Pretraga / Search

Translate

уторак, 11. април 2017.

Mary Has A Gun sapuni i još ponešto - Recenzija


Dosta dugo planiram da ostavim na stranu sve kupke i sapune koje imaju jak hemijski sastav i posvetim se malo više prirodnoj kozmetici. Posle dugog traganja, konačno sam naletela na prirodne sapune, koji su mi delovali zanimljivo, a danas vam prenosim moje mišljenje o njima.

Jednom sam tako, sasvim slučajno naletela na instagram profil @mary_has_a_gun , koji vodi žena po imenu Marija, i oduševila se njenim asortimanom. Namera mi je prvenstveno bila da kupim jedan sapun, radi testiranja, međutim, posle pročitanih komentara njenih dugogodišnjih kupaca, bilo je jasno da se neću zaustaviti na samo jednom. :D

Svaki sapun je težak oko 80g
Potpuno su prirodni.
Pakovanja su preeeeslatka.
Na poleđini imate ceo sastav sapuna.
A o izgledu njih samih neću puno pričati, samo pogledajte fotografije.

Bila sam presrećna kada sam ugledala prelepu mirišljavu kutiju u kojoj je sve stiglo, s toga vam predstavljam njen sadržaj:

Mon Chèri 
(kliik)

Miris je intenzivniji i ,,teži'' idealan za hladnije dane, mada, ako ste ljubitelj ove kombinacije, kao ja, možete ga koristiti tokom cele godine.
Sapun je na dodir nekako mekši od standardnih kupovnih sapuna, što mi je odmah govorilo da će biti kremast, da neće isušivati, i što je meni jako bitno kod sapuna, imaće bogatu penu. 
Sapun po mirisu kao i po boji podseća na praline sa višnjama, zaista neodoljivo.







Vanilla Sky 
(kliik)

Ako ste ljubitelj vanile, ovo je nešto što morate da isprobate. Najlepši miris koji sam ja ikada osetila, verujte mi, ne preterujem. Miris je identičan kao da mirišete mahunu vanile. Pun, bogat, a opet ne previše sladak. Mom dečku, koji nikako ne voli njen miris, sapun se jako dopao, to sve govori.







Sweet Berries 
(kliiik)

A sada moj najveći favorit. Nežan miris vanile i bobica, kremast i prelep, ma savršen za leto. Čak mu je i pakovanjce u tom nekom letnjem dugu, bele i plave prugice. Savršenstvo. Kombinacija boja je prelepa, mirisa još lepša. Ako se odlučite da naručite samo jedan sapun, preporučujem vam ovaj.







Winter Fairytale 
(kliiik)

Topla kombinacija mirisa, podseća na pitu od jabuke i cimeta, i vraća mirisom u praznične dane. Mada, miris nije toliko intenzivan, štaviše, jako je nežan, pa će savršeno doći i za leto. 
On je poseban po tome što je posut sitnim zlatnim šljokicama, pa eto još jednog razloga da ga koristite i leti.







Big Blue 
(kliiik)

Ako volite one nežne i lagane note, koje mirišu na ,,čisto'' obožavaćete ovaj sapun. Odiše letom, kokosom, svežinom, dopašće se svima koji ne vole intenzivne mirise.








E sad, ako kupujete kod Marije, budite spremni na poklone :)
Marija je bila darežljiva i poslala mi čak 5 poklona.

Pokloni:

Sweet Mix balzam sa usne 
(kliiik)

Prvo što želim da napomenem, ovaj balzam je napravljen samo par dana pre nego što mi je poslat, što je divno ♥
Ne znam sastav ovog balzama, ali vam mogu reći najiskrenije, da je ovo najbolji balzam koji sam do sada isprobala. Kremast, ali ne curi sa usana, i zaista pomaže i oporavlja usne, a što je najbitnije, ne izaziva zavisnost, kao neki.
Preporučujem vam da isprobate i sami se uverite, jer ne bih hvalila nešto što mi se ne dopada.






Sapun bez dodataka, za sve namene

Sapun koji nema boja, i nema konkretan miris, miriše on, nekako puderasto i kremasto, jako prijatno, ali ne mogu da kažem da podseća na nešto konkretno.
Još uvek ga nisam isprobala, ali deluje po konzistenciji potpuno isto kao i prethodni. :)




Purple Earth ♥ Green Summer ♥ Hello Spring




Purple Earth
(kliiik)

Dobila sam pozamašan uzorak ovog sapuna. On je ljubičaste boje i miriše intenzivno na lavandu. Ja lično volim miris lavande, na mene deluje umirujuće, pa volim da ovaj sapunčić koristim uveče, pre spavanja.




Green Summer
(kliik)

Citrus i svežina u maloj kockici. Intenzivan i oštar miris limuna, odličan da vas probudi ujutru. Savršenstvo, oduševljena sam.




Hello Spring
(kliik)

Sličan miris kao kod prethodnog, ali se oseća u pozadini lavanda i dosta je nežniji. Preporučujem ako volite citrus, ali ne prejak. Rekla bih da je ovo laganija varijanta Green Summer-a.




Napomena:
Sapuni su bogati raznim uljima, tako da ne isušuju kožu kao klasični. Preporučujem da ih koristite za ruke i telo. Hranljivi su i kremasti, koža je posle korišćenja glatka i lepo miriše.

Ovaj post ću dopunjavati kako budem nabavljala nove sapune ili balzame...

Nadam se da vam se dopao post, i da sam vas inspirisala da i vi nabavite svoj primerak.
Preporučujem vam da pogledate i ostatak Marijine ponude, ima još dosta mirisa koje nisam nabavila, ali su mi u planu.
Celu ponudu možete pogledati na:
Instagram : @mary_has_a_gun
Facebook : Mary Has A Gun sapuni i još ponešto

Cena mirišljavih sapunčića je 200 dinara
Cenu za sapun bez dodataka i balzam ne znam, jer sam dobila na poklon, ali možete se Mariji obratiti, zaista je ljubazna i odgovori na svako pitanje.
Definitivno ću nastaviti da kupujem ove sapune, a u planu mi je da nabavim još par balzama, pa vam utiske naknadno javljam ♥


Da li ti imaš iskustva sa prirodnim sapunima?
Kako su se tebi dopali?
Koji je tvoj favorit?

21 коментар:

  1. Great post, Dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥

    Soslu Badem by Dilek

    ОдговориИзбриши
  2. Super post draga moja.
    ako zelis pogledaj novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicna recenzija draga :) bas zanimljivo izgledaju, dizajn je predivan <3

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  4. How lovely!
    Wonderful pictures!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  5. Bože, kako divni sapuni, probala bih ih sve! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Izgledaju mnogo lepo, ja ne koristim prirodne sapune, tj retko i kotistim sapune, nekako mi isušuju kožu :)
    Probaću neki njen , pvaj Sweet mi se posebno svidja 💙

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svi su prelepi, mada je i meni on najveći favorit :) 💗

      Избриши
  7. Ja sam oduševljena postom. Obožavam prirodne sapune i stvarno su super. Mnogo odgovaraju mojoj koži tako da ih često koristim, a ovi tvoji su fenomenalni. Još ako i dobro mirišu kao što izgledaju znaj da ti zavidim ;)

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  8. ..ja koristim njene sapune već ,čini mi se,dve godine..Koža mi je oporavljena skrooz i meka..Ne koristim kupke uopste. Ma Marija je 👑 i ja bez njenih sapunčića ne mogu 😁

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥