Pretraga / Search

Translate

четвртак, 01. јун 2017.

Nivea Pure Effect BB Krema 5u1


Ja sam neko ko BB kreme voli i koristi više od pudera. Nemam većih nepravilnosti na licu, pa bez problema bi BB krema mogla potpuno da mi zameni puder, i iz tog razloga, stalno istražujem i upoznajem nove, na red je došla i Nivea BB krema.

Ako se pitate zašto je sve na ruskom jeziku, to je zbog toga što sam ovu kremu dobila od Sonje (njen blog), koja ju je donela iz Rusije.

Krema dolazi u dve nijanse, LightMedium i ima čak 50ml
Cena je oko 700 dinara, s tim što je trenutno možete naći na sniženju u Lilly-ju (509 dinara)




Reč proizvođača(preuzeto sa Lilly sajta):
Nivea BB krema za problematičnu kožu sklonu aknama je pogodna i za osobe i sa svetlijim i sa tamnijim tenom. Antibakterijska, nemasna formulacija, obogaćena je ekstraktom magnolije
Efikasna formulacija na više načina pomaže u borbi sa nepravilnostima kože lica: 
•Ujednačava ten i sprečava nastajanje novih nepravilnosti
•Pomaže u borbi protiv akni
•Hidrira i pruža mat izgled
•Umanjuje izgled pora.


Sastojci:
Aqua, Glycerin, Triisostearin, Octocrylene, Isopropyl Stearate, Talc, Cetearyl Alcohol, Methylpropanediol, Hydrogenated Coco-Glycerides, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate, Palmitic Acid, Stearic Acid, Panthenol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Dimethicone, Tocopheryl Acetate, Oleic Acid, Myristic Acid, Arachidic Acid, Sodium Carbomer, Xanthan Gum, Glyceryl Glucoside, Trisodium EDTA, Methylparaben, Phenoxyethanol, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Benzyl Alcohol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Citronellol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Parfum, CI 77891, CI 77491, CI 77492





Moje mišljenje:

Prvi i najveći problem kod ove kreme je slab izbor nijansi, na primer, ja imam svetliju verziju ove kreme, koja je pretamna, pa ako ste svetloputi, nema šanse da vam odgovara tokom cele godine.
Tekstura je baš, baš gusta, pa samim tim, ne znam koliko bi odgovarala devojkama sa masnom i kombinovanom kožom. I pored toga, on se lako blenda, i na licu deluje prozračno.
Moram da kažem da se meni krema dopala, dugotrajnija je i ima bolje prekrivanje od svih BB krema koje sam do sada isprobala.
Ne znam da li je tačno da se efikasno bori i umanjuje akne i nepravilnosti vremenom, jer nemam veliki problem s tim, tako da to neću komentarisati.
Proizvođač navodi da krema umanjuje vidljivost pora, sa čim se ne bih složila, ne naglašava ih, ali ih takođe i ne umanjuje.



Moj najveći problem sa ovom kremom je što mi je tokom zime i proleća jako tamna, a u letnjem periodu mi ne bi odgovarala zbog svoje težine, te je ja mešam sa svetlijim puderima i koristim svakodnevno, i u tu svrhu mi odlično služi.
Moj zaključak je da ova krema ne čini ništa epohalno za vašu kožu, neće je preporoditi i izlečiti, ali ako imate izuzetno suvu kožu lica, odgovaraće vam jer je baš gusta i hidratantna, a prekrivenost joj je na zavidnom nivou za jednu BB kremu.





Preporučila bih ovu kremu svim devojkama sa normalnom i suvom kožom koje su tamnije puti :).

4 коментара:

Hvala na čitanju i komentaru ♥