Pretraga / Search

Translate

четвртак, 15. јун 2017.

Elixir - Odličan tečni karmin za 379 dinara?


Da li znate onaj osećaj kada pronađete neki jako povoljan proizvod od kojeg ne očekujete baš puno, a on vas oduševi i dokaže vam da cena nije merilo kvaliteta? Sada i ja znam, i baš o jednom takvom proizvodu vam pišem :)

Nedavno sam kod Sonje (njen blog) čitala recenziju o Elixir tečnom ružu, i odmah poželela da i ja nabavim svoj, a kako sam ja manijak kada su ruževi u pitanju, nisam se zaustavila na jednom:)

• Ruževi su proizvedeni u Grčkoj
• Rok trajanja je 6 meseci od otvaranja
• Sadrže 10ml
• Miris ruževa je prijatan
• Cena na sajtu kozmetikaiparfemi.com je 379 dinara
• Pakovanje je od čvrste plastike, četkica je dugačka, koso sečena i precizna, ali po mom mišljenju, mana je to što pokupi puno proizvoda


Nijanse za koje sam se ja odlučila su:

330 Cafe - (možete kupiti ovde)
339 Sangria - (možete kupiti ovde)

Nijansa 330 Cafe je hladnijeg tona, sadrži srebrne i duochrome šljokice, a boju bih najbolje opisala kao nude sa puno pepeljaste i ljubičaste :)
Nijansa 339 Sangria, tamnija smeđe-ljubičasta boja, sadrži zlatne šljokice i vuče ka toplijem tonu :)


330 Cafe



339 Sangria


Oba ruža imaju identičnu teksturu, gusti su i kremasti. Šljokice su vidljive i nakon sušenja, a ruž se suši potpuno, pa zbog tih šljokica deluje kao neki blagi metalik :)
Što se tiče trajnosti, oduševljena sam i time, on traje i traje satima, može se desiti da se tokom jela i pića ravnomerno skine sa unutrašnjosti usana, ali se lako popravlja. Takođe, želim da napomenem da će vas uklanjanje ovog ruža namučiti, jer se jaako teško skida :)




Smatram da je ovo jedan od najboljih načina da uložite novac u šminku, jer ovakav kvalitet za pristupačnu cenu nećete svugde naći. :) Možete ih nabaviti na sajtu kozmetikaiparfemi.rs, a možete pogledati, možda se mogu pronaći i u parfimerijama u vašem gradu :)


20 коментара:

  1. Ruževi su predivni, draga. Sviđaju mi se obe nijanse, ali mi se nekako više sviđa druga. Predivan post, draga.

    laAdda Update - School is over! | laAdda​​​

    ОдговориИзбриши
  2. Interesting post! Thank you for visiting my blog, I'm following you. Nice to meet you. Have a nice day!)
    alishapony.blogspot.ru

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Jano, divne nijanse si izabrala. I sama koristim ove ruževe i oduševljena sam nima, odličan post. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Great colours. My favorite is cafe. Lovely!

    sosweetgirlythings.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  5. Bože koliko mi se dopadaju, moram da ih nabavim! <3

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Love these shades *_*
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  7. Predivni su <3 nijansa Cafe mi je prelepa :* i tebi super stoje <3

    ОдговориИзбриши
  8. Pisala sam i ja na blogu o ovom 330 Cafe karminu, i mene je odusevio. Zapratila sam te draga, uzvrati ako ti se svidi moj blog ♥
    limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post, hvala sto ste objavili da za malo novca ima dobrih i dugotrajnih ruzeva. Koristim mahom dugotrajne ali imam i osetljive usne, lako pucaju iako ih pripremim pred ruz. Ovo bi moglo da bude odlicno resenje za moj budzet. Naveli ste me da ga probam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :)
      Da, ovo je za svačiji budžet, a kvalitet je odličan :)
      Jako mi je drago :)

      Избриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥