronaći svašta zanimljivo:



Kao i za bebe :



Pored toga, možete izabrati narukvicu sa tekstom, inicijalima, imenom, datumom i još puno lepih detalja ♥ 

Celu ponudu kao i cene možete pogledati (ovde) 

Nadam se da sam vam dala neku ideju, šta pokloniti, šta sebi kupiti, kako nekome ulepšati dan i razbiti ove tmurne oblake.

Koja narukvica je tvoj favorit?
Pišite...
🍀

16 коментара:

  1. Zaista sjajan post!Posto sam pocetni blogger,znacilo bi mi ako mozes da se uclanis i da komentarises novi post!Uclanio sam se u tvoj blog jer verujem da ce biti jos postova!

    Cutelifeboy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Narukvice deluju jako interesantno, moj favorit je narukvica sa krilima. ☺ Sjajan post, slike su vrh! :D


    Novi post: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  3. Obozavam nakit koji nosi poruku ili ima neko znacenje. Post je zanimljiv, kao i nakit. :)

    makeupreporter.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Jano, prije svega moram da pohvalim sam dizajn tvog blog koji me oduševio.
    Post je savršen. Stvarno sam uživala u čitanju i mnogo mi se dopada način na koji pišeš.
    Narukvice su preslatke i sve pohvale za Mariju na ukazanom gestu stalnoj mušteriji. Jako lijepo od nje.
    Hvala ti što si posjetila moj blog i učlanila se. Uzvraćam ti članstvo sa veeelikim zadovoljstvom u nadi da ću i dalje čitati ovako dobre postove. :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  5. Narukvice su divne, ali prije svega da kažem da sam prvi put na ovom blogu, oduševljena sam dizajnom, a fotografijama još više. Savjetujem ti da kasnije pređeš na neki minimalistični look da te SAVRŠENE fotografije dođu do izražaja. Mnogo sreće. :)

    Aminique

    ОдговориИзбриши
  6. Super post draga sve preelijepo,ideju si mi itekakvu dala
    Super ,pratim te i tebi hvala na pracenju i komentaru !

    ОдговориИзбриши
  7. Bas originalan post i super napisan, narukvice su prelepe :)#Samokazem

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥