Pretraga / Search

Translate

среда, 09. август 2017.

Mermaid Makeup Brush Set - Rosegal


Smatram da su četkice osnova svakog makeup-a i da od njih zavisi kako će na kraju sve izgledati. Ja ih imam dosta, ali ne dovoljno, pa zato kada god imam priliku naručim nove. 

Kada sam na sajtu Rosegal ugledala ove, morala sam da ih poručim:)

Celu ponudu pogledajte OVDE.



Set se sastoji od 6 četkica, od toga su 4 za lice i 2 za oči. Dizajn je prelep, na kraju imaju sirenin repić, a boja je savršena. Najlepše četkice koje sam videla do sada, definitivno!
Kvalitet je odličan. Čvrste su, guste, a dlačice su mekane. Lako se peru, brzo suše i ne ispadaju im dlake. Možete ih pronaći i u drugim bojama, pogledajte OVDE.

Četkice za lice:


Najveća, i ujedno moja omiljena četkica! Koristim je za setovanje lica, i odlična je u tu svrhu. Gusta i mekana, savršeno raspoređuje proizvod na licu. Možete je koristiti u bilo koju svrhu, jer je univerzalna, i ako mene pitate, ona sama otplaćuje cenu celog seta.




Velika, gusta ravno sečena četkica. Koristim je za setovanje korektora, blendanje kontura i ostale stvari, ali joj još uvek nisam našla pravu namenu. Ako imate ideju, pišite u komentarima.




Pljosnata četkica. Njen oblik je kao kod četkice za rumenilo ali je pljosnata, pa je ne koristim u tu svrhu. Sa njom nanosim konture i hajlajter, dobra je, ali bi definitivno bila bolja da je malo okruglija.




Kosa, klasična četkica za konture, bronzer i utopljavanje lica. Obožavam je. Lepo nanosi proizvod, ne prosipa, i super blenda, sam oblik joj je savršen za konturisanje.





Četkice za oči:



Pencil četkica za oči. Ona je gusta  jako čvrsta, koristim je za nanošenje hajlajtera u ugao oka, ispod obrve, ali i za nanošenje senke na donjem kapku.




Četkica za ajlajner ili obrve, kako volite :D Za ajlajner je predebela, ali je odlična ako obrve popunjavate senkama ili gelom. Čvrsta, ne savija se i laka je za upotrebu.




Da li vam se dopadaju ove četkice?



28 коментара:

  1. Odlican post,cetkice su super.sjajna recenzija i slike su odlicne❤❤

    Recenzija->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Great post dear! :)
    kisses...

    Soslu Badem by Dilek ...

    ОдговориИзбриши
  3. Mislim da je ovo najlepši komplet četkica za šminkanje koji sam videla. <3

    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram da se složim sa tobom, definitivno je najlepši od svih koje sam ja videla :)

      Избриши
  4. Kako mi se dopadaju četkice. Mislim da su ovo idealne u svakom slučaju, da služe. A kao što ti kažeš, njih nikada previše ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  5. Super su ti cetkice. Ja sam porucila jednu malu isto mermaid za puder i odlicna je :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Set je apsolutno prelep, zaljubila sam se!
    Dizajn je presimpatican, boja je prelepe i sama dlaka je veoma lepa buduci da je
    Belo - ruzicasta :). Odlican post i prelepe slike, super napisana recenzija :D
    https://50nijansiroze.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicna kupovina, draga Jana! Rosegal uvek ima definitivno najbolje cetkice!
    Ove osim sto su veoma lepog dizajna, i jako zenstvene, verujem da ce ti sjajno koristiti jer izgledaju vrlo kvalitetno. Predivno si nam ih predstavila, vrlo dobra recenzija.

    Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  8. Kako su lepe <3 carobne su :) imam slicne ali tvoje imaju lepsu drsku :)

    ОдговориИзбриши
  9. Divne,divne su! Imam nešto slično,na foru tih sirena,no nemaju ovakav 'rep',ali su ima dlačice potpuno iste!Super post Jano! :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
  10. Definitivno se slažem da za dobar makeup potrebno je imati i dobar set četkica, no ove izgledaju božanstveno. Ne pamtim kada sam vidjela ovako interesantne četkice!
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  11. These brushes are soooo cool ! i had never seen anything like them.

    ОдговориИзбриши
  12. Very cool & innovative brushes!!!
    Like ur blog, kindly follow my blog : https://clickbystyle.blogspot.in/

    ОдговориИзбриши
  13. OMG The brushes looks so cute and I cant wait to have mine!<3


    xoxo
    ayu

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥