Pretraga / Search

Translate

четвртак, 10. август 2017.

Nagrađivanje ♥


Danas je konačno na red došlo nagrađivanje. 
Nagrađivanje je malo i slatko, sa poklončićima koje bi mogle da vam ulepšaju ove tople letnje dane.

Tu su se našle dve stvarčice od Essence-a, i set četkica sa sajta Rosegal, pa ako želite možete kliknuti like na njihovim stranicama na fb-u. Da napomenem, četkice sa slike su moje, vi dobijate potpuno nov, zapakovan set :)

Essence Srbija
Rosegal (fb)
Rosegal (sajt)






Pravila za učesnike:

1) Učlanite se na moj blog - To možete učiniti tako što ćete sa desne strane kliknuti na PRATI u sekciji ,,Čitaoci''.




2) Kliknite OVDE i pogledajte ponudu.
3) Lajkujte moju stranicu na Facebook-u (klik)
3) Na objavi o nagradnoj igri na FB stranici tagujte 2/3 drugarice - KLIK
Možete ostaviti jedan komentar.

- Naravno, ako želite, možete me zapratiti na Instagram-u (klik), ali to nije obavezno.

Pobednika ću odabrati iz komentara sa Facebook-a, pomoću programa  RANDOM.ORG, za 10 dana (20. AVGUST). U nagrađivanju može učestvovati svako ko 
paket može da primi na teritoriji Srbije :)


42 коментара:

  1. it has some really good products. thnks for shearing :)
    Soslu Badem by Dilek

    ОдговориИзбриши
  2. Učestvujem! Divno darivanje draga, vidi se da si sa pažnjom birala poklončiće! ♡

    P.S. Slike su divne!

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepi pokloni!
    https://50nijansiroze.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Pratim blog-Slavica Milovanovic
    Fb-Slavica Milovanovic
    inst-slavicamilovanovic90
    Predivno nagradjivanje...divne stvarcice si odabrala za poklon 🎀

    ОдговориИзбриши
  5. Četkice su savršene *_* a i ostali pokloni su predivni. Srećno svima! Fantastičan givavej! ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajno nagradjivanje! Hvala na prilici :) Pratim te na fb- Sanja Radivojevic, Ig- sanja.1110

    ОдговориИзбриши
  7. Prekrasne fotografije, kao i sadržaj istih! 😍💖💖💖 Podržala praćenjem svuda. Pogledala ponudu na Rosegal- u. Imam utisak i osećaj da će ovo biti jedan veoma uspešan blog! Srećno, mlada damo! Radujem se novim postovima. Sve najlepše! Samo napred! 🍀😊👌

    ОдговориИзбриши
  8. Predivni su pokloncici, hvala na prilici. Pratim blog i fb stranicu istog.

    ОдговориИзбриши
  9. Stvari su preprelepe! Stvarno svaka čast! Srećno svima!♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila mišljenje u komentaru. Takođe zapratila sam te pa bi mi bilo drago kada bi uzvratila. Hvala!♥
    Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/nasmejte-se-svetu.html

    ОдговориИзбриши
  10. Divno darivanje :) Odradila na FB Zorica Djurdjevic, pratim i na IG @zokamiki.djurdjevic

    ОдговориИзбриши
  11. Tako sam se obradovala ovom givaveju, draga Jana, zaista! Zaista si postigla do sada veliki uspeh i lepo je sto nam pripremas darivanje! Ovi pokloni su predivni, zaista. Ucestvujem i radujem se izvlacenju!

    instagram@ _iammaleficent
    FB: Sandra Radojkovic
    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  12. DIVNO DARIVANJE...mene sve asocira na lepu Arijel...MALU SIRENU! :)
    SREĆNO nam svima bilo! :)

    ОдговориИзбриши
  13. Divno nagradjivanje,sjajni pokloni.Sve sam uradila!♥


    DIY->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Slike su predivne zaista! Sve je tako slatko. :)
    Cetkicee su predobre, ova nijansa je vrh! Odlicno poklanjanje. :)
    Srecno svima!

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
  15. Šta reći osmih jedno VELIKO HVALA što misliš na sve nas da nas obraduješ jednim ovako lepim i korisnim poklonom, želim sreću svima koji igraju :-)
    Sve odrađeno osim Insta jer nemam :-(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Milice, nisam zaboravila ni na vas, instagramce. :) Odmah po završetku ove nagradne igre pravim još jednu, na instagramu, tako da ćeš i ti imati prilike da učestvuješ :) 💟

      Избриши
    2. A ne nismo se razumele ili ja nešto nisam dobro napisala, igram se ja ovde. A ne na Instagramu jer ga nemam tako da te ne mogu tamo pratiti :-)

      Избриши
    3. Moja greškaa😵
      Elem, praćenje na instagramu nije bio uslov, već dobrovoljno :) Tako da, nije presudno. Srećno Milice!💟

      Избриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥