Pretraga / Search

Translate

субота, 03. јун 2017.

5 trikova za kovrdžavu kosu

(izvor fotografije: https://www.naturallycurly.com)

Kovrdžava kosa je uvek zanimljiva, deluje egzotično i drugačije, ali sve mi koje smo kovrdžave znamo kakve su to muke i nedaće. Ako si i ti jedna od nas kovrdžavih, nastavi sa čitanjem, možda ti ovaj post bude od koristi.
Napomena: Nisam frizer, niti neko ko se preterano razume u to, pa zbog toga nisam kompetentna, savete koje delim sa vama su meni pomogli, jer sam u takvoj situaciji, pa zbog toga želim da ih podelim sa vama koje imate iste probleme kao i ja. Tako da molim vas, bez osuđivanja i vređanja, ovo je samo moje mišljenje, koje vi možete ili ne morate uvažiti :)



1. Hranite svoju kosu

- Mislim da sve devojke koje imaju kovrdžavu kosu, nužno im je i jako suva, pa nekad zna da deluje grubo i bež ulepšavanja ću reći, metlasto.
Najbitnije za izgled, ali prvenstveno zdravlje vaše kose je, da je temeljno nahranite.
Ako imate vremena, nekoliko sati pre pranja, ili još bolje, uveče pre spavanja nanesite hranljivu masku, to može biti domaća, koju možete same u kuhinji napraviti, ili kupovna, ako ne želite da se bahćete time. Maska će vam temeljno nahraniti kosu i učiniti je lepšom i mekom.
Posle pranja, nanesite neko od ulja za kosu, u drogerijama je izbor ogroman, ili jednostavno, kokosovo ulje, od sredine kose ka krajevima.



2. Počešljite se dok je kosa još vlažna

-Znam da vam to nikada niko nije rekao, većina frizera tvrdi da se tada kosa najlakše kida i lomi, ali u današnje vreme lako možete pronaći četke za mokro češljanje.
Verovatno i same znate da kada češljamo kosu koja je već suva, ona se samo nadigne, raščupa, pa delujemo kao da imamo tri glave.
Znači, počešljite vlažnu kosu (koju ćete prethodno oprati i regeneratorom, ili je naprskati onim u spreju) nekim od češalja koji su tome namenjeni i ostavite da se prirodno suši.

Četku možete naći u Avonu, tamo košta oko 1500 dinara i to je original Tangle Teezer, takođe možete pronaći i u Alexandru Macadamia verziju za oko 800 dinara.




3. Koristite penu ili gel za kosu

Odmah posle češljanja, na vlažnu kosu u umerenim količinama nanesite gel ili penu. Potrudite se da izaberete neku sa manjim učvršćivanjem, jer kosa ne treba da deluje zacementirano. To će vam pomoći da lokne budu lepo definisane i da se ne raspadaju u periodu između dva pranja kose. Nemojte preterivati, stavite penu ili gel i raširite po ruci, prebacite kosu preko glave i blago umasirajte.




4. Zaboravite na fen

Nažalost, fen na nama suvokosima deluje samo negativno. Dodatno isuši kosu i učini je grubom. 
Trudite se da je prosušite peškirom, pa je do kraja ostavite da se isuši prirodnim putem.




5. Nemojte prečesto prati kosu

Pranje kose je samo dodatno isušuje, što za nas kovrdžave nije nikako dobro. Koristite bebi puder ili šampone za suvo pranje, kako bi ste produžili vreme od pranja do pranja. Za kovrdžave je preporučeno da kosu peru 1-2 puta nedeljno :)




To su neki od trikova koje i sama praktikujem i puno sam zadovoljnija izgledom svoje kose sa njima, pokušajte i vi.
Nemojte peglati, fenirati, uništavati i sagorevati svoju kosu, već se potrudite i naučite da je volite baš takvu kakva jeste, budite sigurni da bi dosta devojaka volele da imaju baš takvu.

Ako i ti imaš savet kako da kovrdžava kosa izgleda još lepše i bude zdravija, slobodno ga podeli sa svima u komentaru♥



32 коментара:

  1. Odlicni saveti draga :) Jako lepa ideja za post <3

    ОдговориИзбриши
  2. Ja nemam kovdžavu kosu ali mi se post baš dopao. Neke trikove koje si navela i sama primenjujem na svojoj kosi jer je farbana u plavo, kako je ne bih dodatno isušila bez potrebe.

    Magicni svet lepote

    ОдговориИзбриши
  3. Plava boja je dosta zahtevna, bas mi je drago sto delimo misljenje ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan pot, draga. Ja imam kovrdžavu kosu, ali moja je veoma gusta i teška za održavanje. Hvala ti na ovim savetima, jer će mi ovi predivni saveti puno pomoći.

    Pregled maja | laAdda​​

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na komentaru, nadam se da će ti pomoći :) ♥

      Избриши
  5. great post! :)
    and thanks for your comment,
    i follow you now, hope you follow back <3
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  6. Predivna ideja za post i sve pohvale. Iako nemam ni milimetar loknica uvijek sam patila da imam lokne. Obožavam ih i oduševim se kada vidim na drugima, a posebno afro kovrže. Drugarica mi ima loknice približno afro i obožavam da joj "radim" o glavi. Na žalost, moja je kosa skroz ravna. Svi u, najbližoj, familiji imaju lokne i sitne kovrdže, samo sam ja izrod :/

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je draža ravna kosa, jer se sa njom više stvari mođe uraditi, a očas posla može postati i kovrdžava, sa figarom :) Ali tako to obično biva, svi čeznemo za nečim što nemamo, što je baš loše :)
      Drago mi je što ti se dopao post :) ♥

      Избриши
  7. Great post, dear! I love your hairstyle!))
    Followed your blog, please follow back :)

    xx Veronica
    welcome to Mango Juice fashion blog

    ОдговориИзбриши
  8. Great post! Very nice. :)

    I follow you! And you?
    Kisses ;*

    xxveronica.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Great post!:)
    Im following you and I hope you follow back:)
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Istina je da se kovrčava kosa teže održava, ali je isto tako i neusporedivo ljepša jer je neobična i posebna na svoj način. Osjećam se užasno "obično" sa svojom ravnom, smeđom kosom lol. Mislim da će tvoji savjeti mnogim djevojkama od pomoći, baš lijepo od tebe što si se odlučila podijeliti ovo s nama :)
    Novo: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa zavisi, kako kome, ja jaako volim ravnu kosu :)
      Kljuc je u tme da zavolimo svoju kosu onakva kakva jeste :)

      Избриши
  11. What a beautiful hair! Thank you for your visit and a comment and of course I invite you to come back again ;)
    I definitely agree to follow each other , Ive just started to follow you on GFC and I hopeyoull follow back ;)

    Kisses,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Diivan post! Prezanimljivo :)
    Ako te zanima moje putovanje u Vukovar i okolna podrucja,obavezno pogledaj post i ostavi komentar :)
    --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/05/vukovar-akovo-nasice-osijek-pozega.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post draga <3
    Pogledaj moj novi post : http://herecomesajla.blogspot.ba/2017/06/turquoise-ootd.html

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥