Pretraga / Search

Translate

петак, 21. јул 2017.

Real Techniques Berlin | Set četkica


Ja sam jedna od onih ,,nikad dovoljno četkica'' žena, pa stalno nabavljam nove, baš iz tog razloga sam se fokusirala na kineske četkice, ili one nižeg drogerijskog ranga, kao što su Swan, Aura, Essence i ostale. Ali, od kada sam počela da se interesujem za šminku, imala sam želju da jednom kupim RT četkice, testiram ih i sama se uverim da li su zaista toliko dobre.





Imala sam tu sreću da se sniženje na sajtu realtechniques.rs pogodilo baš sada, neposredno pred moj rođendan, pa sam dosta uštedela.
Pripao mi je, po mom mišljenju najlepši set koji je RT ikada izbacio, Berlin, koje su urađene sa pobedničkim dizajnom, kog su izglasali fanovi.
To su klasične najprodavanije, ili kako oni kažu, must have četkice, samo sa posebnom drškom, i da, limitirana je kolekcija, pa ako vas zanima, bolje požurite, ne znam još koliko će ih biti u ponudi.








Možete ih pogledati OVDE.

Set sadrži  5 četkica:

Buffing Brush - Četkica za ujednačavanje

Proizvođač kaže:
Idealna za punu pokrivenost i nanošenje pudera u kamenu ili mineralne fondacije.

Moje mišljenje:
Univerzalna i jako korisna četkica, savršena je za setovanje lica kamenim, ili puderom u prahu, ili ako želite da potpuno izblendate konture. Ja sam je par puta upotrebila i za nanošenje tečnog pudera/bb kreme, i u tu svrhu mi se odlično pokazala.







Contour Brush - Četka za oblikovanje

Proizvođač kaže:
Delikatno nanošenje highlighter-a i oblikovanje da bi se dobila čista meka završnica

Moje mišljenje:
Takođe jedna univerzalna i upotrebljiva četkica, idealna za nanošenje kontura, highlightera, a možda u nekim slučajevima i rumenila, takođe, može idealno da posluži i za setovanje korektora ispod očiju. Rasporedi proizvod po celoj površini, i divno izblenda.







Stippling Brush - Četka za tačkasto nanošenje

Proizvođač kaže:
2 vrste i dužine vlakna za raspoređivanje proizvoda do savršene završnice

Moje mišljenje:
Ova četkica je kod nas poznata i kao bockalica. Promenila sam par ovakvih, od drugih proizvođača, i nijedna mi se nije dopala, jer su bile previše retke, pa puder nanesen njima nije ni na šta ličio, ali ova je prijatno iznenađenje. Ja volim taj prozračni i tanki sloj pudera na licu, pa mi je ovo najveći favorit, ali činjenica je da se ova četkica neće svakome dopasti, jer njome nećete dobiti potpunu moć prekrivanja. Da naglasim, savršeno  raspoređuje i blenda puder.






Deluxe Crease Brush - Deluks četkica sa naborima

Proivođač kaže:
za najjednostavnije oblikovanje do sada

Moje mišljenje:
Koristila sam je za blendanje senke na očima, i da, odlična je za tu namenu, ali je dosta veća i gušća od onih na koje sam ja navikla, što ne menja činjenicu da je odlična, meni se dopala i za blendanje tečnog i kremastog korektora, za to je takođe savršena.








Base shadow brush - Osnovna četkica za senčenje

Proizvođač kaže:
Nanosi gladak, besprekoran, osnovni sloj boje.

Moje mišljenje:
Ova četkica je klasična četkica za oči, njome možete nanositi boju na kapku, ali može da posluži i kao četkica za blendanje senke u pregibu.








Ono što mogu da kažem za ceo set je to da se neverovatno lako pere, kao da proizvod ostane samo na vrhu dlačica. Sušenje je klasično, kao kod svih sintetičkih četkica. Za prva dva pranja nisam primetila nikakve neprijatne situacije, kao što je ispuštanje boje ili opadanje dlačica.



17 коментара:

  1. Vauu,četkice stvarno preljepo izgledaju i čine se jako kvalitetne. Već sam čula puno toga dobroga za ove četkice a uz tvoje preporuke u iskušenju sam da ih i sama naručim xd Super post!
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lepe slike, a šetkice deluju nestvarno mekano :) Novi post i kod mene na blogu http://shoppingholicarka.com/mene-treba-vezati/

    ОдговориИзбриши
  3. Imala sam prilike da koristim RT cetkice i zaista znam koliko si dobre i koristne, zato mi je drago da vidim recenziju na tvom blogu upravo na temu istih. Savrseno si nam ih prezentova, uzivala sam citajuci, slike su sjajne. Odlican post

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne su <3 odusevljena sam dezenom. :D odlican i detaljan post :*

    ОдговориИзбриши
  5. Kako sam izgledaju odlično! Super fotke ;)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Predivne su , imala sam ih priliku koristiti ali ih još nisam kupila samo je pitanje vremena ;))
    Želiš li da se zapratimo međusobno ?
    Novi post na mom blogu bilo bi mi i više nego drago da pročitaš https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ОдговориИзбриши
  7. Savrseno!! <3
    Zapratila sam tvoj blog, ako mozes uzvrati:) https://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥