Pretraga / Search

Translate

четвртак, 27. јул 2017.

essence - next stop: summer


Essence nas je i ovog leta obradovao limitiranom edicijom koja budi želju za putovanjima i beauty must have proizvodima koji su neophodni svakoj devojci.
U ovom postu možete pogledati šta sam ja to dobila na poklon od essence-a, i ako želite, posetite i zapratite njihovu fb stranicu, stalno organizuju nagrađivanja i svašta još zanimljivo OVDE.


Nalepnice za nokte
,,Samolepljive nalepnice stvaraju osećaj godišnjeg odmora na noktima.''
Preslatke nalepnice sa letnjim motivima, savršeno upotpunjavaju svaki letnji look :)
Cena: 169 dinara



Upijajući matt papir za lice
,, Ne idem bez mojih upijajućih papira: poseban papir upija višak sebuma i matira ten.''
Neophodna stvarčica za letnji period, ili tokom cele godine ukoliko imate masnu ili kombinovanu kožu. 
Cena: 269 dinara






Colour Changing ruževi za usne
,,Ovi ruževi pretvaraju ljubičastu i mint u intenzivnu rozu i blistavu boju kajsije na usnama.''
Prelepi lagani ruževi za usne. Dobila sam obadve boje:

01 wish i was a mermaid 
Iz lavanda ljubičaste boje prelazi u nežno roze.

02 little miss sunshine
Iz mint boje prelazi u bledo kajsijastu.

Na usnama su kao balzami, daju prozračnu i nežnu boju i divno mirišu.
Njihova cena je 309 dinara :)







Šta se tebi najviše dopalo od noviteta?

PR proizvodi




9 коментара:

  1. I like changing colour lipstick. :) Pretty nail stickers, ideal for summer. :)
    XOXO

    windowofmfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post draga ❤
    Pogledaj moj novi post ----> http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. I love the nail stickers and also your pics are really pretty!
    www.caesarsara.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam essence limitirane kolekcije da je malo za reći.
    Kada je u pitanju "next stop summer" kolekcija mene su oduševili njihovi lakovi. Pakovanja su božanstvena. Pored njih dopao mi se držač laka koji je jako praktičan.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥