Pretraga / Search

Translate

уторак, 06. јун 2017.

Par reči o Essence senkama


Verovatno već znate da ja jako volim essence, a kako i ne bi ste kada to stalno naglašavam. Oni su moju ljubav i poštovanje stekli kvalitetnim asortimanom, preslatkim pakovanjima, čestim izmenama i novim stvarčicama, ali pre svega time što svoje proizvode ne testiraju na životinjama. I sama sam, drugi bi rekli vlasnik, ja kažem mama jednom psu, i ceo život sam okružena životinjama, pa mi je to jako bitno.
Volim skoro sve od essence-a, njihove ruževe, maskare, kameni puder, ali od cele njihove ponude najviše volim njihove paletice i mono senke. Nije oduvek bilo tako, nekada su bile previše suve za moj ukus, dok u poslednjih par godina essence samo niže pogotke kada su senke u pitanju.

Pisaću vam prvo o dvema paletama senki, koje su iz različitih kolekcija ali su približnog kvaliteta.

essence all about bronze

-je paletica od 8 senki.
Sadrži 9,5 grama
U roku je 12 meseci od otvaranja
Cena je oko 550 dinara
Sve senke u ovoj paleti su šimeraste
Senke su na dodir svilenkaste i lako se nanose na očima, odlično se blendaju, a dosta su više pigmentovane ako ih nanosite prstima umesto četkicom.
Uverite se sami u pigmentaciju:









essence my must haves

-detaljno o njoj ovde.
Kod ove palete je dobro što same možete birati svoje boje. Pigmentacija varira od boje do boje, ali generalno, odličnog su kvaliteta. 
Senke koje su izrazito šimeraste se pomalo truse kada ih kupim četkicom, dok se sa mat senkama to ne dešava.
Omiljene su mi sa sedefastom završnicom (dve u sredini u paleti) jer su na dodir svilenkase i prelepe su na očima.





Verovatno je čudno, ali ja sam jedna od retkih koja više voli mono senke nego palete, jednostavno je tako, imam osećaj da su mono senke kvalitetnije i bolje, znam da nema poente, ali je tako kod mene :D

Essence ima jednu standardnu kolekciju koja je uvek u ponudi, a povremeno se pojavljuju različite kolekcije koje uvek donesu neke lepe i zanimljive boje



Standardna kolekcija mono senki

15 hazel me not!

-1,8 grama
-cena oko 200 dinara
Moja zamerka je to što se jako trusi kada se kupi četkicom, ali ne gubi na pigmentaciji.
Ova boja može odlično poslužiti i za obrve devojkama sa plavom kosom :)

23 newtella

Metalik-maslinasto zelena-bronzana i ko zna šta sve ne još, čudna i specifična boja, nikada nisam imala sličnu. Ona ima satensku završnicu, srednje je pigmentisana i ne trusi se uopšte, možete je lako naneti četkicom.







Mono senke iz limitiranih kolekcija:

essence love&sound

 01 GLASTONBERRY

-1,5 gram
-cena oko 300 dinara
Metalik bobice, to je najbolji opis ove boje koji sam smislila :D
Pigmentovana, ne trusi se, na dodir svilenkasta, savršena...






essence Cookie & Cream

01 so hot donut!

-1,5 gram
oko 300 dinara
Satenska završnica, prelepa boja i na očima izgleda divno. Ne trusi se i dugotrajna je.

02 macaron, c'est bon!

Takođe satenska završnica, ista tekstura :) Ova boja je prelep highlighter svim devojkama sa hladnijim tonom kože.





Zaključak:
Odnos kvaliteta i cene kod essence-a je na zavidnom nivou :) Preporučujem svakoj od vas da nabavi neku i lično se uveri :) Moja najiskrenija preporuka su mono senke iz limitiranih kolekcija, brzo nestanu, tako da kada naiđete na njih, odmah kupujte :)

Da li ti voliš essence?
Koji je tvoj omiljeni essence proizvod?

47 коментара:

  1. I love essence! The eyeshadows look so good and pigmented <3 I'm following you.
    The Fancy Cats

    ОдговориИзбриши
  2. Ja obožavam Essence senka & imam ih previše haha. :)
    Ove "All About Bronze" paletice svi hvale,tako da ih ja prvom prilikom planiram isprobati.Takođe,i meni se čini kao da su dosta dobre & kvalitetne.Super post,konačno neki bloger koji je lepo uslikao senke & opisao ih.Bravo! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------ novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedna od najboljih kolekcija po mom mišljenju je ,,All About...'' :)
      Hvala puno ♥

      Избриши
  3. Love Essence makeup products and their price tag is another perks. Love their eye-shadow color palette.

    xx Ashon
    http://ashonfashionary.com/easy-chic-weekend-look/

    ОдговориИзбриши
  4. Hi dear, thanks for following me, I'm following you too know also on Fb and Instagram! ;)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  5. I've never tried anything from Essence, but your it looks like they have some pigmented products!!

    - Avalon from simplyavalon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Oni su mi omiljeni brend šminke s obzirom na etiku i odnos kvaliteta i cene. 💞

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Amei !!!

    Estou amando ler seus artigos, sempre amei visitar seu blog e ler os artigos, sempre tem dicas e informações interessantes...

    Parabéns !!

    Samara Lima

    Colaboradora do Samara do Blog Resultados e Dicas da Loteria Lotofácil

    ОдговориИзбриши
  8. Wow, nisam isprobala ovu paletu bronzera, ali pigmentacija me oduševila. Stvarno je predivna!
    Skroz malo imam proizvoda od essenc-a, iako je bio prvi brend koga sam koristila na samom početku šminkanja nekako mi je "izašao" iz upotrebe :/

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šteta, u poslednje vreme je sve bolji i bolji, posveti mu ponovo malo pažnje :)

      Избриши
  9. I like essence a lot! I'm following you :) Would you follow me back? Kiss

    The Brunette's TofuInstagram

    ОдговориИзбриши
  10. I love Essence makeup products!
    Thanks for following me. I'm following your blog too :)
    Kisses

    DEAR LIPSTICK | FACEBOOK | INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  11. I've heard many good things about essence products, but honestly i don't own anything.. i've never been that impressed with the brand!
    Awesome blog, honey! I'm following! Could you please follow me too? ^^

    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    ОдговориИзбриши
  12. I love Essence products, they are absolutely amazing :D
    And the best thing: the brand doesn't test on animals!
    Kiss
    xx

    https://thathappymess.com/

    ОдговориИзбриши
  13. I love your blog, i´m following back!
    Love the essence products.
    XOXO,

    Sparkle Outfit

    ОдговориИзбриши
  14. Hello Jana,
    Thanks so much for your visit! I'm following your blog :)

    I love Essence products and those shabes are so beautiful!

    Have a great day! <3
    http://demantanosofa.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  15. Hello dear... Thank's for your visit
    I love essence makeup
    I'm following your blog
    Have a good day
    xoxo
    Ana Negrão Makeup

    ОдговориИзбриши
  16. Great colors, thanks for the visit. I´m also following you :)

    Kisse (Beijinhos) ...
    Blog: Guloso qb

    ОдговориИзбриши
  17. I did't try this eye shadows, but I think I must do it. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Imam skoro sve ove senke i delim tvoje misljenje. <3 odlican post :*

    ОдговориИзбриши
  19. Draga Jano, prije svega me iznenadjuje kako divno pises. Iako sam nova na blogu, ti si mi jedna o uzora. Zista imas sjajan blog i divim se nacinu tvog pisanja. Essence kozmetiku takodje volim, a jedan od razloga je upravo koji si navela, ne testiraju sminku na zivotinjama.

    Bilo bi mi drago da pogledas moj post i da me zapratis.
    miniworldnina.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥