Pretraga / Search

Translate

уторак, 18. јул 2017.

FashionMia Haul


Nedavno sam ostvarila svoju prvu blogersku saradnju i to sa sajtom FashionMia, pogledajte njihovu ponudu OVDE, imaju dosta zanimljivih stvarčica.


Želim da napomenem, i da se ujedno izvinim zbog fotografija, znam da nisu najbolje, ali ja ne volim kameru, kao ni ona mene, trudiću se da u budućnosti bude bolje, a sada pogledajte šta sam ja to odabrala za sebe sa ovog sajta.


Detalje, kao što su dimenzije, materijal i kako izgleda na modelu možete videti OVDE.
Radi se o jednoj klasičnoj, lepršavoj haljini, A kroja, sa cvetnim dezenom, koja je u vintage stilu :) Od poliestera je, i jako je lagana, gotovo da se ne oseća na telu, ali zbog tog veštačkog materijala, ne znam koliko je prijatna na velikim vrućinama, uz nju dobijate i crni kaiš, kako bi ste naglasili struk.
Dužina je negde do kolena, možda malo preko, ima široke bratele, i sa zadnje strane rajsferšlus.











Boje i veličine u kojima dolazi, kao i cenu, možete pogledati  OVDE.
Ovu bluzu sam odabrala jer mi je delovala interesantno, i dobila sam čak i više nego što sam očekivala. Ona je sačinjena od 95% poliestera i 5% spandeksa, nije baš najkvalitetnija, ali može se kombinovati i nositi. Čipka jeste jako lepa, ali čini mi se da nije preterano čvrska. U svakom slučaju, izgled ove bluze mi se jako dopao, i sigurno ću je nositi.










Više o njemu možete pogledati OVDE,
Ovaj čoker je za mene bio veliko iznenađenje. Kinezi su me navikli na tanak materijal čokera, i to obično velvet, dok je ovde nešto drugačija situacija. Čoker je napravljen od veštačke prevrnute kože i prilično je debeo, pa zbog toga deluje kvalitetno i nadam se da će mi potrajati :)




Da li si ti nekada poručivao/la sa sajta FashionMia?
Kakva su tvoja iskustva?


14 коментара:

  1. I'm following you now. Visiting you back! Thanks for your comment. Waiting for more content in the page. Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. I like this floral dress, pink blouse and choker. :)
    XOXO

    windowofmfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Bluza mi je predivna, šteta što nije toliko kvalitetna. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
  4. Imam isti coker :D Haljina je preslatka, a tek majica! Vrh!

    ОдговориИзбриши
  5. You look very pretty in all of them But My favorite is Floral one

    Have a nice day

    Glamorous without the Guilt

    ОдговориИзбриши
  6. WooooW! Stvari su vrhunske :) Haljina je predivna, a odavno želim tu rozu košuljicu ♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Very nice photos! ;)
    I invite you to my blog https://cakemonika.blogspot.com/ ♥

    ОдговориИзбриши
  8. pretty dresser, but three look I like it more :D
    https://martini2000.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepa bluza <3 narucile smo istu haljinu :) predivno ti stoji <3

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥