Pretraga / Search

Translate

четвртак, 20. април 2017.

The Versatile Blogger Award


Danas pišem nešto skroz drugačije od onoga na šta sam navikla :) Radi se o jednom, da kažem tag-u, u kome ću se potruditi da se malo bolje predstavim sa 7 više ili manje zanimljivih činjenica o meni :)
Pravila:

1. Zahvaliti se koleginici blogerki čija vas je nominacija podstakla na ovaj post
 - Ja se zahvaljujem:
Mariji sa bloga Magični svet lepote
Ireni sa bloga Lepojkica i mama

2. Nominovati do 15 blogova (može manje, ali ne i više) i obavestiti ih o nominaciji.
3. Podeliti sa svima, ni manje ni više, nego baš sedam činjenica o sebi.
4. Objaviti sliku u svom tekstu, kao i ova pravila.

Činjenice o meni:

1. Apsolutno nikada ne pijem alkohol, ništa sa alkoholom, čak ni praline :D
2. Obožavam pse, bukvalno, kao što se normalni ljudi na ulici raduju deci, ja se tako obradujem psu.
3. Da se nadovežem na prethodnu činjenicu, cilj u životu mi je da otvorim azil, za pse, kako bih što više vremena s njima provodila.
4. Ja sam sakupljač šoljica za kafu i ukrasnih jastuka.
5. Retko slušam mužiku. Ja sam verovatno jedina osoba na svetu koja ne uživa u muzici, već me ona čini jaako nervoznom :D
6. Plačem už tužne filmove i knjige, svaki put.
7. Ne volim slatkiše, torte, kolače i ostalo, ali sam zavisna od gumenih bombona :D

Pošto je većina blogerki već nominovano, ja ću pozvati samo par njih :)


Nadam se da će se neke od devojaka odazvati :)
Zahvaljujem se još jednom Ireni i Mariji ♥

12 коментара:

  1. Ovaj tag je jako zanimljiv i velika mi je cast sto si me nominovala. Sa zadovoljstvom cu se odazvati i napraviti ovaj tag na svom blogu.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno draga sto si se odazvala :) <3 obozavamo obe pse i gumene bombone :D

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bilo mi je zadovoljstvo :D
      Njih stvarno nije tesko voleti :D♥♥

      Избриши
  3. Srce hvala na nominaciji, pridružiću se. Odličan post 💖

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala draga Jana što si se odazvala nominaciji i što si podelila ove divne činjenice o sebi 😊❤️ Post je odličan!
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  5. Aaa i ja obožavam pse i gumene bombone. Azil je jako divna ideja ^_^

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥