Pretraga / Search

Translate

уторак, 02. мај 2017.

Grupna recenzija Essence noviteta


Danas vam pišem, kao što sam i obećala, nastavak jučerašnjeg posta. Javljam vam utiske o ostatku essence noviteta, pa ako vas zanima šta se tu sve našlo i koje je moje mišljenje, nastavite sa čitanjem :)

Uz paletu iz jučerašnjeg posta (kliik) u paketiću sam dobila još 3 proizvoda.



1. essence shine, shine, shine wet look lipgloss

Primerak koji sam ja dobla je u boji 13 Red Carpet Starlet, i ime mu apsolutno pristaje, pored njega u ponudi se nalazi još 12 boja koje možete pogledati ovde.
Proizvođač kaže da je sa visokim sjajem, da usnama daje ,,vlažan'' izgled i da se ne lepi.
Slažem se potpuno.
Jako je sjajan, minimalno se lepi, skoro uopšte i jaako je pigmentovan, možda malo previše za moj ukus, jer kao što znate, nisam veliki ljubitelj sjajeva. Ne curi sa usana i dugo traje, možete ga nositi i do nekoliko sati bez popravljanja, naravno, ako ne jedete i ne pijete za to vreme.
Četkica je sa dlačicama, malo šira, ali precizna :)
Odličan proizvod, preporučujem svima koji vole sjajeve, savršen je za toplije dane, da svi odmorimo malo od mat usana. 
Cena je 279 dinara, i možete ga pronaći u svim Lilly i dm drogerijama :)








2. essence Volume Stylist 18h Curl & Hold maskara

Kao što je svima već poznato, essence ima odličnu i bogatu ponudu maskari. 
Ovo je klasična maskara za svaki dan, dovoljno izduži trepavice i učini ih gušćim. Najbolje 
izgleda kada se nanese u dva sloja, jer sve preko toga zna da slepi trepavice, i napravi čuvene 
paukove nožice.
Četkica je zanimljiva. Nije silikonska, već od pravih dlačica, sa jedne strane su dlačice duže, 
dok ih sa druge gotovo i nema. 
Odlična za dnevnu upotrebu, ne najbolja essence maskara koju sam probala, ali svakako
zaslužuje pažnju, jer ne vole svi ekstra duge trepavice koje više liče na veštačke.
Njena cena je 409 dinara :)




3. essence glow & care luminous nail polish

Obožavam lakove za nokte, iako nisam baš vična u lakiranju, ali nema veze, svakako ih 
kupujem i gomilam. U novoj kolekciji možete pronaći 7 zanimljivih nijansi, a ja sam dobila 
najlepšu, po mom mišljenju, i ona je u broju 06 Berry Caring.



Tamno ljubičasta boja, vuče ka braon. Puna je sedefa koji se na suncu prelepo prelama. Žao mi je što kamera nije uspela da prenese ni 10-ti deo njegove lepote, ali vi možete da skoknete do drogerije i sami se uverite.
U jednom sloju lepo prekriva nokatnu ploču i ravnomerno se nanosi. I pored svih kućnih obaveza (pranja sudova i ostalih ,,čari'') zadržao mi se na noktima 3 dana, što je za mene neverovatan uspeh, da napomenem da nisam koristila nikakvu bazu i top coat :)
Suši se prilično brzo, i moram da priznam da mi se više dopada od standardne kolekcije, jer mu je tekstura ređa i lakša za nanošenje, a četkica sitnija :)




Ne zamerite mojoj neveštosti u lakiranju, i mojim kratkim noktima, ovako lak izgleda u jednom sloju :)
Njegova cena je 239 dinara :)




PR PROIZVODI

Koji proizvod ti se najviše dopao?
Da li si ti isprobala nešto od essence noviteta? 

19 коментара:

  1. Jako lijepa recenzija, sviđa mi se kako si nam predstavila ove novitete i sigurna sam da si nekome mnogo pomogla u izboru. Lak je predivan, imam sličnu nijansu ne essence ali može proći. Nisam ljubitelj sjajeva tako da to preskačem, a što se tiče maskare ima jako zanimljivo četkicu i morat ću je probati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Preporucujem ti maskaru, ako volis taj neki prirodniji look :)
      Inace, takođe nisam ljubitelj sjajeva, ali dobro ce doci letos, da odmorimo malo od mat usana :)

      Избриши
  2. Kao i uvek do sad, essence ima sjajne proizvode, a odnos cene i kvaliteta veoma primamljiv! Odlicna recenzija, veoma simpaticni proizvodi!

    Visit my blog, HERE

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, stvarno si lepo predstavila sve novitete..:)Ja takodje nisam fan sjajeva za usne, ali ove su me definitivno naterali da se predomislim, jer su odlicno pigmentovani, i izbor nijansi je zaista dobar..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, nijanse su toliko raznolike, da svako moze pronaci idealnu za sebe :)
      Hvala ti :)

      Избриши
  4. Essence obožavam zbog sjajnih proizvoda i pristupačnih cijena! Trenutno, skoro sve blogerke pričaju o ovom brendu upravo zbog 15-og rođendana! Rezenciju si odlično odradila i svi proizvodi mi se dopadaju. Sjajan post. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Vec znam koju sledecu maskaru kupujem😊...odlicna recenzija svega...

    ОдговориИзбриши
  6. the nail polishes are gorgeous! I need to buy all of them. How can a low cost brand take all my money?!

    ОдговориИзбриши
  7. Koliko je pigmentovan ovaj sjaj ja ne mogu da verujem. Super post! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicna recenzija draga :) dobila sam istu maskaru i sjaj i bas sam zadovoljna. Lak je predivan, boja je bas lepa :) <3

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  9. Meni se mnogo dopao ovaj sjaj :) odlicna alternative mat ruzevima za leto :) a ima I mnogo boja

    sonyasabo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥