Pretraga / Search

Translate

петак, 14. април 2017.

Garnier BB krema za kombinovanu i masnu kožu - Recenzija


Garnier je prvi brend za čije sam BB krema saznala, čini mi se pre 4/5 godina. Postoje dve verzije ove kreme, prva, standardna, za suvu kožu i druga, koja je kasnije izašla, za kombinovanu i masnu kožu, ja vam danas pišem o ovoj drugoj :).  
Iako mi je koža suva, verzija koja je namenjena njoj mi nikako nije odgovarala, za moj ukus, bila je previše gusta i teška, a na licu mi je delovala musavo, brzo sam je izbacila iz moje kolekcije i nastavila potragu za drugom BB kremom, jer puder na dnevnoj bazi ne koristim.

Kada se pojavila ova verzija, za kombinovanu i masnu kožu, nisam bila previše radoznala da je isprobam, bila sam ubeđena da mi neće odgovarati, a onda sam je dobila na poklon, i ljubav je počela ♥

Pun  naziv ove kreme je Garnier BB Cream - combination to oily skin - miracle skin perfector

Krema dolazi u uskom duguljastom pakovanju bež boje.
Sadrži 40ml
Rok trajanja je 12 meseci od otvaranja.

Kremu možete pronaći u dve nijanse:
Light
Medium

Mom tenu je i Light varijanta mrvicu tamnija, najbolje mi odgovara kada uhvatim malo boje. Nažalost, devojke sa bleđim tenom se neće usrećiti.

Otvor je izdužen, kao kod L'oreal Infallible Matte pudera, i proizvod se lako dozira.







Sastojci:

Aqua/Water, Cyclopentasiloxane, Alcohol Denat, Butylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, PEG-10, Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Squalane, Bis-Peg/PPG-14/14 Dimethicone, Magnesium Sulfate, Talc, Nylon-12, Maltitol, Disodium Stearoyl Glutamate, Aluminum Hydroxide, Sorbitol, Perlite, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, [+/- may contain CI 77891/Titanium Dioxide, CI 77491, CC 77492, CI 77499/Iron Oxides]

Kao što vidite, alkohol je visoko pozicioniran na tabeli, tako da, ako imate suvu kožu, povedite računa o tome.
Ja mogu da naglasim da koristim ovu kremu već 2 godine, da mi je na izmaku drugo pakovanje i da nisam primetila da je krema uticala da mi se koža lica dodatno isuši, tako da je to za utehu, mada, radi se samo o mojoj koži, ne znam kako će na druge delovati.

Tekstura kreme je jako tečna, nikada se nisam susrela sa tečnijim proizvodom, recimo da je malo gušća od vode, što meni odgovara.




Kod ove kreme mi se dopada:

- Jako prirodno izgleda na licu, skoro kao da ništa niste naneli
- Ujednačava ten
- Potpuno je mat
- Može se nadograditi
- Ne preslikava se
- Na dodir je jako baršunasta

Kod ove kreme mi se ne dopada:

- Ako imate masnu kožu, počne da prosijava već nakon sat vremena, iako ima dosta alkohola u sebi
- Ima naglašeni žućkasti podton
- Oksidira, ne previše, ali postane vremenom još žuća.

Kremu bih preporučila devojkama sa normalnom kožom, koje nemaju većih nepravilnosti na licu. Može odlično da posluži za dnevne prilike kada ne želite da opterećujete lice puderom.

Cena ove kreme je oko 700 dinara, i možete je naći u skoro svim marketima, apotekama, i naravno u Lilly-ju i DM-u :)

22 коментара:

  1. Super post draga .
    I ja takoder imam masnu kozu i koristim ovu kremu ,odlicna jeee.Al vecinom koristim neke druge koje nisu za masnu kozu,al kvalitetne su.Poz
    Ako zelis pogledaj novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Koristila sam BB kremu i bila mi je sasvim solidna. Divna recenzija:D

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja imam stardardnu verziju za suvu kozu. Imam isti problem, Light nijansa mi je malo tamna. Bilo bi super kada bi imali veci izbor nijansi :D

    https://lovely-things-by-coffeeholic.com/sr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prva ovakva krema koju sam koristila pre godinu dana, bila je dosta svetlija, nešto su očigledno promenili pa je doslo do toga. Upravo tako, kao i nijansu sa hladnim podtonom :)

      Избриши
  4. Odlična recenzija,a slike su jako kvalitetne! Sviđa mi se izgled bloga i način na koji pišeš!
    http://prvipostadress.blogspot.ba/2017/04/spring-colors.html

    ОдговориИзбриши
  5. Sweet product. Looks really good and I have heard great things about this brand.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  6. Dugo sam koristila ovu BB kremu, kupovala sam ju umjesto tekućeg pudera i bila sam oduševljena s njom. Vidim da su joj promjenili otvor, na tvom primjerku je sužen što olakšava nanošenje. Moje su kreme imale onaj standardni otvor i uvijek mi je previše proizvoda curilo van iz tube. Kao što rekoh bila sam sa njom oduševljena, savršeno se prilagođavala mom tenu i ujednačavala ga. U međuvremenu sam otkrila dobre matirajuće pudere pa sam ju prestala koristiti ali drago mi je da je još uvijek prisutna tržištu pa ju možda opet kupim za nadolazeće ljetne dane.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A ja čak nisam ni znala da je nekada bila takva :)
      Da, ja sam njom takođe zadovoljna, već dve godine mi menja puder :)

      Избриши
  7. Predivan post. Nisam isprobala ovu kremu, ali djeluje jako fina.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥