Pretraga / Search

Translate

уторак, 04. април 2017.

Rimmel London Natural Bronzer - Recenzija


Kako krene prvo sunce i topli dani, odmah počnem da razmišljam o letu, moru i svim čarima koje nam ono donosi, a šta više asocira na leto od bronzera? :D U tom duhu, danas ,,donosim'' recenziju Rimmel Natural Bronzera.

Ovaj bronzer je već odavno u Rimmelovoj ponudi, ali ja sam tek sada uspela da ga kupim i testiram, i odmah ću reći, krivo mi je što ga ranije nisam otkrila :)

Bronzer možete pronaći u 4 nijanse, barem tako mislim :)
Moj je u nijansi 021 SUN LIGHT. Ovo je najsvetlija varijanta iz njihove ponude, i definitivno, najbolje odgovara mom tenu.



Pakovanje je klasično Rimmel, plastični pan sa providnim poklopcem, kao kod Stay Matte pudera. Sa gornje strane, tj. na poklopcu stoji ime i osnovne informacije o njemu.
Pohvalno je to što je bronzer vodootporan(nisam testirala) i ima SPF 15.
 :)

Na donjoj strani su ponovo informacije o bronzeru ali i spisak sastojaka koji možete pročitati klikom na fotografiju ispod, tu još kažu da je rok trajanja 30 meseci od otvaranja, i da je količina 14g, što je stvarno i više nego dovoljno.



Vrh samog proizvoda je ispupčen u obliku sunca . Bronzer miriše neutralno, ne trusi se, četkica ga odlično kupi i savršeno se blenda.
Sadrži sitne čestice koje se reflektuju na suncu, a licu daju prelepi, zdravi sjaj, dok u hladu ili pri slabijoj svetlosti, izgleda kao da je potpuno mat.




Moja nijansa je prava bronzana, idealna za utopljavanje lica. Sadrži slab narandžasti pigment, kao i 90% drugih bronzera, ništa preterano.
Ovaj proizvod mi se jako dopada, savršeno odgovara mom tenu i prilično je univerzalan. Na licu je prirodan i neutralan, ali može se i nadograditi ako želite jači efekat.




Sve pohvale za Rimmel od mene, a vama preporučujem da ga isprobate, sigurno ćete pronaći nijansu za sebe.

Njegova cena je  oko 700 dinara i možete ga pronaći u Lilly-ju, dm-u, kao i u većini manjih drogerija :)


Koji je tvoj omiljeni bronzer?
Da li si isprobala ovaj?

16 коментара:

  1. Ja obožavam bronzere tako da ih imam puno ali mi je ovaj omiljeni.Moj je u istoj nijansi kao tvoj i zaista je nešto što je vredno kupiti,super post!

    Ako želiš poseti moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Super je ,ja ga takoder imam i stvarno je super.
    Moze se reci da je jedan od favorita sto se tice proslog mjeseca,al sve pohvale.
    Slazem se s tobom da je neutralan i prirodno izlgleda,al opet sve zavisi koliko zrlimo da ga nanesemo.
    Uglavnom supet post,sve lijepo objasnjeno
    Ubrzo ide novi post,nastavak od ovog zadnjeg posta

    ОдговориИзбриши
  3. Jako si me zainsteresirala za ovaj proizvod. Inace jako volim bronzere ali ovaj mi je ako tako mogu reci "upao u oko" i kupit ću ga u skorije vrijeme sigurno.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Ja ga jos uvek nisam probala, mislim da cu ga kupiti , dosta sam citala o njemu i bas mi se svidja 😍💙

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno isprobaj ako budeš u prilici, makar tester, stvarno je odličan :D ♥♥

      Избриши
  5. Prelep je ali stvarno prelep :) pravi letnji, posebno sto ima teksturu sunca :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo tako, jos je i vodootporan i ima zastitni faktor, kao stvoren za leto i more:-)

      Избриши
  6. Eh gde si bila juce sa ovim postom :D Snimala sam live na instagramu, pa su me devojke pitale za proizvod :D dopada mi se

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš da sam gledala tvoj live, čitala pitanja, i rekoh, ma Taša je sigurno odgovorila, šta ja da pišem :D

      Избриши
  7. Iskrena da budem, nisam probala ovaj bronzer. Deluje mi primamljivo i interesantno. Post je odlican i slike i tekst i sve kao i svaki put :* #Samokazem

    ОдговориИзбриши
  8. Bronzer izgleda predivno. No, kako je krenulo ovo vrijeme neće mim trebati novi bronzer još dugo dugo :D. Baš prije par dana razmišljala sam o novom bronzeru za ljeto jer sam provela samo nekoliko sati na suncu i već sam, doobro, potamnila tako da mi moji zimski proizvodi postaju presvijetli, a onda nam dođe snijeg u posjetu i sad ne nisam ni tamo ni ovamo :(

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlazi nam zima usoro, nadam se, pa cemo uzivati u bronzerima ♥

      Избриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥