Pretraga / Search

Translate

субота, 08. април 2017.

I Heart Makeup Chocolate Vice paleta - Recenzija


Ja još uvek nisam upoznala osobu koja je koristila bilo koju paletu iz kolekcije Chocolate a da je imala loše iskustvo, pa sam zbog toga odlučila da i sama testiram jednu. Odluka je pala na I ♥ Makeup Wonder Palette Chocolate Vice, koja je ,,najsvežija'' u ponudi, a mišljenje o njoj vam danas prenosim.

Paleta dolazi u kutiji od tankog kartona, koja je providna sa gornje strane. Odozdo su naslikane sve nijanse iz palete, a na stranicama se nalazi sastav, i ostale informacije o njoj.





Gramaža: 22g
Rok trajanja: 30 meseci od otvaranja

Sastojci:
Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Silica, Polybutene, Dimethicone,
Methylparaben, Propylparaben[+/-: Calcium Sodium Borosilicate, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 77510]


Pakovanje same palete je prelepo. Izgleda kao tabla čokolade koja je krenula da se topi, isto kao i kod njenih prethodnica, samo je kod ove pakovanje potpuno crno, i  da napomenem, jako je nezahvalna za fotografisanje :D





Unutrašnjost palete je jako zanimljiva. Celom dužinom poklopca nalazi se veliko ogledalo, dok se dole nalazi 16 boja koje su smeštene u 3 reda.
Dobija se takođe i sunđerasti dvostrani aplikator.

Mnoge devojke ovu paletu porede sa Too Faced Sweet Peach paletom, meni boje deluju slično, ali Sweet Peach nisam testirala, pa to neću komentarisati.







Kvalitet ove palete je odličan. Većina boja je odlično pigmentovano, nijedna se ne trusi, lako se blendaju, dugotrajne su na očima, generalno na kvalitet nemam nikakvih zamerki.

Paleta sadrži senke sa mat, satenskom i šimerastom završnicom, a i izbor boja je raznovrstan, pa se njome može postići i neutralan, ali i svečani, večernji look. :)

Svaka senka ima svoje ime, nazvana je po nekom poroku:



Pokušaću da dam kratak opis svakoj od boja:

Prvi red:

Vice - šampanj boja, savršena kao highlighter ispod obrve. Satenska završnica.
Sway - bleda boja kajsije, potpuno mat, srednje pigmentovana.
Satify - beličasto kajsijasta boja, lepo pigmentovana. Satenska završnica.
Require - mešavina bledo narandžaste i zlatne boje. Satenska završnica.
Convert - svetlo braon nijansa, odlična za pregib, potpuno mat.



Drugi red:

Treat - tamno braon (crna čokolada) boja, odlično pigmentovana. Mat.
Habit - boja starog zlata, odlično pigmentovana. Šimerasta završnica.
Persuade - boja roze zlata, takođe je odlično pigmentovana i ima šimerastu završnicu.
Need - pepeljasto braon nijansa, mat.
Crave - tamno braon nijansa sa zlatnim šimerom.
Lust - teget boja, sa plavim i srebrnim šimerom.


Treći red:

Reason - boja breskve sa satenskom završnicom.
Must - rozikasto crvena boja sa blažom satenskom završnicom.
Maleficence - boja karamele, mat, sa ponekom ljubičastom šljokicom, koja se na očima ne vidi.
Fancy - bledo crvena boja sa satenskom završnicom.
Appeal - bela mat boja,jako korisna za blendanje tamnijih senki.


Moj zaključak je da se ova paleta i te kako isplati. U jednoj paleti dobijate raznovrsne boje koje možete iskoristiti za razne prilike. Senke su kvalitetne i vrede novca koji za njih date.

Ovu paletu sam naručila sa stranice Makeup Revolution kozmetika Srbija i platila sam je 1800 dinara. Predlažem vam da stranici stavite like, jer žena koja je vodi ima stalno razne novitete koje kod ostalih stranica nisam viđala.

Ova paleta mi se toliko dopala da već razmišljam o kupovini još neke iz ove kolekcije:)

Da li si ti koristila ovu paletu, ili bilo koju Chocolate?
Kakva su tvoja iskustva?
Koju bi mi sledeću predložila da nabavim?

🍫🍫🍫

35 коментара:

  1. Paleta je odlična. :)
    P.S. Volim da čitam tvoje recenzije jer to sjajno radiš.

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  2. Paleta deluje sjajno, boje mi se jako sviđaju i ne sumljam u to da je predobra. ♥

    Novi post: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  3. I ja takoder uporedujem je sa To Faced Peach paletom jer je imam,a cak ni sjene nisu toliko razlicite.Nadam se da cu i ovu paletu imati priliku koristiti.
    Ako zelis svrati,izasao je novi post na mom blogu,ako zelis ostavi i komentar..

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična recenzija, paletica mi se jako sviđa pogotovo nijanse koje su baš po mom ukusu :)

    http://blogbysanja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post <3 Paletica izgleda jako lepo,volela bih da je imam :) Novi post je na mom blogu,pogledaj i prijavi se i komentarisi ako ti se svidi :https://anastasijakostic.blogspot.rs
    <33333

    ОдговориИзбриши
  6. Paleta mi se baš dopada, nijanse su predivne! Sjajan post. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlična paletica. Stvarno bu boje jako lijepe i jako pigmentovane. Odličan post!

      Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

      Избриши
  8. Paleta senki je predivna, a tvoja recenzija odlična i detaljna! :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши
  9. Odlicna recenzija! Nijanse su prelepe i tople i divne. Fantasticne slike :*

    ОдговориИзбриши
  10. Suuper post,slike su odlicne! :)
    Ako zelis da se medusobno folujemo,napisi mi u komentaru na ovom postu ---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/z-me.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  11. Koja lepotica :D prelepa paleta :) volim njihovu sminku i definitivno imaju divne i kvalitetne palete :) slike su prelepe :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno se slažem. Jedva čekam da testiram sledeću. 💖

      Избриши
  12. Ja imam I heart makeup i prezadovoljna sam , naručila sam i Naked paletu . Slike su ti toppp :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naked je moj favorit, bar ovako po slikama, ima odlicne boje, i meni je ona u planu 💗

      Избриши
  13. Jednom divna palete, kao i sve i heart makeup. Pogledaj moj blog ako želiš😊

    ОдговориИзбриши
  14. Predivan post. Ti si 3 za danas kod koje čitam recenziju o ovoj paleti i stvarno sam oduševljena komentarima koje ste uputile za ovu paletu. Iskreno, nisam je koristila, ali, ako ništa, poručila bih je zbog samog dizajna :D. Stvarno je predivna. Nadam se da će i meni biti od velike koristi.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  15. Mislim da je ovo sledeca paleta koju cu kupiti :D
    Jako mi se svidjaju nijanse.
    I jedno pitanje. Gdje si je ti kupila?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja je sa fb stranice Makeup Revolution kozmetika Srbija, pred kraj teksta sam ostavila link pa mozes da pogledas 😊
      Zena stalno nabavlja nove stvarcice, pa je ima cesto na stanju 💓

      Избриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥