Pretraga / Search

Translate

уторак, 01. август 2017.

ProvoCATRICE - Nova kolekcija


Pre par dana, na mom blogu sam objavila post o svim Catrice novitetima, možete pogledati OVDE. Imala sam tu čast da i ja dobijem par proizvoda na recenziju, a danas vam pišem o njima.


Prvi na redu, i ujedno moje najveće oduševljenje je:

Catrice Scented Powder




Sam puder dolazi u jako lepom, providnom pakovanju, od plastike. Deluje čvrsto i luksuzno.
Tu dođe 4g proizvoda.
Moj je u nijansi 01 Transparent Shimmer




Ovaj highlighter možete koristiti za telo kao i za lice. Daje onaj mokri efekat, kojeg danas svi žele. Prelepo izgleda na koži, dugotrajan je i diskretno sjaji. U njemu nema velikih šljokica, već samo neki biserno beli sjaj, prelepo za dnevnu varijantu.

Sam kvalitet proizvoda je odličan. Prah je jako sitno mleven, pa zbog toga pazite kada otvarate, jer kroz otvore zna da izađe više proizvoda.





Catrice Cushion Powder Lips

Verovatno ste primetile da su svi brendovi počeli da izbacuju proizvode sa sunđerima, ili cushion, a Catrice nam je spremio jedan takav proizvod za usne.
Moj je u nijansi 01 Raspberry Belle




U poklopcu proizvoda je smešten presovani prah, u koji se sunđerčić umoči i tako prenosite boju na usne. Princip je jako zanimljiv, ali ne baš precizan, jer je sunđer prilično veliki, pa otežava apliciranje.





Boja je jako lepa, malinasto roze, stvorena za leto.
Jako je dugotrajan, a na usnama se ne oseća. Kada se skida, spada ravnomerno, postepeno bledi, dok skroz ne nestane.




Catrice Gradation Blush




Ovo predivno rumenilo obogatilo je moju kolekciju šminke. U pitanju je dvobojno rumenilo roze boje, u kome je svetlija strana puna šimera, dok je tamnija strana mat, a pomešani daju licu blistavi izgled.
Takođe je u nijansi 01 Raspberry Belle




Ovo je rumenilo onakvog kvaliteta na kakav nas je Catrice navikao kada su u pitanju proizvodi za lice. 
Jako je pigmentovano, pa zato vodite računa. Dugotrajno je, i kada mi se posle celog dana nošenja sa lica sve skinulo, rumenilo je i dalje bilo tu. Uopšte se ne trusi, divno se blenda i na licu izgleda prelepo. Dobra stvar je što možete birati intenzitet boje, može biti svetlija ili tamnija, i takođe, možete lako nadograditi proizvod na obrazima.




PR proizvodi




Da li se tebi nešto dopalo od ProvoCatrice noviteta?

14 коментара:

  1. Slike su prelepe! Jako si kreativna.
    Catrice mi je omiljeni brend sto se tice jeftinijih proizvoda.
    Hajlajter je predivan i drago mi je sto moze i za telo jer obozavam kada sijam!

    Pogledaj moj novi post ako zelis:
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su predobre, fantastične znači. Nisam probala puno stvari od Catrica, ali svakako smatram da je odličan brend. Iako ne volim rumenila uopšte, rumenilo koje si spomenula mi se čini odličnim:D

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, što se tiče rumenila, delimo mišljenje. :)

      Избриши
  3. Proizvodi izgledaju divno, posebno ovo rumenilo i puder za usne :) Zaista divan post :)

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam do sada koristila ove proizvode ali mi izgledaju jako korisno. Odlicna recenzija.
    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  5. Predivni su proizvodi,ovaj puder za usne izgleda predobro :)
    Odličan post i predivan blog!

    Zapratila sam te,bila bih zahvalna ako bi me zapratila nazad


    https://xdreaannx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Mnogo mi se dopadaju prizvodi, pogotovo highlighter. Zaista sam oduševljena njihovom novom kolekcijom. Nadam se da ću imati prilike da nešto uzmem ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  7. Really stunning items! Would love to try them!
    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥