Pretraga / Search

Translate

петак, 21. април 2017.

Oriflame The One Mat Karmini - Recenzija


Oriflame The One Lip Sensation Matte Mousse Liquid Lipsticks se već duže vreme nalaze u Oriflame-ovoj ponudi. Posle dugog premišljanja, odlučila sam da poručim 2 komada i testiram ih... Ako vas zanima moje mišljenje o njima, nastavite s čitanjem ♥
U ponudi možete pronaći 10 boja:



Ove ruževe možete pronaći u skoro svakom Oriflame katalogu, cena im je 899 dinara, ali često budu na popustu, pa im se cena spusti i do 650. Baš jednu takvu priliku sam ,,ulovila'' i poručila dve boje, ljubičastu i svetlo nude, kako bih uporedila teksturu između svetle i tamne nijanse :)

Ruževi dolaze u bordo kutijici, koja je prilično jednostavna, na stranama možete pronaći sastav i osnovne informacije o njemu.







Bočice ovih ruževa su jedne od najlepših koje sam videla. Providne, sa plastičnim čepom obojenim u srebrnu boju. Od vrha ka dnu se blago sužavaju.
Svaki od ruževa sadrži 5ml.
Četkice su klasične, sa dlačicama, kao i kod većine drugih tečnih ruževa.







Moje mišljenje o samim ruževima i nije baš dobro. To su jedni od onih ruževa koji se nikada ne osuše na usnama, već ostaju da sjaje. Ne stoji im baš ime ,,mat'' ruževi, ja bih pre rekla da su to sjajevi bez šljokica.
Tekstura im je kao kod musa, a pigmentacija, moglo bi se reći srednja.
Bolje je da ne pokušavate da ređate sloj na sloj, jer tek onda ni na šta ne liči, samo krenu da se formiraju grudvice, i da se ruž skuplja u uglovima usana.

Da napomenem i da je osećaj na usnama čudan, koliko god da je tanak sloj, imam osećaj neke težine i debelog sloja :)

Tek naneseni ruž:



15-ak minuta kasnije:



Predstaviću vam obe boje malo bliže:

Soft Mulberry

Topla boja šljive, jako zanimljiva. Skoro je identična kao 5-ica Golden Rose tečnih ruževa. Savršena boja za jesen i zimu.
Mus tekstura, kao kod onih sjajeva koji se ne lepe, samo neguju usne i brzo nestanu. 
Ovaj ruž na usnama najbolje izgleda kada se nanese u najtanjem mogućem sloju, boja ne bude intenzivna, ali barem je ujednačena, i ne sija previše.







Toffee Cream

Tekstura ovog ruža je dosta drugačija, gušći je i kao da se u njemu nalaze neke gromuljice. Njegova najveća nesreća je u boji. Da se razumemo, boja mi se jako dopada, ne kažem da je ružna, ali je presvetla za jedan sloj. Bukvalno, ništa ne prekrije, samo ostavlja neke štrafte i linijice po usnama, a ako poželite drugi sloj, on će samo skloniti prvi, formirati grudvice, i usne će delovati jaaako ispucalo :(







Uvek mi je nekako žao kada treba da iskritikujem neki proizvod, ili brend, zbog toga izbegavam da pišem o proizvodima koji mi se ne dopadaju, ali ovde ću morati. Smatram da je glupo davati 900 dinara za ,,mat'' ruž, koji to nije, dok za taj novac možete uzeti 2 Golden Rose ruža i biti zadovoljni.

Ne bih ništa zamerila ovim ruževima da im u imenu ne stoji da su mat, jer stvarno nisu toliko loši :)

Preporučila bih devojkama koje vole svilenkaste ruževe koji nisu mat...



Koji je tvoj najdraži mat ruž?
Da li si isprobala ove?


41 коментар:

  1. Odlicna i iskrena recenzija. Boje su divne ali najvise me nervira kada se mat ruz ne osusi.

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Jana i meni je stigao ovaj ruž, doduše neka crvena nijansa,ali još nisam stigla da ga izprobam. Nadam se da se neću razočarati kao ti 🙁🤔

    ОдговориИзбриши
  3. Zaista divna recenzija. Nisam probala ove ruževe i ne verujem da ću jer ne volim kada se mat ruževi ne osuše. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicna recenzija draga.
    Ako zelis uzvrati komentar na mom novom postu..Cekam te :*

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post draga <3 ruzevi su prelepi, bas mi se svidjaju :)

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog i ako ti se svidi zaprati me,uzvratit cu : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. WOW Great post!
    follow or follow? let me know :)
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Zaista nisam znala da postoji varijanta mat ruževa u Oriflame-u. Prekrasno izgledaju, prvom prilikom naručujem!
    Ti imaš divan blog, trenutno je problem u serveru pa te ne mogu zapratiti, ali računaj da imaš moj follow dok se riješi.

    Super si, pusa. ♥

    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :)
      Ako volis sjajne karmine, ovi će ti se sigurno dopasti ♥

      Избриши
  9. Jana draga, zaista sjajan post! Ja obozavam oriflame kozmetiku, a definitivno omiljena linija njihovih proizvoda su mi The one proizvodi. Imala sam prilike da isprobam ove ruzeve, i meni nisu mat bas kako ja volim ali mi se dopada struktura samog karmina. Upravo zato mi je bilo jako interesantno da citam ovaj post, u zelji da cujem tvoje misljenje. odlicna recenzija.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    ОдговориИзбриши
  11. Those colours are so beautiful!

    I'm following. Would you like to follow each other?
    http://experienciaseconstatacoes.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  12. Sećam se koliko sam samo htela da uzmem onaj poslednji iz te kolekcije, bogu hvala da nisam jer vidim da bih bacila pare. Hvala na ovom postu. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Very nice colours. I m following you and I hope you follow back 😊
    deriasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Amazing colours. Have a nice week 😊
    deryaninsporgunlugu.com

    ОдговориИзбриши
  15. Divan blog! Hvalašto si me zapratila- uzvratila sam

    XOXO, Lena

    https://unicornsfashionnbeauty.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  16. Beautiful lip colors. Love the light one.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  17. Predivan post. Iskreno, davnih godina sam koristila oriflame proizvode i jedino što je odgovaralo mojoj koži bili su njihovi mini sjajevi. Na ostalo sam imala jako lošu reakciju te sam odustala od njihovih proizvoda. Ali ove nijanse su predivne.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu lepe, ali se slične mogu pronaći i kod drugih brendova :)♥

      Избриши
  18. I like both of them 😊
    deriasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥