Pretraga / Search

Translate

четвртак, 27. април 2017.

Avon Planet Spa kreme za telo


Ubeđena sam da svako ko je upućen u Avon, i koristi njihove proizvode, zna za Planet Spa kolekciju. Po mnogima, to je najkvalitetnija linija u Avonu. Uglavnom se u njoj nalaze proizvodi za negu kože, a tu i tamo se provuku i neka pomagala, četke, rukavice, roleri za masažu i slično. Moji favoriti iz Planet Spa kolekcije su definitivno puteri za telo, i danas vam pišem o njima...

Svaka krema dolazi u klasičnom, okruglom pakovanju od plastike, i na svakom je odozgo etiketica druge boje sa nazivom proizvoda. Kada tek dobijete puter, lepo je zaštićen nečim sto liči na foliju.
Iako ne volim putere, i jaku hidrataciju, Planet Spa me je jako privukao, i odlučila sam da kupim čak 3 kreme.





Caribbean Espcape sa morskim algama i mrvljenim biserima. Kod njega me je prvo privukao miris, koji je božanstven.
Sigurna sam da bi se ovaj miris svima dopao, svež je i nekako potpuno drugačiji od svega.

Kada sam prvi put videla teksturu ovog putera, mislila sam ma daaj, ovo se nikada neće upiti, i zaista ostavlja takav utisak, tekstura je kao kod margarina :)
Kada uzmete na prst, formira se grudvica, ali je pravo iznenađenje što se u dodiru sa kožom lepo rastopi, i razmazuje se brže od bilo kog losiona za telo. Savršenstvo.

Puter je zaista hidratantan, iako ne ostaje nikakav film na koži, hidrira je, i nakon par sati ona je kao da ste ga upravo namazali. Koža je posle njega zaglađena i sjajna. Za to su zaslužne srebrne šljokice, tj. kako oni kažu - mrvljene perle. Mada, ko će ga znati, možda zaista i jesu biseri. Baš zbog toga, savršen je za leto, mislim da bi savršeno poslužio za mazanje posle sunčanja, kada se vratite sa mora ili bazena.


Radiant Gold sa zlatom i drvetom Oud je drugi o kome vam pišem. On je noviji u Avonovoj ponudi. Njega sam kupila, jer sam se nadala da će biti iste strukture kao prethodni. Međutim, i nije baš tako.

Za razliku od Caribbean Escape-a, ovaj je nekako kremastiji, ponovo ću ga uporediti sa margarinom, samo u fazi topljenja. 
Jednako dobro hidrira kožu, i takođe sadrži šljokice, samo su ovde krupnije, i zlatne boje.

Ni miris mi se nije dopao bogzna. Ponovo mi ne miriše ni na šta konkretno. Podseća na neki parfem, miris je intenzivan i oštar. Ali nije neugodan.
Za razliku od prethodnog, malo se sporije upija, a koža vam posle njega satima miriše.



I treći je nešto drugačiji od prethodna dva. Radi se o Revitalising Retreat sa kineskim Ginsengom (Žen Šen). On se deklariše kao sufle, i znate šta, tekstura mu je baš takva, ali bukvalno. Prelepo izgleda, prelepe je boje i pun je sedefa koji koži daje blistavi sjaj. Lako se razmazuje i upija i odlično hrani kožu. Jedina stvar koja mi se ne dopada je miris. Mene njegov miris podseća na alge, i nije baš prijatan.
Međutim, preporučila bih vam da isprobate, jer je miris ponovo stvar ličnog ukusa, a i može mu se oprostiti, jer je tekstura prezanimljiva i ostavlja prelep efekat na koži.


Tekstura:



Ako još uvek niste ništa isprobali iz Planet Spa kolekcije, ja vam predlažem, da svoje putovanje kroz nju započnete sa nekom od kremica za telo. Nećete zažaliti, jer je svaka krema priča za sebe, i u svakoj ćete uživati.

Cena ovih krema je oko 900 dinara, ali su uvek na sniženju, pa ih možete pronaći i za 500 :)
Sadrže po 200 ml, ali zaista traju, jer se lako razmazuju, pa vam treba mala količina.

Da li si ti isprobala nešto iz Planet Spa kolekcije?
Kakvi su tvoji utisci?

16 коментара:

  1. Hello!! I love your blog !! your posts are really very interesting !! I wait in my blog, I have just published a post dedicated to the beauty of our hair. I wait for you
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicno draga ,super post sve lijepo napisano,nisam bila bas na blogu,pa nisam mogla odmah komentarisati,al sve u svemu super post.
    Ako moze da pogledas moj novi post na mom blogu,bilo bi mi drago

    ОдговориИзбриши
  3. ti tako lepo i detaljno pišeš, da se moram ugledati na tebe:)...nisam do sada koristila ni jednu od njih jer je cena uvek bila presudna:( ako želiš, pogledaj moj blog, nova sam pa bi mi puno značilo:)))) http://sve-sto-volim.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Obozavam ih :) uvek gledam kada su snizenja pa tada pravim zalihe :D odlican post, kao i uvek <3

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepe mazalice. Ova prva kremica mi deluje najzanimljivije. 🙂🤔❤️
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  6. Ubjedljivo su najbolji :D. Moram se složiti sa tobom i reći da bolji maslac nisam isprobala od njihovog plavog maslaca za tijelo. Ne znam da li si imala priliku da ga isprobaš, ali fenomenalan je. Ovaj ljubičasti sam koristila i nije bilo loš, no plavi je ostao moj favorit. Ali već dugo ga nema u katalogu :(

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  7. Savršen post, detaljan i interesantan! :) Ove buttere nisam probala ali jesam jedan koji se našao kod mene u potrošenim proizvodima... a to je sa Tajlandskim cvetom lotosa isto je sufle ali ovaj moj nikako nije bio dobar niti sam mogla da ga namažem niti da ga razmažem :D

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥