Pretraga / Search

Translate

понедељак, 17. април 2017.

Kupovina sa AliExpress-a


Sigurno ste po Instagramu viđale profile koji prodaju između ostalog četkice za šminkanje. I ja sam, ali nikada nisam bila spremna da platim čak 2000 dinara za nešto u čiji kvalitet sumnjam, pa sam odlučila da taj isti set naručim sa AliExpressa, pa ako mi se ne dopadne, bolje da bacim 3.50$, nego 2000 dinara. Danas vam pišem o njima.

Link četkica

Nemojte se zbuniti što je sada cena 4.99$, cene se kod njih jako brzo menjaju, sačekajte par dana, ili potražite jeftinije.



Četkice su mi stigle za 20ak dana, lepo upakovane i zaštićene. Odlično su prošle transport i stigle su čitave. Uz kupovinu sam dobila i kod za 10% popusta i detaljno uputstvo za upotrebu, koje je naravno na kineskom. :D

Izabrala sam belo srebrnu kombinaciju jer mi je ona delovala najlepše.
U setu dobijate 10 četkica, tačnije 5 para, svaka velika četkica ima svog manjeg parnjaka.
Četkice su od veštačke dlake, jako mekane i deluju prilično čvrsto i kvalitetno. Ne mogu da provalim da li je donji deo plastičan ili drven.





Ravno sečene kabuki četkice:

Četkica je flafasta i vazdušasta, podseća na takozvane bockalice.
Veća može da posluži za različite primene, setovanje pudera, korektora, blendanje rumenila i slično.
Manja četkica bi bila odlična za blendanje, ali su joj dlačice predugačke, pa je to problem. Pokušaću da ih skratim.



Kose četkice:

Potpuno iste kao prethodne, samo su ove koso sečene, istoj svrsi mogu poslužiti, mada su i kod ove dlačice predugačke.



Klasične pufnaste četkice:

Ovu četkicu ja koristim za rumenilo i setovanje korektora i za to mi je dobra, gusta je i lepo raspoređuje proizvod po licu.
Manja je savršena za blendanje senki i identičnog je oblika kao Blush 14C.




Klasične koso sečene:

Veću koristim za nanošenje bronzera i za blendanje istog.
Manja takođe može poslužiti za blendanje senke, dužina dlačica je savršena.




Pencil četkice:

Najbeskorisnija četkica iz seta mi je svakako ova velika, nije da je ne koristim uopšte, ali nikako joj ne nalazim konkretnu namenu. Njome nanosim kremasti korektor i konture.
Manja mi je poslužila za uglove očiju i oko nekih detalja na oku, može lepo da se upotrebi.


Organizer za ruževe

Odlučila sam da ujedno naručim i organizer za ruževe jer sam ovde baš dugo tražila, i nisam pronašla.
On je potpuno ok, ima 24 mesta, čvrst je i lepo izgleda.
Njegova cena je 2.94$







Moj savet je da ne žurite sa naručivanjem sa Instagram profila, uglavnom sve one divne kupaće, naočare, četkice i ostalo možete naći kod kineza mnogo jeftinije :)

Obratite pažnju posebno na AliExpress, on je jedan od najpovoljnijih sajtova, a i jedan od najvećih. Ako ne znate kako sami da poručite, možete se obratiti Xtina AliExpress posrednici, koja može naručiti za vas uz minimalnu proviziju :)

30 коментара:

  1. Imam sličan set. :) Veću pencil koristim za korektor ispod očiju kada su mi ostale četkice prljave i lepo mi poslužu u tim situacijama :) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja je takođe koristim za nanošenje korektora i kremastih kontura, ali je smatram jednom od nekorisnijih ♥

      Избриши
  2. Odlican post draga ,savrsen set cetkica
    Ako zelis pogledaj novi post

    ОдговориИзбриши
  3. imam i ja slican set cetkica, koje me odlicno sluze vec nekih godinu dana, takoder imam i ovaj organizator za ruzeve, super je :D

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš mi je drago, nadam se da će i meni izdržati toliko :) ♥

      Избриши
  4. Takodje imam slican set, zapravo je skoro isti, osim sto kod mojih cetkica dlakice nisu predugacke. Ja sam ih kupila jos davno, ko zna od kojeg prodavca. Zadovoljna sam kvalitetom, s obzirom na cenu. Osim sto se od previse pranja odvoji metalni deo od drvene drske :D I taj neki premaz drveta i ta boja je skroz popucala, ali dobro trajace ti sigurno duzi period, ja sam ih prala svaki dan bukvalno. Koliko para, toliko muzike :) ODlican posti divne slike kao i uvek :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izgleda da za te pare dobijam više muzike :D
      Za 400 dinara im to ne bih ni zamerila :) ♥

      Избриши
  5. Jano odličan post :) Ja se razmišljam već duže vreme da poručim sa tog sajta i nikako da to uradim, a cenu su im vrlo niske ♥
    http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čitaj utiske kupaca, da se ne bi prešlla u izboru prodavca, inače da, odličan je odnos cene i kvaliteta ♥

      Избриши
  6. Draga,cetkice su odlicne,bas sam ih posle tvog posta porucil. Slike su extra. Pogledaj moj blog ukoliko zelis.

    http://saandraaz0.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Super set si odabrala. Izgledaju lijepo i cijena je jako pristupacna. Nadam se da ce ti cetkce sluziti. :)

    jaatotako.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. I always order from here! Plus great post!!
    http://artmangaanime.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post. Uživala sam čitajući.

    Posjeti moj blog: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  10. Cetkice su predobre :D Kupila sam ih za svoj giveaway ali planiram da uzmem i za sebe iste :D

    Ako zelis zaprati me, ostavi komentar i uzvraticu ^^ <3
    www.infashionchains.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlične su, sigurna sam da će se i dobitnica oduševiti:)

      Избриши
  11. Imam i ja kineske cetkice i cak su mi omiljene od svih. Super post, pogledaj moj blog ako zelis i zaprati me ako ti se svidi, ja tebe pratim 😊 http://svetlepotebyandjela.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  12. Opsednuta sam kupovinom na AliExpress-u. Može se naći bukvalno sve - od igle do lokomotive. Odličan post! :)

    http://facebook.com/dearcreditcard & http://dearcreditcard.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas tako, pored ebay-a,jedan od najboljih kineskih sajtova :)

      Избриши
  13. Cetke su predivne :) i ja sam kupovala kineske cetke i veoma sam zadovoljna :) ovaj stalak za ruzeve je bas koristan i veoma jeftin, njega cu obavezno da pogledam :)

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  14. Hehe, baš danas sam gledala ovaj organizer i odustala :D. Četkice mi djeluju jako lijepe. Divan post kao i stvarčice.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥