Pretraga / Search

Translate

недеља, 16. јул 2017.

Ingrid idealMATT puder


Leti mi je uvek teže da tokom celog dana održim šminku na licu, a da to ne izgleda kao ulje na platnu na kraju dana, te se uvek odlučujem za neki matirajući puder, ove godine je to Ingrid idealMATT mattifying puder, i danas vam pišem o njemu.
Puder dolazi u staklenoj, mat bočici, sa pumpicom, i izgleda elegantno i lepo.
 Kolicina je 30ml, i možete ga pronaći u 5 nijansi. 
Ja sam se odlučila za drugu po redu, 301 Buff, kako bi mi odgovarala tokom leta.





Tekstura ovog pudera je malo teža, gušći je, ali to ne utiče na njegovo nanošenje i blendanje, baš naprotiv, lako se nanosi i ne pravi probleme. Međutim, sa njim morate raditi malo brže, jer odmah počinje da se suši. Potpuno je mat, mislim da čak ni devojke sa kombinovanom i masnom kožom ne moraju da matiraju odmah puder, dok meni, sa normalnom kožom, matiranje nije potrebno uopšte, ceo dan ostaje mat. U jako tankom sloju, dobija se skoro potpuna prekrivenost, ne naziru se bubuljice, crvenilo, podočnjaci i ostalo, ali i pored toga, lice ne deluje kao da ste stavili masku.
Definitivno ne naglašava suve delove, ne lepi se za njih, i takođe, ne ističe dodatno pore.
Puder jeste malo teži, oseća se na koži, ali to je i normalno s obzirom na njegvu prekrivnu moć.


Izuzetno je dugotrajan, zbog testiranja, nanela sam ga ujutru oko 10, i nosila 10-ak sati, napolju je bilo veoma toplo, i njemu se ništa nije dogodilo, ostao je isti kao ujutru.
Podjednako dobro se nanosi i četkicom i sunđerčićem, sa četkom dobijate bolju pokrivenost, dok je puder laganiji, i dobijate svež izgled ako nanosite sunđerom.
Ono što želim da napomenem je da ovaj puder oksidira. Kada ga nanesete, u narednih par minuta, dok se potpuno ne osuši, potamni za jednu nijansu, što nije strašno, samo se odlučite za jednu nijansu svetliji od onoga što koristite, i sređeno :)

Tek nanesen puder:


Nakon sušenja:


Preporučujem ovaj puder devojkama sa svim tipovima kože, posebno onima koje muku muče sa bubuljicama, flekama i podočnjacima. Garantovano će sve prekriti, i ostati na licu tokom celog dana.
Njegova cena je oko 750 dinara, što ga svrstava u rang povoljnijih pudera, a dobijate odličan kvalitet.


10 коментара:

  1. Već dugo razmišljam da kupim ovaj puder, sada si me još više podstakla na to posle ove divne recenzije :)
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  2. Ako je 301 o vako tamna kako pitam se koliko li je tamna 304 :O
    Drago mi je da postoji puder koji će podnijeti ove temperature, ali mene je strah ove boje. Post je divan kao i uvijek, ali ne prestajem razmišljati o ovoj nijansi :D
    Želim ti lijep početak sedmice, draga.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nijansa 300 je doosta svetlija od ove. Sto se ove tice, to je boja koja meni odgovara kada potamnim tokom leta, pa je s namerom takva kupljena :)

      Избриши
  3. Wow, I think this foundation has great coverage with super matte result! This is my first time knowing about this brand thanks to you :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |FACEBOOK| |INSTAGRAM|

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥