Pretraga / Search

Translate

понедељак, 01. мај 2017.

Essence My Must Haves paleta


Već i vrapci na granama znaju koji je moj omiljeni makeup brend, jer sam pristrasna pa ga pominjem i u postovima koji sa njim nemaju veze. Baš zbog toga sam bila oduševljena kada sam dobila paketić sa essence novitetima na testiranje. Tu se našlo nekoliko noviteta, a ja vam danas pišem o najzanimljivijem delu paketića, po mom mišljenju.
Prvo što želim je da vas zamolim da bacite like stranici Essence Srbija, trenutno organizuju nagradnu igru u kojoj između ostalog možete osvojiti i ovu paletu, i još puno noviteta :)
My must haves linija ima zanimljiv koncept. Dobijate praznu paletu sa 4 mesta u kojima možete ubaciti senke po vašem izboru.
Paletica je od čvrste plastike i njena cena je 199 dinara. Možete je pronaći u Lilly-ju i dm-u.



Drugi deo palete su senke. essence se pobrinuo da nam oteža izbor i ubacio je u svoju ponudu čak 20 različitih boja. 
Dobijate ih u kartonskom pakovanju, lepo su zaštićene. Svaka od njih ima 1.7g i ima svoje ime.
Svaka senka košta 199 dinara :)



05 Cotton Candy

Bledo roze boja sa sitnim šimerom. Čista hladno roze, kao barbie samo puno bleđa. Jako lako se blenda i može se nadograđivati. Pigmentovana je dovoljno, može biti jarka na očima, a može se i toliko izblendati da ostane samo šimer. Prilično se trusi, jer je šimer u njoj prilično krupan, ali je na očima dugotrajna. Takođe je savršena i kao highlighter.




08 Peach-Party

Prelepa boja, neutralna i prirodna. Mešavima braonkaste, bež i boje kajsije. Završnica je satenska, a senka je na granici kremaste. Prelepo se nanosi i blenda, i divno izgleda na oku, a ne trusi se ni malo :)






12 What a Mint?

Bleda mint boja, takođe sa satenskom završnicom i takođe se ne trusi. Lako se blenda. Možete videti na fotografiji da se mint boja na krajevima preliva u neku žuto-zlatnu nijansu, pa je boja zbog toga još zanimljivija.







18 Black As a Berry

Najtamnija boja u mojoj paleti. Jaaako je pigmentovana, a tekstura je nekako kremasta i mekana, da bukvalno klizi dok je nanosim. Ne trusi se previše, dugotrajna je i sa polu mat završnicom :)







Kada se boje ubace u paletu, ona izgleda ovako:





Oduševljena sam paletom, i izborom boja, svako može pronaći idealnu kombinaciju za sebe :)
Preporučujem vam da isprobate :)

PR PROIZVOD

28 коментара:

  1. Baš mi je drago da si zadovoljna novim proizvodima. I sama poprilično volim essence tako da jedva čekam isprobati spomenute sijenke. Izabrala si divne boje , jako mi se dopadaju :)
    Posjeti moj blog i ako želiš, možemo se međusobno zapratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Bože ja sam oduševljena ovim senkama, moram i ja nabaviti paletu! <3

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ova paleta mi je baš zanimljiva, posebno jer kupac može odabrati sopstvene sjenke! Sjajan post, Jano! :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. I love the colours of the eye shadows! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Post je predivan draga. Paleta je jako lepa, a od senki bih izabrala ovu prvu sa hladnom prljavom rozom nijansom.

    ​Novi post je na mom blogu: Q&A - odgovori na pitanja
    Ne zaboravi da se učlaniš u moj blog: laAdda

    ОдговориИзбриши
  6. Diivan post,ovo je prezanimljivo bilo za citat,a slike su fantasticne!
    Ako mozes posjeti moj blog gdje sam pisala o svom u putovanju u Bosnu :) ---> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/04/bosnia-and-herzegovina-sarajevo-fojnica.html?m=0#comment-form

    ОдговориИзбриши
  7. I meni je Essence jedan od najdražih brendova. Inače, ova paleta je zaista divna. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  8. Essence je definitivno jedan od najboljih brendova na nasem trzistu, jer je odnos cene i kvaliteta besprekoran i veoma primamljiv. Konkretno ove senke nisam probala, ali zaista izgeldaju sjajno, tako da sam sigurna da cu i ja uskoro imati svoju must have paletu.Odlican post Jana!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post :) prelepe su boje. Imam istu paletu i bas sam zadovoljna <3

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Bas mi je drago da delimo mišljenje :) 💗

      Избриши
  10. Great post dear! I follow you #107,please follow me back

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  11. Odlične nijansice si odabrala. Baš su pigmentovane :) ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Nijanse mi se baš dopadaju, svaka je po mom ukusu, prva posebno :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post draga, slike su predivne! I nijanse mi se jako dopadaju :) :*#Samokazem

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥