Pretraga / Search

Translate

понедељак, 19. јун 2017.

Favoriti proleća 2017.


Budući da nam je leto pred vratima, mada je ono u mojoj glavi već odavno počelo, bio je red da napišem post o favoritima proleća. Nema ih puno, ali sam ih zaista verno trošila u prethodnih par meseci :)
Nisam se šminkala preterano ovog proleća, jer iskreno nisam imala volje, a nije bilo ni nekog velikog povoda za to, pa se našlo samo par stvari kada je dekorativa u pitanju :)

NYX  matte bronzer - Stajao mi je zabačen u gomili dosta dugo, ali sam ga u prethodnom periodu jaaako zavolela i dosta potrošila, odličan je, pigmentovan, a jako lako se blenda.

Oriflame Giordani puder - Njemu sam posvetila zaseban post - OVDE. Neću se ponavljati, boja mi je bila odlična za proleće, pa sam ga koristila uvek kada sam se šminkala.

I ♥ Makeup Goddess of Love - Takođe sam pisala - OVDE. Otkad sam ga dobila, ne prestajem da ga koristim, a pomak na njemu se ne vidi, pa ne znam da li planira ikada da se potroši. :D

ColourPop Amaze - Savršena zlatna šimerasta senka, obožavam je. Teška je za nanošenje, jer je nijedna četkica ne kupi, ali ako je nanosite prstom, ona je jako pigmentovana, dugotrajna i prelepo izgleda na očima.

Ebeline sunđer za nanošenje tečnog pudera - Slobodno mogu reći, otkriće godine, mekan je a opet ne upije puno proizvoda. Savršeno blenda puder. Bacio je u zaborav sve četkice ♥




A kada je nega tela u pitanju, tu sam bila malo vrednija...

Schauma regenerator u spreju sa ekstraktom vučjeg trna - Odličan, pomaže mi pri raščešljavanju, i kosi daje prelep citrusni miris, koji se dugo zadržava.

Avon Care losion - Pisala sam o njemu - OVDE. Prijatan, prolećni miris, lagana formula, ne lepi se, a hidrira. Meni je to bilo dovoljno da ga zavolim i potrošim :)

Avon Foot Works krema za stopala - Obožavam je, od teksture pa do mirisa, sve mi se dopalo. Koristim je tako što je namažem i ostavim da deluje preko noći. Zaista preporodi stopala.

Planet Spa krema za ruke - Iskreno, smatram da je preskupa za količinu koju dobijete, ali ne mogu da poreknem da je jako hranljiva, nežna i dubinski deluje. Miris nije baš najprijatniji, u pitanju je intenzivna lavanda.

Dove dezodorans - Iako sam čula da nisu tako popularni, meni Dove dezodoransi sasvim odgovaraju. Divno neguju područje, a opet drže znojenje pod kontrolom, meni je to dovoljno :)

GR Selective 73 lak za nokte - Prelepa i jako čudna boja. Nikada nisam videla ništa slično. Meni koja imam masnu nokatnu ploču, bez baze i završnog sloja, traje par dana, sasvim sam zadovoljna. U dva tanka sloja potpuno prekriva i daje ujednačenu boju :)

Avon Far Away Sunset Bella - Najdraži parfem iz Avona, definitivno. Sveže voćno cvetne note, odlične za proleće. Jako je dugotrajan i ne guši. Mirisne note su klementina, jasmin i sandalovina  :)



23 коментара:

  1. Divan post mila, jako lepo pišeš, slike su prelepe :) Imaš novog pratioca ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post, draga. Favoriti su veom dobri. Koristila sam neke od ovih proizvoda i zaista su me oduševili.

    Misli jednog blogera - Collab sa Mihajlom | laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. ,Goddess of love, is the prettiest thing Ive ever seen <3
    Im following too :)

    ОдговориИзбриши
  4. Wonderful cosmetics! I hope I'll try some of them!
    Thanks for visit and following, I'm following your blog too.
    https://coscudownego.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post. Ljepo si sve napisala. Slikice su fenomenalne.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post draga ,nisam bila duze vrijeme pa sam se vratila
    Ako zelis svrati i pogledaj moju novu recenziju,bili bi mi drago ako ostavis i komentar poz od Belle

    ОдговориИзбриши
  7. I ja sam zimus koristila ovu kremu za stopala i Planet Spa kremu za ruke. Stvarno su super stvar za osobe sa suhom kožom. Mada, meni se mnogo više dopala ona zelena od PS, mislim da je sa maslinovim uljem.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  8. Great post, I have dove and it is so good product.:)

    Somethingbykate

    ОдговориИзбриши
  9. Predivni su favoriti <3 ovaj hajlajter je toliko lep da nemam reci :D predivan je :*

    ОдговориИзбриши
  10. Odlični favoriti, divan post! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. I ja se slazem da je avonova krema za ruke skupa za kolicinu koju nudi, ali je pakovanje divno! Kremu za stopala koristim ali ne od lavande nego jeneki drugi miris u pitanju, i bas mi lepo nahrani kožu stopala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno se slazem, pakovanjce je savrseno za torbu :)
      Što se tice kreme, cini mi se da znam na koju mislis, shea buter ako se ne varam, ona je takodje odlicna ♥

      Избриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥