Pretraga / Search

Translate

петак, 28. јул 2017.

Focallure - Metalik ruž za usne | BeautyBigBang


Kao što već verovatno znate, ove godine je u beauty svetu pokrenut još jedan trend, koji je usvojen od većine devojaka, a to su metalik ruževi. Moram priznati da ja nisam oduševljena ovim trendom, i nadam se da će uskoro proći, ali naravno, ja ne bih bila ja da nisam isprobala jedan takav Poručila sam ga sa sajta BeautyBigBang.com , a danas ću vam pisati o njemu, pa ako vas zanima pročitajte moje mišljenje.

Ovaj ruž je brenda Focallure, za koji ja ranije nisam čula, ali je dosta rasprostranjen na internetu, i cene mu nisu kao za obične kineske stvarčice, već malo veće.
Dobra stvar je to što možete na pakovanju pronaći spisak sastojaka, među kojima nema nijednog koji bi me zabrinuo. Njegova količina je 6 grama, i u roku je 24 meseci od otvaranja.

Odlučila sam se za nijansu 22 MUG SHOT
To nije jedina nijansa u ponudi, postoje još par metalik, i par običnih mat nijansi, pogledajte OVDE.



Prva pozitivna stvar je njegov miris, miriše kao nutella, i miris se zadržava dok se ruž potpuno ne osuši, što je nešto manje od minuta.
Ono što mi se nije dopalo je boja. Ona nije ni slična onoj koja je prikazana na sajtu, OVDE možete pogledati kako je izgledala na sajtu, a uživo mi je stigla potpuno različita boja, što me je malo razočaralo.




Četkica je solidna, rekla bih kao kod svih ruževa, pakovanje je čvrsto i kvalitetno i tu nemam zamerke.
Ruž se lako nanosi, brzo suši, ali se skida u komadićima, kao da se peruta, posle izvesnog vremena, sat/dva recimo, ali ako pokušate da ga uklonite odmah posle nanošenja, biće dosta nezgodno, meni je zadao velike poteškoće, ruka mi je bila crvena od pokušaja da ga uklonim...
Pigmentacija je potpuna i u samo jednom sloju.






Ovaj ruž možete poručiti OVDE
- 10% popusta možete dobiti ako prilikom naručivanja ukucate kod JANA10





17 коментара:

  1. Great post dear! :)
    kisses...

    Soslu Badem by Dilek ...

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Jako mi se sviđa ova nijansa,izgleda jako lijepo na usnama!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Amazing colour, not for me but I hope it would be great for my sister! <3
    Love your post!

    Visit me! https://coscudownego.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicna recenzija. Nisam koristila ovaj ruz ali rado bih u nekoj drugoj boji.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  5. Rezenzija je odlican, nisam cula za ovaj proizvod ali izgleda jako lepo.
    Blog ti je izgleda prelepo, nova sam na tvom blog i zapratila sam te pa se nadam da ces uzvratiti.
    Slike su jako lepe i kvalitetne, cime slikas? :)

    Novi post:
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Izgleda kao predobar ruž. Mislim i boja i sjaj sve je tako vrh. Recenzija je odlična. Svaka čast!


    Zapratila sam te
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Zaista izgleda predivno. Ni ja nisam nikada koristila kinesku šminku ali ovaj je za neodoljeti :D
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicna recenzija draga <3 predivno ti stoji :*

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥