Pretraga / Search

Translate

петак, 03. март 2017.

Makeup Revolution Iconic 3 paleta - Recenzija


Jedan od meni najdražih brendova je Makeup Revolution. Ima ogromnu ponudu, cene su stvarno pristupačne, a proizvodi kvalitetni.
 Danas vam predstavljam Makeup Revolution Ikonik 3 paletu...

Paleta dolazi u crnom pakovanju od sjajne plastike, sa gornje strane ima ,,prozorčić’’ kroz koji možete videti boje. Uz paletu dolazi sunđerasti aplikator, a same senke su smeštene u uskim i dugačkim panovima. Pakovanje mi se ne dopada, ali je za pohvalu to što je jako čvrsto i na poleđini se nalazi uredan spisak satojaka u paleti.





Po mnogima, ovo je duplikat, jeftinija verzija, da se lepše izrazim, hvaljene Naked 3 palete. Pakovanja su, naravno, potpuno različita, ali su boje identične. Nažalost, kvalitet ne mogu da poredim, jer nisam bila u prilici da isprobam Naked 3.




Paleta se sastoji od 12 senki, od kojih su:
 3 mat (prva, četvrta i sedma)
 3 gliter (druga, peta i šesta)
 i ostatak šimeraste...

Boje su odlično pigmentovane, dugotrajne, lepo se blendaju i minimalno se truse. Pigmentaciju im možete pojačati ako prethodno na kapke nanesete bazu.

Jedina mana koju mogu da navedem je širina samih senki, uske su, pa četkica ne može precizno da pokupi, što se tiče kvaliteta, tu zamerki nemam :)





Prvih 6 boja u paleti:

    1. Boja je mat beličasta, jedina slabije pigmentisana
    2. Svetlo roze boja sa puuuno shimmera, odlično pigmentovana
    3. Roze boja sa malo kajsijaste u sebi, takođe, odlično pigmentovana
    4. Prelepa sivkasto/lavanda/roze, savršena, mat, odlično pigmentovana
    5. Tamnija, prljavo roze boja sa krupnim šljokicama
    6. Prelepa copper, ili popularnije rose gold boja, puna krupnih šljokica




Drugi deo palete:

    7. Malo tamnija od treće boje u paleti i više siva, takođe mat
    8. Prljavo roze boja, puna sitnih raznobojnih šljokica koje nisu puno primetne
    9. Mešavina zlatne i ljubičaste boje
  10. Slična osmoj boji, ali za stepen tamnija
  11. Siva boja sa sitnim srebrnim šljokicama
  12. Tamno ljubičasta boja sa zlatnim šljokicama




Kao što verovatno znate, nama u slobodnoj prodaji nije dostupan brend Makeup Revolution, ali postoji dosta stranica na Instagram-u i Facebook-u koje prodaju :)

Moja preporuka je da poručite na stranici : Makeup Revolution kozmetika Srbija

Cena ove palete je 1000 dinara :)


Da li si ti isprobala nešto od Makeup Revolution-a? Kakva su tvoja iskustva sa njihovim proizvodima? Da li bi mi nešto preporučila od ovog brenda?

💘💘💘

32 коментара:

  1. Super recenzija. Svočevi su odlično urađeni, kao i fotografije! :)

    Kathy's delight / >>> Giveaway

    ОдговориИзбриши
  2. Super post 🔝🔝 Imam želju ovu da kupim baš zbog tih nežnih boja 😍 Od ovog brenda imam paletu eyes like angels, I death chocolate i iconic 1 😊

    ОдговориИзбриши
  3. Paleta je prelepa, ja obožavam roze i ljubičaste note na očima :)
    Vredi puno više nego što košta ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Paleta je predivna. Ima jako nežne boje što me još više privlači da je kupim. Što se tiče ovog brenda nisam bili u mogućnosti da koristim nešto, ali nadam se da hoću.

    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  5. Ima dosta stranica koje prodaju, ja licno sam narucila preko jedne i prezadovoljna sam :)
    Neki kupuju kopiju Naked3, a ovo je ispitano, kvalitetno i povoljno :)

    ОдговориИзбриши
  6. Od Makeup Revolution imam samo paletu Neu-trals vs Newtrals, i jako sam zadovoljna omjerom mat i šimerastih sjenila. Uz nju se ne dobije spužvasti aplikator nego kistić koji čak može poslužiti svrsi.

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam za tom paletom duuugo tragala, i uvek je rasprodata, pa sam kao zamenu narucila I ♥ Makeup Vice, videću kakva je ona :)

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post:)Boje na senkama su zaista predivne :)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Sve sto treba od sminke imate ovde.
    www.m.facebook.com/makeuprevolutionserbia

    ОдговориИзбриши
  10. Imala sam prilike da probam zaista dosta njihovih proizvoda :) Imam nekoliko paletica i bas sam zadovoljna i kvalitetom i cenom :) Super post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, odnos cene i kvaliteta je meni odličan :) Hvala ti ♥

      Избриши
  11. Predivna paletica draga, ali nažalost nisam imala priliku da isprobam ni jedan njihov proizvod. Potražući ovu jer su boje zaista prelepe ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, obavezno potrazi, cena nije toliko velika, a dobijes puun boja :) Meni je stigla za jedan dan, tako da je sve super :)

      Избриши
  12. perfect nude shades!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    ОдговориИзбриши
  13. Kupila sam je letos u Crnoj Gori, mislim da je na akciji bila oko 4,5 eura... Obozavam je, pigmentacija je ludilo! Jedino je ambalaza malo bezveze, no to nije toliko ni vazno kada su senke jako kvalitetne.. :)
    P.S.Slike su divne!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sto se tice ambalaze, slazem se, mogla je da bude lepsa, ali je bar cvrsta :)
      Pigmentacija jee divna :)

      Избриши
  14. Jana draga, sjajan post! Zaista sam neko ko obozava sminku,te stoga jako sam se obradovala ovom postu. Odlicna recenzija palete, super si nam je prezentovala. Do sada je nisam koristila ali cu je definitivno imati na umu, jer sadrzi sve moje omiljene boje, a i kvalitet obecava. Jos jednom, odlican post, uzivala sam citajuci.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  15. Odlična recenzija, paleta mi se mnogo dopada, nadam se da ću imati priliku probati je.
    Zapratila sam te, ako želiš možeš uzvratiti - http://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  16. Paleta je baš super, nijanse su predivne *-*
    Zapratila sam te, ako želiš možeš uzvratiti :D

    El's Notes

    ОдговориИзбриши
  17. Predivan post, jako mi se svidja tvoj blog. Bas si zanimljiva i imas smisla za ovo.
    Dodala sam te na blogu, ako zelis uzvrati, i pogledaj moj blog, blo bi mi drago.
    moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  18. Odlična recenzija ovog proizvoda. Prvi puta sam na tvom blogu i jako mi se svdio. Zapratila sam te pa bi mi bilo drago da posjetiš moj blog.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  19. Jana jako mi se dopada ovaj post! Pošto sam u potrazi za senkama i definitivno ću morati da ih kupim ovo je odlična preporuka :)

    ОдговориИзбриши
  20. Odličan post! I ja sam odradila recenziju ove palete i biće mi drago da je pročitate. <3
    http://glitterlovertara.blogspot.rs/2017/05/makeup-revolution-iconic-3-paleta.html

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥