Pretraga / Search

Translate

петак, 05. мај 2017.

Avon sunđerčić za nanošenje tečnog pudera


Jedan od najlakših načina da nanesete i izblendate tečni puder je definitivno da to uradite sunđerčićem. Nažalost, nisam isprobala puno njih, jedino Oriflame-ov, Aurin i Avonov. Danas vam prenosim moje utiske o Avonovom sunđeru, pa ako vas zanima, nastavite sa čitanjem :)
Ovaj sunđerčić se već duže vreme nalazi u Avonovoj ponudi. Cena mu se uvek ,,vrti'' oko 400 dinara. Zamerka je jedino pakovanje, dolazi u običnoj kesici u kojoj kasnije ne možete da ga čuvate :)
On je roze boje, jajastog oblika, sa preciznim vrhom koji omogućava da ,,zađete'' u uglove nosa.
Avon je boju i oblik u potpunosti ,,skinuo'' od originalnog beauty blendera, međutim, teksturu i nije baš.
Posle 2 meseca korišćenja, odlučila sam da vam prenesem svoje utiske




Tekstura sunđerčića je nekako čudna, na dodir je jako gumenast i gust, nema onih rupica po sebi. Na neki način to jeste prednost, jer nema upijanja proizvoda, samim tim štedi puder, ali ponovo, kada njime utapkavate puder u lice imate osećaj kao da to radite balonom.
I pored toga, ako se potrudite, puder se njime može prelepo i ujednačeno naneti, bolje nego bilo kakvom četkom.




Kada se nakvasi, naraste skoro duplo od svoje prvobitne veličine, i postane mnogo mekši i prozračniji, pa je mnogo lakši za korišćenje.
Pere se baš lako, bilo kakvim sapunom (ja koristim Mary Has a Gun prirodne sapune) i toplom vodom, i sve nestaje. Na njemu ne ostaju nikakve flekice, i možete biti sigurni da se zbog njegove ,,gustine'' bakterije unutra neće razmnožavati, jer tamo proizvod nikako ne zalazi.

Suv:



Nakvašen:



I posle 2 meseca korišćenja, pranja pre i posle svake upotrebe, nanošenjem tečnih pudera, iluminatora, pudera u prahu i ostalog, nije se ništa promenilo. Kao da je juče kupljen. Boja je ista, struktura, nigde nije napukao, niti se vidi da će uskoro :)




Ako tražite sunđerčić za šminkanje preporučujem vam da obratite pažnju i na ovaj. Prvih par korišćenja će možda biti čudno, ali kada se naviknete, postaće vam najbolji prijatelj :)

Njega možete pronaći u svakom Avon katalogu, po ceni od oko 450 dinara.


Čime ti nanosiš puder?
Koji je tvoj najdraži sunđerčić?

16 коментара:

  1. Ja tečni puder nanosim prstima jer sam tako navikla i najlakše mi je, ali ovo moram da kupim! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja, s druge strane, apsolutno ne umem rukama da lepo nanesem, a pokusala sam bezbroj puta :)

      Избриши
  2. Imam isti i odlicno me sluzi! Obicno ga koristim za nanosenje korektora :)
    Sjajan post! :)

    https://marinaaastyle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Tečni puder nanosim prstima, jer tako najlepše razmazujem, a što se tiče ovog proizvoda mislim da je jako koristan, pa ko zna - možda se nađe u mojoj kolekciji proizvoda i sredstava za šminkanje.

    ​Novi post je na mom blogu: My after schol ROUTINE
    Ne zaboravi da se učlaniš u moj blog: laAdda

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post Jano, ovaj sundjer je odličan , delim tvoje mišljenje o njemu ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Sundjercic deluje skroz ok i za taj novac. Definitivno ga uzimam kad dodjem kuci :) ODlican post :*

    ОдговориИзбриши
  6. Ja koristim one sa Aliexpress'a I skroz mi je ok :)

    sonyasabo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nedavno sam naručila par sa Aliexpressa, javljam utiske ♥

      Избриши
  7. Odlican post :) bas sam se razmisljala da ga kupim ali nisam znala kakav je :) <3
    Ako ti nije tesko pogledaj moj novi post i klikni na linkove ispod slika :D hvala puno <3
    http://lepojkicaimama.blogspot.rs/2017/05/moja-romwe-wish-lista.html

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post! Cula sam vec za ovaj sundjercic,morat' cu da ga nabavim!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. I'm following you, hope you follow mine 😊
    http://inecommercialeout.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥