Pretraga / Search

Translate

петак, 16. јун 2017.

Ingrid Cosmetics tečni mat ruž - recenzija


Svakoj ženi je potreban crveni ruž, to je nešto neizostavno i što samo po sebi govori puno. Od davnih vrenena, pa sve do danas, crveni ruž je ostao žaštitni znak i simbol ženstvenosti, a ja vam danas pišem o jednom.
Kada sam kupovala Elixir mat tečne ruževe (klik) odlučila sam da kupim i isprobam jedan od Ingrid Cosmetics-a. Konačno mogu da kažem da sam pronašla svoj savršeni crveni karmin ♥

• Sadrži 7ml
• Rok 6 meseci od otvaranja
• Pakovanje malo, od plastike
• Četkica mala i jaako precizna
• Cena 379 dinara
• Možete ga poručiti OVDE.



Moja nijansa je 105. To je jedna prava crvena boja sa plavkastim podtonom.
Ono što me je na prvu loptu oduševilo kod ovog ruža je to koliko je lagan na usnama. Nanela sam najtanji mogući sloj i dobila punu boju, i kada se jednom osušio, nigde se nije pomerio, stvarno sam oduševljena.


Kod njega mi se dopala četkica, mala je i možete njom precizno naneti ruž, a i ono što je najbitnije, ne kupi puno proizvoda, tj stoper je lepo postavljen.
Prelepo izgleda na usnama, ali je u poređenju sa Elixir ruževima manje postojan, brže se skida, ali ne onako ružno u pečatima, već posle par sati počne da bledi.
Dobra stvar je što ga micelarnom ili mlekom za skidanje šminke možete ukloniti u jednom potezu, a da se pritom ne umusavite.



Kako se tebi dopao ovaj ruž?



22 коментара:

  1. Izgleda divno! Kad sam pogledala pakovanje mislila sam da vuče na narandžastu, ali na tvojim usnama izgleda sjajno! <3

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pakovanjce je takvo, ali on je zaista skroz hladan :) ♥

      Избриши
  2. This color is stunning! :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična recenzija, imam ovaj ruž u drugoj boji i stekla sam slične utiske o njemu. Predivno ti stoji :)
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, obavezno ću i ja nabaviti još neku nijansu :) ♥

      Избриши
  4. Deluje kao zanimljiv izbor u raznim prilikama! Dopada mi se! :)

    Kathy's delight I Instagram I Facebook

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post draga ! Slike su predivne <3

    Pogledaj moj post o MAC highlighteru : http://herecomesajla.blogspot.ba/2017/06/mac-soft-and-gentle.html

    ОдговориИзбриши
  6. Izgleda jako lepo. Imam ja sličan ruž, slična nijansa međutim moj je od Golden Rosa. Prepoučujem ti ga jer je i taj predivan, sličan kao ovaj.

    Goodbye Spring - We Heart It #2 | laAdda​​​

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, takođe obožavam GR, nabaviću ga sigurno ♥

      Избриши
  7. Perfect red color! I love it!
    Now I'm following you #170.
    FashionnPasion

    ОдговориИзбриши
  8. WOW! Čini se odličan i pakovanje me privlači. Odlična recenzija☺ Zapratila sam te pa ako želiš uzvrati da se podržavamo u ovom blogosvijetu!


    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post, karmin je savrsen kao i njegova boja !
    Pratim tvoj rad!

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥