Pretraga / Search

Translate

субота, 10. јун 2017.

Rumenilo koje odgovara svakom tenu


Danas vam pišem o jednom veoma posebnom rumenilu, kažem posebnom jer je to jedno od retkih rumenila koje mom bledom tenu pristaje i ne čini da izgledam kao da sam utrljala ruž na obraze. :)
Pošto verovatno znate  da se kod nas MUR ne prodaje u drogerijama ovo rumenilo možete pronaći kod divne Katarine, sa bloga Kate's Beauty Planet, koja je nedavno počela da se bavi prodajom MUR proizvoda po pristupačnim cenama, a celu njenu ponudu možete pogledati na instagram profilu @najpovoljnija_sminka.


• Cena ovog rumenila je 350 dinara
• Sadrži 2,4 grama
• Rok je 12 meseci od otvaranja
• Moje je u nijansi Sugar.
• Pakovanje je preslatko i praktično, možete ga svuda poneti.
• Na poleđini možete pogledati spisak sastojaka:



Boja ovog rumenila je univerzalna, i svakom tenu bi odlično stajala, to je neka granica između prljavo roze i boje breskve, savršena prirodna, dnevna boja.
Pigmentacija je odlična, tako da, obavezno pre apliciranja na obraz, otresite četkicu kako bi spao sav višak :)
Jedina stvar koja bi ovom rumenilu mogla da se uzme kao mana je to što se prilično trusi, mada meni to ne predstavlja nikakav problem.








Preporučujem ovo rumenilo, i to baš ovu nijansu svima, devojkama koje vole rumenila, ali i onima koje su kao ja, i koje ih se plaše. Sa ovim rumenilom nećete izgledati precrveno, a daće vašem licu prelepu svežinu i zdrav izgled. Moja iskrena preporuka.

Ako ga ne možete pronaći, slobodno se obratite Kaći, sa gore pomenutog instagram profila, i rezervišite svoj primerak. Za pristojan novac dobijate odličan kvalitet i gramažu dovoljnu da potrošite pre isteka roka.

Koje je tvoje najdraže rumenilo?


27 коментара:

  1. Prelepa je boja ☺ imam slicnu boju rumenila od Essence-a i uvek kad ne znam koje cu, uzmem njega jer bas ide uz sve. Super si sve opisala, bas mi se dopada ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, boja je baš za svakoga :)
      Hvala punoo ♥♥

      Избриши
  2. Nice colour. I don't use blush but I think this is cool. :)
    Have a nice day! :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Veoma dobar post, svidja mi se sadrzaj i slike su odlicne !

    http://bangingstyle0.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Interesting product!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post draga! Ali, ne bih se složila sa tobom da se ne prodaje u drogerijama, pošto sam ga baš juče vidjela u Cosmetics Shopu. :)

    https://lifella2.blogspot.com INTERNATIONAL GIVEAWAY ON MY BLOG!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cosmetics Shopu u Crnoj Gori? Kod nas u Srbiji još uvek nije dostupan, nažalost :)
      Hvala puno♥

      Избриши
  6. Divan post draga <3
    Pogledaj moj novi post o Too Faced paleti : http://herecomesajla.blogspot.ba/2017/06/is-too-faced-sweet-peach-palette-worth.html

    ОдговориИзбриши
  7. What a beautiful color, the blush is an indispensable product for good makeup
    I am already following you :)
    Kisses
    Lolamantovani.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
  8. Gledajući poslednju sliku imam utisak da je ružičast podton previše izražen za moj ten u smislu da bih volela da ima malo više narandžaste i nekog zlatnog podtona jer ja, ako već koristim rumenila, više volim takva. Međutim, zaista deluje divno i mislim da je ovaj idealan za devojke čiji ten je hladnijeg podtona i koje su bleđe puti. ;)


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fotografija ga je tako predstavila, nazalost, moja kamera ne voli puno boje :) Inace, rumenilo sadrzi mrvicu vise kajsijaste nego roze boje :)

      Избриши
  9. Wooow, rumenilo izgleda preeedobro! Moracu da ga nabavim! ♥♥
    Inace pratim tebe i ovaj fantastican blog, nadam se da ces uzvratiti! ♥

    Moj blog- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Boja rumenila izgleda mrvicu drukčije na slici nego uživo kad ga naneseš na kožu, ali znam da je odličan jer moja prijateljica koristi isti i već mi ga je masu puta preporučila. Hvala na iskrenom mišljenju :)
    Novi post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Zasta prelijepa nijansa. Obožavam rumenila i oni su mi sastavni dio svakodnevnog make up-a :D
    Nisam do sada čula za ovu kozmetičku marku ali budem pogledala :D
    Trenutni izbor rumenila je Avon True. Veoma pristojna i nježna boja, a najbolje dostupan je i u više nijansi.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sto se rumenila tice, ja sam susta suprotnost, ali mi se ovo dopalo i pocela sam da ga koristim :)
      Cudno, Makeup Revolution je dosta popularan na našim prostorima :)

      Избриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥