Pretraga / Search

Translate

уторак, 25. јул 2017.

Mermaid Brushes Set | BeautyBigBang


Imala sam to zadovoljstvo da sarađujem sa sajtom BeautyBigBang.com i izaberem par stvari, među kojima su i ove prelepe četkice...
Ovaj sajt mi je posebno drag jer na njemu možete videti cene i u dinarima, ponuda nije toliko velika pa se možete lakše odlučiti, a cene su sasvim normalne.

Mermaid Brushes Set 
Ovo je, bez sumnje najlepši set četkica u mojoj kolekciji. 
Dobijate 7 četkica, koje su premekane sa prelepom drškom u duginim bojama, koja je od plastike. Četkice su lake za održavanje, lako se peru i jaako brzo suše.
Odavno sam htela da poručim ovako nešto. 
Njihovu cenu i sve ostalo što vas zanima možete pogledati klikom OVDE.




Četkice za lice:



Prva i najveća četkica je predviđena za setovanje lica kamenim i puderom u prahu. Njen nedostatak je to što je malo ređa od ostalih, a previše mekana, pa se dosta savija na licu i zbog toga otežava setovanje. Ja je najviše koristim da uklonim puder u prahu kada radim baking tehniku, za to je odlična.




Druga četkica je klasičnog oblika, za rumenilo ili konture, savršene veličine, vazdušasta i mekana, odlično nanosi proizvod i isto tako blenda. Možete je koristiti i za setovanje područja ispod očiju.




Treća četkica je dosta čudna. Trouglastog je oblika i njome možete raditi dosta stvari, kao što je nanošenje hajlajtera, konture nosa i slično. Kvalitetno je urađena, gusta i nabijena.




I poslednja u grupi četkica za lice je gusta, ravno sečena četkica sa kraćim dlačicama. Njome možete nanositi kremaste proizvode, korektor, konture, hajlajt i ostalo. takođe je jako kvalitetna i odlično radi svoj posao.




Četkice za lice:




Četkica koja je predviđena za ajlajner meni nikako ne može služiti u tu svrhu. prevelika je i pregruba za ajlajner, ali zato za obrve može savršeno poslužiti :)





Druga četkica je klasična za nanošenje senke na oči, ali po mom mišljenju, bila bi mnogo bolja da su joj dlačice kraće.





I poslednja, četkica za koju nemam pojma čemu služi. Pokušala sam da vam na slici dočaram njen izgled, ne znam da li možete videti, ali ona je nekako utisnuta, i kao da pravi luk, ne znam za šta bih mogla da je upotrebim, ako imate neku ideju, javite u komentaru :)






Kako vam se dopada ovaj set četkica? Ako želite da ga naručite možete upotrebiti kod i ostvariti popust od 10% na bilo koju porudžbinu.

Možete ih poručiti OVDE.
A ostalu ponudu možete pogledati OVDE.




11 коментара:

  1. Četkice su predivne, izgledaju jako kvalitetno. Zaista odličan review, baš mi je drago što si svaku četkicu posebno opisala.

    El's Notes

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, stvarno su bolje nego što sam očekivala :)
      Hvala ti :)

      Избриши
  2. Wow, izgledaju predivno. Čestitam ti na saradnji i da potraje.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  3. Odusevljena sam cetkicama ^_^ Cestitam na saradnji i zelim ti jos puno takvih saradnji ^_^

    Ako zelis zaprati i uzvraticu, samo ostavi komentar na mom blogu :))

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.com.mt/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/?hl=sr

    ОдговориИзбриши
  4. Četkice su stvarno prekrasne! Izgledaju i dosta kvalitetno!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Zaljubila sam se na prvi pogled :D predivne su <3

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥