Pretraga / Search

Translate

уторак, 30. мај 2017.

Oriflame Giordani Gold maskara


Najvoljenija i najkorišćenija stvar kod mene je maskara, zbog toga volim da isprobavam stalno nove i pronalazim zanimljive. Nažalost, retko koja mi se stvarno dopadne toliko da ostane u mojoj kolekciji, jer sam dosta zahtevna kada su one u pitanju.

Danas vam pišem o Oriflame Giordani Gold Incredible Length maskari. Po pričama devojaka ovo je jedna od najboljih maskara u Oriflame-ovoj ponudi. Kada sam je dobila na poklon bila sam jako uzbuđena što ću je testirati, pa vam sada, posle 3 meseca javljam svoje utiske.

Inače, maskara dolazi u najklasičnijem pakovanjcetu, crna sjajna plastika sa zlatnim čepom, reklo bi se karakteristično za Giordani kolekciju.



Sadrži 8ml
Kao i većina drugih, ima rok 6 meseci od otvaranja.
Miris joj je karakterističan, podseća na one stare maskare, koje sam ja svojevremeno krala od svoje mame.
Ima klasičnu četkicu, silikonska sa sitnim ,,iglicama'', na sredini kao da se blago sužava, dok je na krajevima jednaka.



Ovo je prva maskara posle Avon Luxe koja mi se jako dopala. Formula je lagana i tečna ali se maskara brzo suši, možete naneti i do 3 sloja a da trepavice i dalje ne budu slepljene, tvrde i teške.
Sa jednim slojem, to je odlična dnevna maskara, lepo podigne trepavice, da volumen, dok sa drugim i trećim trepavice možete da izvučete potpuno, da deluju kao da su veštačke, i spremne ste za izlazak. Zaista, univerzalna maskara za koju verujem da će se svima dopasti.




Ono što želim da naglasim je da se ova maskara ni posle 3 meseca aktivnog korišćenja nije nimalo zgusnula, stegla, isušila, već je ostala vodenkasta kao i prvog dana, pošto znam da postoji puno devojaka koje ne vole ,,vlažne'' maskare, ovu bi ste mogle da preskočite :)

Puna cena ove maskare je oko 1000 dinara, ali je u Oriflame-u možete pronaći i na akciji za 700 dinara :)

10 коментара:

  1. Nisam nista probala od ovog brenda, ali mislim da kada odlucim da to uradim, ova maskara ce biti prva, jer je bas dosta devojaka hvali..:)

    ОдговориИзбриши
  2. Moram da probam ovu maskaru! :)

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sve Oriflame maskare su fenomenalne moji favoriti su sve vrste 5u1,ali mi je apsolutni favorit instant extension the one. Avon Lux mi je bila extra takođe. Instant extension sam napravila zalihe kada je bila poslednji put u katalogu po povlascenoj ceni od 230rsd.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je Instant extension uvek delovala zastrasujuce zbog cetkice, nikad me nije privukla da je kupim, ali posle ovoga, ako je bude ponovo u katalogu, obavezno nabavljam svoj primerak jer mi sada deluje bas interesantno :)
      Hvala ti ♥

      Избриши
  4. Zanimljiv post :) Nikad nisam koristila Oriflajm maskare, ova ce biti moj prvi izbor :)
    Pratim tvoj bolog vec neko vreme :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post draga :) Sve mi jako lepo opisala i slike su fantasticne!

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥