Pretraga / Search

Translate

понедељак, 07. август 2017.

Lista želja - Zaful

Jedan od najlepših i najuređenijih sajtova za online kupovinu je Zaful, na njemu je milina kupovati. Meni je on jako drag, jer mi se retko koja stvar sa njega ne dopadne. Imaju ogromnu ponudu, a ponovo ništa od toga nije kič i zastarelo, što je za svaku pohvalu.

Ako vi budete pazarili na ovom sajtu, iskoristite kupon ZafulChen i ostvarite popust od 10%-20%.

Zaful Summer 2017 Promotion

Jako sam srećna što vam danas prenosim moju listu želja, tačnije, stvarčice koje su mi se najviše dopale sa Zaful-a.


Ja sam jedna od onih devojaka koje ne vole haljine. Ne volim osećaj da moram da brinem da se ne vidi nešto što ne bi trebalo, već volim da sam uvek opuštena, pa je meni savršena zamena za haljinu kombinezon. Odlučila sam se za ovaj :) Pogledajte cenu i i dimenzije OVDE.





Konačno sam pronašla bluzu sa spuštenim ramenima koja mi se stvarno dopada. Malo kasnim, ali bolje ikad nego nikad. Bacite pogled ako vam se dopada - OVDE.



I prethodne zime se previše jelo i slavilo, pa ove godine u obzir dolaze samo jednodelni kupaći kostimi. No, to nije problem, kada je izbor prelep, lako se je odlučiti. OVDE pogledajte i ostale boje ovog kupaćeg, kao i cenu :)




I jedna sitnica koja upotpunjava svaki stajling. Ovaj sat mi se dopao jer je jednostavan, i može se nositi u raznim prilikama, a pritom, cena je vrlo povoljna. Bacite pogled OVDE.


Da li se vama dopada nešto od ovoga što sam ja odabrala?

22 коментара:

  1. Romper je DIVAN! I satić je vrlo lijepo.Bluza baš nije moj stil,no ona većinom vrlo lijepo stoji na svima. :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako, ni ja nisam ,, na ti'' sa spustenim ramenima, ali tokom leta prija ♥

      Избриши
  2. Odličan post, draga! Mnogo mi se dopada tvoj izbor. :) Sat je prosto predivan, rado bih ga nosila! ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/trikovi-za-bolje-stilizovanje.html

    ОдговориИзбриши
  3. lovely items :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  4. Haljinica je predivna, mnogo mi se dopada! :)
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. I ja obozavam Zaful i rado sa njima saradjujem. Divne stvarcice si odabrala.

    Pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ovo prva saradnja, ali sam i ranije posecivala njihov sajt, redovno :)

      Избриши
  6. Odlična wish lista draga Jana. Kombinezon i bluza su mi favoriti :)

    ОдговориИзбриши
  7. Izabrala si super stvarčice. Bluzica mi je definitivni favorit.

    ОдговориИзбриши
  8. Kako mi se dopadaju stvari. Oduševljena sam? Što se tiče ljudi i isporuke, također ćeš se uveriti da je fenomenalna ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  9. Jana draga, zaista sjajna vislista! Odusevljena sam stvarima koje si odabrala, zaista sjajna selekcija.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  10. Beautiful items.
    I'm following you too.
    Kisses!

    galerafashion.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥