Pretraga / Search

Translate

понедељак, 24. април 2017.

Sadržaj mog nesesera ♥


Ovaj post sam odlučila da napišem jer obožavam da čitam tekstove ove vrste, da vidim šta to devojke nose sa sobom u kozmetičkoj torbici, kakva su im mišljenja o tim proizvodima, pa i sama možda dobijem ideju za kupovinu nečega. Danas imate priliku da pogledate i vi sadržaj mog nesesera, pa ako vas zanima, nastavite sa čitanjem :)

Moj neseser je srednje veličine, i u njemu stane samo ono najpotrebnije, a zbog svoje veličine može stati u svaku torbu. Iako sa sobom ne nosim puno proizvoda, i pored toga se našlo par nepotrebnih stvari. 



Sadržaj u neseseru često menjam, a ovo se zateklo u ovom trenutku:



Avon Luxe kameni puder

Odličan puder, prezadovoljna sam njime. Pakovanje mi se od vukljanja po torbi izlizalo. Njegova nijansa je Fair Silk, i odgovara izrazito bledom tenu. Baš je sitno mleven i nekako nežan i svilenkast. Ja ga koristim za fiksiranje tečnog pudera u toku dana :)


Giordani Gold Portofino blistavi puder

Obožavam ga, a to se vidi po panu koji se polako ali sigurno nazire. On je u prelepoj šampanj boji, i pun je zlatnog sedefa. Prelep je kao dnevni hajlajter. Sveden je, ne sija previše, ali licu daje divan sjaj.




Garnier BB krema

O njoj sam pisala ovde. Nju koristim na dnevnoj bazi umesto pudera. Nemam pojma zašto je nosim sa sobom, jer je nikada u toku dana ne popravljam :)


Bourjois rumenilo

U nijansi Rose Pompon. Pečeno rumenilo sa kojim imam poteškoće oko apliciranja. Njega četkica teško kupi,pa pre svakog nanošenja ogrebem površinski sloj. Rumenilo je u najsvetlijoj roze boji sa puno sitnih zlatnih šljokica. Nosim ga sa sobom jer njime ne mogu da preteram :)



Bourjois bronzer

Sigurno znate za ovu čokoladicu. Moj najdraži bronzer, njime se takođe ne može preterati. Nema ni mrvice narandžaste boje u sebi i na licu prelepo izgleda.




Nivea univerzalna krema

Da se nađe.. Nosim je jer ponekad u toku dana mi se ruke toliko isuše da postanu jako grube.



Avon četkica za rumenilo
O njoj sam vam pisala ovde. Nemam šta da dodam, odlična je.

Luxe maskara
I o njoj sam takođe pisala (kliiik). Moja najdraža maskara, nigde ne idem bez nje :)


Golden Rose olovka za usne
U nijansi 52. Prelepa kajsijasto-nude olovka. Kremasta i postojana, često je nosim na celim usnama umesto karmina. Prezadovoljna sam :) Nju sam dobila od moje drage Sonje, čiji blog možete pogledati ovde.

Oriflame ruž
To je ona klasična kolekcija iz Oriflame-a od 200 dinara. Ovo je nijansa Vintage Pink. Ali obično sa sobom nosim ruž koji sam taj dan nanela. Sada se zatekao ovaj.



Šta ti nosiš u svom neseseru?

28 коментара:

  1. it has some really good products. thnks for shearing :)
    Soslu Badem by Dilek

    ОдговориИзбриши
  2. Moram priznati da mi se jako dopada sadržaj tvoga nesesera,kao i ove fotografije!Vidi se da se trudiš i zaslužuješ mnogo više članove nego što imaš!Sjajan post. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------------- novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post.
    Zapratila sam vas, ako želite uzvarite mi :)
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicni proizvodi,vecinom sam zadovoljna .Ukoliko zelis da ucestvujess u nagradnoj igri na mom blogu,svrati na moj blog i pogledaj u cemu se radi

    ОдговориИзбриши
  5. I love all the items!
    HAPPY WEEK
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Jana, pa tvoj neseser prepun je predivnih stvari. Ma sve mi se svidja 🙂❤️
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  7. Super proizvodi su se našli u tvom neseseru, neke od njih i ja koristim i baš sam zadovoljna sa njima :)

    ОдговориИзбриши
  8. Odlične proizvode nosiš sa sobom, super post, i ja volim da čitam ovakve postove ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post :) bas lepe proizvode si izabrala za neseser. <3 i ja obozavam Luxe maskaru ali ovu bb kremu nikako :/

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pretpostavljam zbog alkohola :D
      Meni je ona odlična, toliko sam se navikla, da mislim da ne bih moogla bez nje :D♥

      Избриши
  10. Veoma mi se dopada tvoj blog i post je fenomenalan. ljubac

    Da li bi volela da zapratimo jedna drugu? Mozes mi reci na mom blogu <3

    https://style-ladies.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga hvala na divnom komentaru i na pracenju. Uzvratila sam pracenje (#104) ljubac

      Избриши
  11. Predivan post. I ja imam ovu četkicu za rumenilo i obooožžavam je :D
    Nominovala sam te pa ako želiš klik na Moj mali kutak da pogledaš pravila :*

    ОдговориИзбриши
  12. Jako mi se svidja ovaj post kao i tvoj blog, ja imam takodjer novi post na blogu, ako mozes pogledaj. Isto tako sam te zapratila na blogu, molim te uzvrati.
    Link mog novog posta: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/2017/04/outfit-2.html

    ОдговориИзбриши
  13. SUper proizvodi :) Polovinu i sama posedujem :) Odlican post, bas originalan i zanimljiv :* SLike su divne

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥