Pretraga / Search

Translate

субота, 29. април 2017.

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick


U svetu su već duže vreme apsolutni hit tečni mat ruževi. Skoro svaka kompanija koja proizvodi šminku je izbacila svoje verzije. Naravno, kvalitet varira od brenda do brenda, a ja vam danas pišem o mojim omiljenim Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipsticks.
Pre više od godinu dana izašli su u prodaju prvi GR tečni ruževi, a do danas u ponudi imaju 26 boja :) Među njima ćete sigurno pronaći svoju, jer je spektar zaista širok.
Ruževi dolaze u lepom pakovanju od debele plastike, koja deluje kao staklo, sa crnim poklopcem. Svaki od njih ima 4ml. Četkica je sa sitnim dlačicama, dugačka i precizna.


Ja, nažalost, trenutno posedujem samo 2 nijanse, što se tiče boja, one su čista suprotnost, jedna je tamnija, dok je druga prilično neutralna, jedna je sa hladnim, druga sa toplijim podtonom, ali je zanimljivo što im je tekstura identična.
Ruževi su jaaako pigmentovani, i na ustima mogu stajati i po ceo dan.
Dovoljan je samo jedan sloj da bi boja potpuno prekrila vaše usne, i da bi bila ujednačena.
Osećaj na usnama je čudan, ruž nije težak, ali ga svakako osećate, i nekako ostavlja deblji sloj od svih koje sam isprobala.
Četkica je precizna i dozvoljava precrtavanje, a da se pritom ne umusavite. 
Najveća prednost je u tome što koliko god da ih držite na usnama nećete osećati zatezanje, i minimalno isušuje usne, iako su potpuno mat, ne preslikavaju se i ne razmazuju.




05

Toplija boja šljive, prelepa zimsko-jesenja. Boja je puna, i savršeno stoji svakom podtonu. Brzo se suši na usnama i satima traje bez popravljanja.






10

Najpoznatija iz njihove ponude. Jako čudna boja. Potpuno hladna, sivkasto ljubičasta boja, koja nekada deluje kao da je nude. Prelepa i prezanimljiva :)







Preporučujem svima da isprobate ove ruževe, ako već niste. Definitivno najbolji od svih koje sam do sada testirala :)
Cena u lokalnoj parfimeriji kod mene je 430 dinara, a verujem da i u Lilly-ju nije mnogo veća, tako da bacite pogled :)

Koji su tvoji omiljeni ruževi?
Da li si isprobala ove? 


23 коментара:

  1. Ja imam nijanse 15 i 16 i oduševljena sam obema! <3

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nijednu od tih nisam testirala, ali mi boje deluju prelepo :)

      Избриши
  2. Odličan post,čula sam doosta pohvala što se tiče ovih ruževa,boje su predivne!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepi su, posebno broj 10 :) bas je posebna nijansa i mnogo mi se svidja. :) ako mi verujes, jos uvek nisam probala njihove tecne ruzeve :D ne znam ni sama zasto :)

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post, draga! Ja sam totalno opsjednuta tečnim mat ruževima. :) Nijanse koje ti imaš su predivne, baš mi se dopadaju, posebno 10. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Divne nijanse, ova druga je moj favorit! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi se dopada post, kako si sve lepo detaljno objasnila i slikala, svaka cast :* Boje su divne :*

    ОдговориИзбриши
  7. Lepa recenzija :) Ja sam probala samo 01 GR ali meni se nije dopala ni boja ni tekstura, ruzno se skidao sa usana u parcetama.. Verovatno samo taj moj ruz bio los. Ali ipak nesto nemam interes da ponovo uzmem tecni GR, bolje dodam jos 200 din I uzmem NYX klasican :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Sonya :)
      Šteta što si imala takvo iskustvo, meni se recimo GR mnogo više sviđaju od NYX-ovih, jeste da su teži na usnama, ali ne isušuju ni priblizno kao NYX :) ♥

      Избриши
  8. 10 je savršena. Moja omiljena nijansa💙
    https://tinabeautyfashion.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  9. Jana draga, jos jedna sjajna recenzija! Odlicno napisana, zaista fotografije vrh! I sama sam koristila ove proizvode, i moj defintiivni favorit jeste u nijansi 10.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  10. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    ОдговориИзбриши
  11. Obozavam ove karmine <3 imam 10ak nijansi iiii obozavam <3

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥