Pretraga / Search

Translate

уторак, 07. март 2017.

Max Factor Miracle Match puder - Recenzija



U poslednjih godinu dana je jedan od glavnih trendova u šminkanju ,,prirodno savršena koža’’. Tragala sam dugo za puderom koji će mi ,,razbuditi i osvežiti’’ lice, budući da mi je koža lica u poslednje vreme suva i deluje beživotno, pa sam u tom mahu kupila Max Factor Miracle Match, a danas vam donosim njegovu recenziju.

Puder ima dosta nijansi, i daaa, našla se dovoljno svetla čak i za mene(40 Light Ivory):




Puder dolazi u staklenoj ambalaži od 30ml, sa pumpicom koja izbacuje savršenu količinu pudera, i ima otvoreno-zatvoreno sistem  :D 




Reč proizvođača:

,,Max Factor Miracle Match tečni puder je revolucionarni novi proizvod, mudra kombinacija idealne nijanse za pokrivanje nesavršenosti i hidratacije koja hrani kožu. Pružajući osećaj kreme prilikom nanošenja, Miracle Match tečni puder je prva šminka ove vrste od Max Factora koja sadrži novi silikonski sastojak koji se ponaša više kao hidratantna krema i omogućava odlično razmazivanje u srednje pokrivanje. Određene formule koje funkcionišu po principu uklapanja boje nude samo blago pokrivanje što olakšava pronalaženje odgovarajuće nijanse ali ne zadovoljava žene kada je reč o njihovom izgledu. Uvidom u navike i mišljenja žena u nedavnoj Max Factor Glamour Expose anketi, otkrili smo da 50% žena i dalje traga za tečnim puderom koji odgovara boji njihove kože i pokriva nesavršenosti – ali da svaka treća ističe da je ne zanima „jedva primetno“ pokrivanje. Miracle Match Tečni puder postiže savršenu ravnotežu između prozračnog izgleda, dobro pokrivenih nesavršenosti i hidriranja kože. Formula sadrži čestice koje reflektuju svetlost i samim tim smanjuju i ublažavaju vidljivost nedostataka na koži. Rezultat je lep i zdrav nude izgled, i besprekoran ten''.

Preuzeto sa sajta Jasmin.rs

Ovo je prvi put da se susrećem sa Max Factor puderom ovakve vrste, obično sam od njih navikla na teške pudere sa punom moći prekrivenosti. 
Slažem se sa njihovim opisom. Pokrivenost je slaba ka srednjoj, puder je gušće strukture i sadrži mineralne čestice koje reflektuju svetlost. Pri nanošenju na lice imam sličan osećaj kao kada nanesem hidratantnu kremu, a opet, dobijem taman onoliku pokrivenost da postignem ,,nisam se šminkala, prirodno sam lepa’’ look :D




Mojoj suvoj koži savršeno odgovara, i jedan je od onih pudera ,,za svaki dan’’. Završnica je satenska, vuče ka ,,vlažnom’’ izgledu, ali se ne preslikava. Ne znam, ali verovatno neće odgovarati onima sa mešovitom i masnom kožom, ne deluje mi kao da će sprečiti prosijavanje. :)

Puder možete pronaći u apotekama, DM-u, Jasminu, za Lilly nisam sigurna. U Jasminu je trenutno snižen na 1139 dinara :)

Da rezimiram:


                   Cena:       1899 dinara
      Prekrivenost:       Blaža ka srednjoj
                   Miris:       Neutralan
Najbolje pristaje:       Normalnoj i suvoj koži

             Trajnost:       10h+



Da li si ti isprobala ovaj puder? 
Kakva su tvoja iskustva?
Koji je tvoj omiljeni puder?
💜💜💜
💜💜
💜


10 коментара:

  1. Uuh, sviđa mi se što imaju svetlu nijansu jer i mi vampiri moramo da nađemo puder :'D Nekoliko njih mi je preporučilo ovaj puder i sve više i više se približava mojoj wishlisti. Odlična recenzija kao i slike, draga ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas tako, konačno neko da se okrene i ka nama, bezbojnima :D Šalu na stranu, ako se nađeš u prilici, isprobaj :) ♥
      Hvala ti ♥

      Избриши
  2. Deluje odlicno :) I ako ja imam masnu kozu i sigurna sam da meni nece odgovarati, ipak sjajna recenzija :)


    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Da, i ja mislim da nije idealan za masnu kožu :))♥

      Избриши
  3. Odlican post. Neobicno za njih da imaju takav puder. Iskreno ja ne volim teske pudere i u ek sam ih zaobilazila ali ovaj obecava 👌

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, potpuna suprotnost od svih njihovih pudera, meni se ovaj jedino dopao :) ♥

      Избриши
  4. Odlicna recenzija <3 ipak nije za moju kozu jer ima taj vlazan finis :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, najbolji je za suvu i normalnu :) Hvala ti puno ♥

      Избриши
  5. Jana draga, odusevljena sam. Dugo nisam citala ovako detaljnu i sjajnu recenziju, zaista! Odlicno predstavljen puder, s obzirom da imam suvu kozu mislim da bi mi odlicno korisitio. Fotografije su predivne, zaista jako kvalitetne i originalne.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥