Pretraga / Search

Translate

среда, 05. април 2017.

essence noviteti - Proleće/Leto 2017.


Kao što sam obećala u jučerašnjem postu, danas vam pišem o essence novitetima, a sudeći po tome koliko volim brend essence, varaću pa će ih biti više od 5 :D

Prvo što želim da vam predstavim je nova All About Toffee paleta senki. Moje oduševljenje je ogromno, s obzirom da njene prethodnice: Bronze, Grays, Roses i Nudes obožavam, i da su mi to jedne od najdražih paleta u kolekciji, ne sumnjam da će i ona biti savršena. Trenutno je prva na listi za kupovinu, i jedva čekam da je negde ugledam :)
Cena je 549 dinara

Reč proizvođača:
,,Paleta senki nudi osam trendi, savršeno ukombinovanih boja– od svetlih do srednje tamnih i tamnih nijansi. Meka i dugotrajna tekstura sa raznim efektima daje vam mogućnost da kreirate različite stilove''


006 Toffee



Dugo sam se pitala kada će neki povoljniji brend izbaciti praznu paletu, koju ćemo moći da personalizujemo, i odaberemo boje u skladu sa našim potrebama. Bila sam prijatno iznenađena kada sam videla da nam to essence donosi :)

Paletica za senke dolazi sa četiri praznih pana, a da priča bude još zanimljivija, možemo da biramo između 20 različitih boja, koje su savršenstvo. Ova linija se zove My Must Haves, cena prazne palete je 199 dinara, ista cena je i svake senke, pogledajte izbor boja :)

Reč proizvođača:

,,Palete sa 4 prazna mesta čekaju da ih personalizujete. Možete da birate između 20 senki, sa različitim efektima. Jednostavno izaberite vaše omiljene proizvode i iskoristite specijalni klik mehanizam da ih poređate u multifunkcionalnu paletu''.












Nijanse senki








Tu su još dva slatkiša, o kojima sam poslednjih dana najviše čitala :) Radi se o paleticama Eye & Face, svaka sadrži 4 senke za oči i dva rumenila/ rumenilo i highlighter :) U ponudi ima 2 varijante, a cena je 549 dinara za svaku :)

Reč proizvođača:
,,Senke sa usklađenim bojama, rumenilo i hajlajter čine ove dve palate punim pogotkom za vaše oči i lice''.


01 Glow for it


02 Rise & Shine



I kako to obično sa essence-om biva, ponovo je u svoju ponudu uvrstio bronzer Luminous Matt Bronzing Powder, o jednom sam već pisala, možete pogledati na blogu. Nova verzija savršeno izgleda, teška je 9g, a cena je 409 dinara.

Reč proizvođača:
,,Mat bronzana tekstura sa svilenkasto-svetlucavim jezgrom daje suptilan, suncem okupan izgled''.


01 Sunshine




Mnoge devojke obožavaju essence maskare, i ja sam među njima, neke essence-ove maskare su mi bile u godišnjim favoritima, i dan danas ih kupujem iznova. Predstavljam vam dva noviteta iz njihove ponude :)

Volume Stylist 18h Curl & Hold Mascara   

Reč proizvođača:
,,Kremasta crna struktura sa mikro–stilizirajućim voskom obezbeđuje trepavicama dugotrajni volumen i neverovatnu uvijenost''.
Cena je 409 dinara.




Volume Stylist 18h Lash Extension Mascara

Reč proizvođača:
,,Dijamantski oblik četkice sadrži vlakna za izduživanje za duže i punije trepavice''.
Cena je 409 dinara.




I naravno, tu su i sjajevi Shine shine shine lipgloss, uz maskare, jedan od zaštitnih znakova essence-a. Kod nas je dostupno 13 boja, a cena svakog je 269 dinara :)


Reč proizvođača:

,,Glatka, meka tekstura doprinosi izuzetnom sjaju usana sa efektom mokrih usana. Od bež nijansi, intenzivnih boja, pa do boja sa efektom prizme''.

01 Behind The Scenes 
02 Smile, Sparkle, Shine
03 Friends of glamour
4 Flirt Alert
05 So Into It!
06 Bright On!
07 Happiness in a Bottle
08 Indie Romance
09 One-Woman Show
10 Dress Up Your Lips!
11 For a Night Out
12 Runway, Your Way
13 Red Carpet Starlet



Što se tiče devojaka iz Hrvatske, vi imate posebne privilegije da isprobate i raznobojni hajlajter, ajlajner u sunđeru i još puno toga zanimljivog :)
Skoknite do najbližeg Lilly-ja ili dm-a i odaberite sebi nešto ♥

Da li si ti testirala nešto od essence noviteta? 
Kakvi su tvoji utisci?


6 коментара:

  1. Ja obožavam Essence proizvode, baš se radujem novoj kolekciji ♥♥
    http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja takođe, baš sam srećna što nam se essence vratio :)

      Избриши
  2. Obozavam Essence proizvode :) i ja sam slican post napisala, samo sto sam ubacila i Catrice proizvode :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja takođe, pisala sam i o Catrice, ali ja obožavam essence, pa je morao poseban post o tome :)

      Избриши
  3. Obožavam essence i zaista imaju predivne sezonke proizvode, kao i ideje za pakovanja. Stvarno sam očarana. Divan post draga i hvala ti i za ove, kao i za prethodne novitete. :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥